Gisteren heb ik mijn bestelling van chaos en order binnen gekregen. Hartstikke blij natuurlijk. Maar op 1 tshirt heeft het prijskaartje afgegeven. Zal dit met wassen eruit gaan, of moet ik het terug sturen?
@mirell: heb zonet even hetzelfde gedaan Dit is wat er nu voor najaar/winter in de kast hangt: 10 nieuwe sets 1 set die ze al draagt vanaf zomer maar mee kan naar de winter 5 vingino's en 4 blouses Jottum vanuit zomer en vorige winter 4 losse bolero vestjes vanuit zomer en vorige winter 3 losse longsleeve's nieuw en tig maillots en een paar leggings 1 x winterjas 1 x najaarsmantel Ik wil nog 1 benetton setje shoppen...dan ben ik 1 set over mijn limiet heen...
Veel geklets weer dames!! Mirell o heb ik de set gecombineert super dat vestje hadden ze hier niet, staat echt leuk!! Mirell de laarsjes zijn ook erg leuk. Debby en Mirell heerlijk dat jullie kids nog lekker tussen de middag slapen romy slaapt al dik een jaar niet meer tussen de middag. Lynn leuke jas, leuk model ook.. Woezeltje bedankt, maar ik denk niet dat bakkaboe nog gaat passen..
ik roep nooit meer dat het saai is hier. man....ik ga even alles doorploeteren. futeremama> ik krijg ook de kriebels van jou mooie foto's en dat weer daar hoor! mirell> wow wat een lief setje zo samen. Leuk die petticoat. Gaat ze zich vast angelina balerina invoelen. gave laarzen! die antraciet!!! Waar zijn die van? Ik slaap vaak ook bij hoor als ze hier slaapt. Is hier maar 1 1/2 uur. lynn> ik heb geen kdv jas. Sorry. Ze draagt gewoon alles door. Behalve haar nette jasje. Twijfel of die bij kdv aangaat. Maar ze gaan hier amper naar buiten als het vies weer is. Ontzettend gaaf jasje van S&D. Ook zwart?? zo79> vind het niet zo een leuke jurk sorry. debby> hahaha erg he als ze verkeerde seizoen kraamkado's geven. Dat had ik ook. Alles op MP Ik zet nu wel zomerspul op mp. Laat het gewoon lekker staan en verkocht is verkocht denk ik maar zo. Toen ik op vakantie ging met de winter was ik blij een bodywarmer te vinden op MP. gwen81> oo balen. Maar heb je hem per ongeluk met kaartje gewassen? Wie had die jas zwart en wit van persival die op bakkeboe leek? Ik was erg benieuwd.
@Gwen, gewoon terugsturen hoor, dat moet gewoon in orde zijn, straks gaat het er niet uit met wassen en dan kun je niet meer ruilen. @Mirell, leuke laarsjes, mag ik zo brutaal zijn te vragen wat ze kosten? Het Chaos & Order jurkje wat ik wou was in haar maat al uitverkocht, laat dan maar zitten. Oma gaat een teddy/borgvest naaien voor de jongste, want ik kan nergens wat naar mijn zin voor hem vinden, Z8 heeft dit jaar kleuren die ik niet mooi vind en te duur, Vingino helemaal een belachelijke prijs, dat geef ik niet eens uit aan een winterjas, laat staan een vestje en bij Billy & Lilly hebben ze er zo'n lelijke brede streep overheen gedaan.
bij schoenenreus...kan niet een berg kosten lijkt mij zo Ik wil ze ook denk ik. hahahaaa misschien online te vinden?
Bedoel je de set van mijn dochter? Ik heb hem nu wel iets hoger zitten omdat ik vind dat hij wat korter hoort te vallen. Kan hem nog iets naar beneden trekken en dan kan ze er nog even mee. Maar idd, dit is een strak rokje! Ze hebben trouwens wel wat wijdere rokjes in de collectie. @iedereen, bedankt voor de reacties bij de foto's van het C&O setje
Nou, dat vind ik hartstikke meevallen. Als ik overal setjes van moet maken dan zit ik ver er overheen hoor. Ben je niet bang dat je het snel zat wordt?
Ik moet dat altijd weer even een extra keertje kijken naar al die kleertjes, vandaar dat ik er dan langer over zou doen Hier vanochtend nog een keer extra door de winterkleren van de jongste van vorig jaar gelopen en nog een berg eruit gehaald die ik weg ga doen. Straks even foto's maken, maar eerst even uitrusten
Mijn moeder heeft het jasje gekocht. Het komt pas volgende week deze kant op. Dan zal ik een foto maken als je dat wilt.