ziet er leuk uit! vond de prijs juist wel meevallen bij shoeby maar zo zie je maar weer althans niet veel duurder dan andere kleren
Nee, Shoeby is ook niet overdreven duur, maar als je het vergelijkt met andere merken dan vind ik het soms best aan de prijs. En soms ook weer helemaal niet, ligt er net aan. Maar soms zie ik jurkjes voor 35-40 euro dat ik denk, nou nee, dat geef ik dan liever ergens anders uit. Haha soms ben ik ook een beetje raar
ja ik vind t ook echt heel gaaf!! en zo leuk dat ik niet eens wist dat er dichtbij een shoeby zit meteen vanmiddg heengeweest hahahahha
'k heb je geaccepteerd hoor. Het is alleen geen jurkje maar een rokje en een shirtje (en bolero en legging, maar die zijn niet van C&O)
hahaha agh heb ik ook wel eens hoor! een jurkje van bengh vind ik dan duur maar ondertussen een rokje legging truitje vestje bij elkaar is duurder tja agh
Overigens vind ik dit jurkje wel grappig Jurk Zenna zwart zal ik? Hmm, nog even een nachtje over slapen, heb alweer flink wat geld uitgegeven de laatste tijd.
ik heb vanavond een leuk klusje gedaan...... heb haar hele kledingkast leeggehaald en ik heb allemaal manden in de kast staan mand met sokjes/ondergoed/leggings rokjes enz enz alles in mijn kledingkamer gezet en echt alles uitgezocht alle oude leggings weggegooit alle vakantie kleren uitgezocht en nu kan ik morgen ochtend alle najaarssetjes in de kast hangen de echte winter nog niet hoor! volgens mij hangt de kast bomvol nu al
dat is bijna altijd zo dat een setje duurder is dan een jurkje... maar ik mag van mezelf geen jurken meer kopen voor Emma. Vind setjes pittiger staan als ze wat ouder zijn. Jurken zijn dan nog wel leuk maar niet altijd.
nou wat je leuk noemt ik moet eerlijk bekennen dat beide kids hun kast er nu nogal ontploft uitzien... Alle najaarsspul ligt nog wel apart. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eind september alle zomergoed uit de kasten ga halen (en alles wat te klein is bij Sam en alle gekregen kraamkados die voor het verkeerde seizoen zijn) en dan al het najaarsgoed ga opangen. Ik ga dan ook een marktplaatsdoos maken en ga het van het voorjaar pas op marktplaats zetten. Nu lijkt me niet echt nuttig meer.
ik vind de chaos en order set ook leuk maar denk dat het toch niks voor ons is. Vind de rok erg kort en strak...
agh dr kast is al leeg en schoon en alles hangt al op haakjes in mijn kledingkast alleen overhangen kwartiertje denk ik