@Zeemeermin, welkom hier Leuke dingen heb je gekocht! Ik heb dat jurkje en giletje van Z8 ook, en ook wat van de BF dingen
ja ik vond er ook al ineens zo lang denk dat ze wel al over 1 meter is maar met armen in jasjes merk ik het niet en al haar broeken zijn 3/4 vingino dan zie je t niet zo erg
Wow, wat is ze ineens gegroeid zeg! Mijn kleine opdonder is iets ouder dan Amy-Lynn en is 89 cm hahaha. Mijn oudste was met 4 jaar pas 1 meter
mirell zo wat een verschil... kleine opdonder emma is 83 cm haha zeemeermin heb je geaccepteerd en ik vind dat setje op de foto heel erg leuk! miekje nee sorry die jas is mijn smaak niet. Met jassen wil ik altijd een trenchcoat (heb er een van benneton waarvan ik heel erg hoop dat ie van de winter nog past) en 1 zo een dikke "plastic" jas zeg maar. Dit soort jassen doen het niet echt voor mij.
Ik heb trouwens een keer voor geld terug bij kleertjes.com gekozen. Normaal doe ik een waardebon maar nu dit eens geprobeerd. Ik had het in een envelop gedaan, 1,84 erop geplakt en binnen een week had ik mijn geld terug. En als je alles terugstuurt dan krijg je ook je verzendkosten terug. Als ik volgende keer iets wil ruilen ga ik het ook zo doen. Voordeliger dan 2 keer verzendkosten betalen.
@zo79 ben al heel lang meelezer en zag idd dit jurkje en gilletje langskomen en dacht die wil ik oook hahah sorry heb je nageaapt @Mirell dankjewel!! Amy-Lynn is ook zo'n scheetje net als alle andere mooie kindjes hier
@zeemeermin, welkom hier , heb je al toegevoegd! Prachtige dochter heb je, en leuke kleertjes geshopt! Ik vind dat setje van BF haar heel goed staan! @mirell, Amy-Lynn lijkt echt wel veel groter nu ja, ook wel wijzer weer ! Joëlla was 1 maand geleden 88 cm, met 2 jaar en 2 maand dus ook niet echt groot. Maar wel ruim 13 kilo ! Chenoa was 73 cm en 9,6 kilo, onze kleine dikkerd haha (met 11 maanden dus ). @miekje, jas is ook niet helemaal mijn ding, kraag vind ik er niet helemaal bij passen. Als ie eraf kan vind ik hem leuker. @debby, ook handig dat je het hebt teruggestuurd. Had ik nog niet eens aan gedacht. Schiet me net te binnen dat ik nog 25 euro waardebonnen heb bij kleertjes.com *hoe kan ik dat nou vergeten* maar moet maar even trotseman lief aankijken. Ik ga morgen maar weer eens de kasten door om eea te verkopen. Hier vanmiddag feest, Chenoa haar 1e verjaardag vieren, alleen Joëlla had vanmorgen alweer overgegeven (woensdag ook al) dus maar even wat makkelijks aan vanmiddag. Chenoa weer haar S&d le chic jurk, zie foto in album.
@Zeemeermin, nee joh, dat is geen na-apen maar inspiratie opdoen @otm, fijne dag vandaag. Heb even gemist dat je dochter jarig is/was maar gefeliciteerd met haar eerste verjaardag!!
@debby82 Jou Emma en Sam zien er ook altijd op en top uit hoor heb al heel veel leuke ideetjes van dit forum gehaald, en ga nu net als jou de kleertjes die Chloë niet meer draagt verkopen op MP en in een potje doen om nieuwe te kopen! wilde het eerst bewaren voor de 2de maar wie zegt dat we nog een 2de meisje krijgen en dan wil ik die toch weer helemaal in het nieuw steken
ik ga haar vanmiddag opmeten mischien is ze wel niet eens 1 meter ik weet t gewoon niet maar dat ze lang is weet ik wel zeker op de camping vroeg een vrouw of ze 3,5 was nou ehhhh haal er maar 1 jaar vanaf zei ik toen haar dochter was 3 jaar en amy-lynn was stuk langer maar kleertjes doen ook een hele hoop hoor! die maken kindjes ook wijzer
@ Zeemeermin, welkom! Prachtige dochter heb je en hele leuke kleeryjes geshopt! @ Miekje, ik vind hem ook niet zo, vooral die kraag vind ik ehct helemaal nix. Gelukkig maar dat ze je nu nog naar huis lieten gaan, maar toch maar echt rustig aan proberen te doen dus, hoe moeilijk dat ook zal zijn!!! @ Mirell, Amy-Lynn ook al zo'n groeispurt gehad! Lisa ook al, jurkjes die in het voorjaar nog goed zaten zijn nu ineens te kort!
@Z079; Die jurk van porto azul valt wel heel groot!! ik heb nu een 92/98 ervan, maar die kan ze volgende zomer echt nog niet aan hoor.... lijkt eerder een dikke 104 @Mirell: ja dat is waar, ik heb alle basics van hema retour gedaan waar ik toch over twijfelde, tuniek en bolero gaan ook retour die te groot waren en dan heb ik precies het geld voor de blazer weer terug, mooi toch! @Zeemermin: mooie dochter en leuke kleertjes, veel ervan is wel een beetje de smaak van ons allen, ik had het giletje ook trouwens! @Diddle: mooi dan hoef ik er nog niet naartoe
@Debby: ja is dat veel handiger, je hebt wel gelijk over verzenden ja... @Miekje: ik vind rood met stipjes heel leuk alleen met een jas vind ik het dan net teveel rood...maar das mijn persoonlijke mening hoor! Danique heft hier echt wel vaak dezelfde dingen aan naar het kdv hoor, alleen niet elke week ofzo, het rouleert wel...maar ze vinden haar er wel altijd heel leuk uitzien Nou rustig aan doen dan voorlopig meid!!! Het eind is al in zicht!
De vingino's zijn hier binnen! Vanmiddag al meteen 1 aangedaan naar een verjaardag. Zal even spammen. De andere ligt boven, dus heb ik nog geen foto van. Voorkant: