En deze set, maar dan zonder vestje met bontje en grijze legging erbij. En nog hele mooie laarzen gezien daar ga ik morgen voor kijken camel kleur.
Otm idd van shoeby's. Jingels en sweetlakecity bedankt!! Ik ben alleen nog op zoek naar een mooie jas, ik vind die van mim pi wel leuk die blauwe wat vinden jullie? En deze laarzen ga ik morgen even voor kijken. Ik weet niet of ze passen omdat mijn dochter dikke kuiten heeft.
WHIHOEEEEEEEEEEEEEEE weer een winkel in de buurt shoeby wist niet eens dat ie in schagen zat geweldigggg morgen even heen om te kijken wat ze allemaal hebben mannetje heeft een goeie klus morgen ochtend dusss dan mag t vast wel hihihihi
oja thanks meiden ja vandaag was een goedkoop shopdagje hahaha had een leer jasje verkocht van amy-lynn voor 10,00 en voor 10,00 een vestje met wit leer jasje terug gekocht lachen toch!!! moet ook eens een keertje kunnen
ik ga zondag alle zomerjurkjes en setjes uit haar kast halen die mee moeten op vakantie. dan ga ik haar hele kast leeghalen uitsoppen en dan haar najaarssetjes erin de winter setjes laat ik nog even achterwege maar lekker weer nieuw spul in de kasten en dan even bekijken wat we allemaal voor setjes kunnen maken en wat er nog mist in de kledingkast