Ik heb hem niet, maar vind over het algemeen de broekjes van Retour erg smal vallen. Smaller dan Vingino
Hij was geel,maar daar gingen ze niet op in. Dus hing op het randje van bloedtransfusie. Gelukkig deed de lamp zijn werk. Normaal 1 lamp, maar hij had er 3 nodig. Heb 3 dgn in ziekenhuis gezeten.Gelukkig geen hersenschade opgelopen
jeetje, wat schrikken Miekje! kan me voorstellen dat je kwaad bent. hier checkten ze echt heel goed bij daglicht enzo, omdat Ro 3 weken te vroeg was. heel raar dat ze het negeerden.
@Miekje: jee zeg! dat is echt erg! Hoe heb je het nu gedaan, ben je naar dokter gegaan of naar HAP of gelijk naar zkh? Gaat het nu weer goed met hem? Gelukkig geen hersenschade dus, eng hoor!
Wat erg zeg miekje Sam heeft ook op het randje gezeten. O ik heb zulke leuke dingen gekocht van bakkaboe. Bij de tuunte hadden ze weer hele andere dingen als bij Brouwers mode. Ik laat het morgen even zien als ik thuis ben
Ben zeer benieuwd! Balen ik ga zondag naar mijn broer, dan kom ik door Vorden (Tuunte) maar ja is zondag he, dan is het niet open... ach beter voor mijn portomonnee... moet toch niet teveel bakkaboe meer kopen ivm groeien van Danique, anders is ze er halverwege winter uit en dan heb ik de kast vol met die maat...
*oe ik heb een leuk vinrose rokje gezien* 45 euries....Dan moet ik er natuurlijk ook weer iets op kopen... Zit ik zo alweer aan de 75 euro ( als het niet meer is...).... ik wil van Kleertjes.com straks met korting ook nog wat kopen , hoop dat room7 dan binnen is met de nieuwe collectie....
Miekje dat is schrikken zeg! Gelukig dat hij niets heeft opgelopen. Vreemd dat ze niet alert waren meestal hoor je dat ze meteen actie ondernemen.
Ik pas net een bolero voor Emma, maat 86 bakkaboe maar is nog vrij groot, maar nu twijfel ik om een maat kleiner te nemen of niet. Misschien krimpt het wel iets in de was maar het is niet van wol ofzo... maat 80 vind ik wel erg klein. o en het petit louie jurkje in veel te groot haha. Denk idd 98. Maar maakt niet uit hij was heel goedkoop (15 euro) dus gaat in de box voor volgend jaar. Staat Emma trouwens wel leuk ondanks dat het een strak model is. Bij de kraam hadden ze alleen maar petit louie en king louie monsters en hij staat altijd (2 keer in de week) dus denk dat ik nog wel eens terug ga. verder nog een stofje gekocht voor emma dr kerstjurkje.
bakkaboe bolero (ga ik morgen een rokje bij halen bij een ander filiaal) en persival setje (heb ik nog basics bij) Ik twijfel of ik het vestje ga houden.
Miekje wat schrikken zeg.. gelukkig heeft hij geen hersenbeschadiging maar het zal je niet in de koude kleren zitten.. Debby ik vind dat echt een leuke jas voor Sam!! Andere dingen zijn ook leuk, waarom twijfel je over dat vestje?
@miekje, pff dat is schrikken zeg (weet zelf niet veel van "geel zien" maar klinkt heftig!) Hoe is het nu? @debby die jas voor Sam is echt super! Blauw borlero vind ik ook wel mooi, setje eronder is niet mijn smaak. Las op hyves dat je gaat stoppen met de BV?! Vind het een hele dappere beslissing, en laat je niet van de wijs brengen door mensen van BV-maffia . Je hebt (meer) gedaan dan je kon! Petje af hoor!
otm ja ik kan echt niet meer... plus dat ik gewoon merk dat sam nu te weinig krijg... kan het vast wel weer goed krijgen door 100 keer aan te leggen etc. maar ben ook moe, slaap nog steeds niet door, heb onenigheid met mijn man erover. En nu na 6,5 maand is het gewoon klaar... jammer maar helaas.
@mama32, ook een leuk jasje van dirkje zeg! En leuk geprijsd ! Verder druk bezig met de verkoop van de stacaravan (pfff wat een blok aan mn been is dat ding geweest zeg, en nog trouwens ) Heb al met manlief afgesproken dat als we hem verkopen (en die kans is vrij groot, horen we deze week meer over) ik echt even voor de meiden 1 nieuwe set mag shoppen ! Wat kijk ik daar naar uit zeg! Voor de kleine meid wordt het ongetwijffeld een set van feetje!! En voor de oudste moet ik nog even wat inspiratie opdoen .