Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Debby wat voor rokje ga je bij die bolero halen? Ik heb van dat alles hier niks gezien (brouwers).

2. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

hier bij brouwers hingen die spullen ook al die je hebt debby.
    de bolero is er ook in het rood en fuchsia roze

vond de bolero zelf niet zo.
    persival is wel heel leuk setje.

3. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby, niet verontschuldigen! Als jij niet goed in je vel zit, heeft dat ook zijn uitwerking op Sam! BV is prachtig als het werkt VOOR ALLEBEI!! Ik heb het bij beiden geprobeerd tot half afliggende tepels aan toe! EN maar doorzetten, omdat IEDEREEN zat te pushen. Uiteindelijk bij de oudste 1,5 week volgehouden, ik kon niet eens meer onder de douche met mijn borsten, t leek gewoon of er ratten aan zaten te vreten!! En na 13 weken nog een borstonsteking welke ze tot 2 keer toe in het ziekenhuis ruim 40 ml ontstekingsvocht hebben moeten weghalen met een naald brrr. Ik had haar 12 tot 13 keer per dag aanliggen, beide kanten 15 tot 20 minuten en op dag 3 was ze al ruim 10% afgevallen... pff wat een drama was dat.

Toch weer geprobeerd bij nr 2... en precies hetzelfde verhaal (op de borstontsteking na dan) VK zei van te voren al , ik snap niet dat je het nog wil proberen...

Nu staat mijn besluit vast, ik geef GEEN bv bij de tweeling. Ik heb al mijn energie nodig, en ik zal vast heel veel mensen over mij heen krijgen maar dit is MIJN keuze en dat zullen ze moeten accepteren (zoo pfff die frustratie is er ook gelijk uit ;))

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: die bolero hing hier ook al vorige week in rood.
    En dat rokje en vest eronder is van persival toch, die hingen hier ook...

leuke spullen voor sam!!

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Over BV: niemand pushte mij gelukkig, op zich ging het allemaal redelijk, ware het niet dat het me achteraf (toen ik ermee stopte na 5 weken) zoveel energie had gekost, en Danique verborgen reflux had opgeleverd...dus voor ons beiden was er zoveel meer rust toen ze flesvoeding kreeg, man wat een heerlijkheid vond ik dat zeg...
    dus chapeau dat je het 6,5 maand hebt volgehouden!

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, hoe is het eigenlijk met je gezondheid? Heb pas een stukje gelezen over Ascherman, heeft dat nog steeds veel invloed op je dagelijks leven?

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier vandaag vanwege het prachtige weer maar even 3 maillots geshopt van Bakkaboe :p. Ze vallen erg ruim. Puck heeft aan maat 74-80 meer dan genoeg. Ze waren in het rose zelfs al op in haar maat. Ga er maar vanuit dat ze nog binnen komen :)

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @OTM: Asherman speelt bij ons nog een rol ja omdat bij mij nog steeds lichte verklevingen terug komen, en ik al herhaaldelijk daarvoor behandeld ben de afgelopen 2 jaar...maar het is niet zo dat ik er verder, naast die behandelingen, pijn ofzo van ervaar...dus het valt mee, en ik heb een dochter mogen ontvangen mét asherman en daar ben ik al intens dankbaar voor dat ik het nu niet zo heel erg meer vind dat ik het heb...ik heb het geaccepteerd en omdat we misschien zelfs geen tweede willen is het prima zo...

9. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @madeliefke, hoe is het met je? Alweer bijna 14 weken zwanger zie ik wat gaat de tijd snel! Je was erg misselijk toch? Gaat dat al wat beter?
    Ennuh over het weer, was het zo slecht bij jullie vandaag? Hier vanmorgen stralend weer, en we hebben heerlijk gefietst met de meiden, vanmiddag helaas alleen maar regen :(.

10. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, fijn om te horen dat jullie er een beetje uit zijn wbt een tweede. Lijkt me heel erg moeilijk voor je, maar ik kan me ook voorstellen dat je zo dankbaar bent dat je een gezonde dochter hebt mogen krijgen! Ik vriendin van me heeft endometriose, en is onvruchtbaar, ik weet van haar dat het heel veel invloed heeft op haar dagelijkse leven, vandaar dat ik me dat bij jou ook afvroeg ;). Maar betekend het ook dat je altijd onder comtrole moet blijven voor de verklevingen? Wat heeft dat uiteindelijk voor gevolgen als ze die niet weghalen?

Hier krijg ik nu wel aparte reacties op onze tweelingzwangerschap. Sommige zeggen: waar begin je aan?! Ehh ik heb er toch zeker zelf geen 2 "besteld" ?!! Pff sommige mensen... brrr. Tuurlijk zijn we even geschrokken, maar we zijn vooral dankbaar en blij dat we 2 wondertjes mogen ontvangen! Er zijn genoeg mensen (ook om ons heen) die met veel pijn en moeite een kindje mogen krijgen.. Daar denken sommige mensen niet echt over na.

11. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

mama32> leuk vind ik hem. Heerlijke speel jas en denk ook lekker warm. moet de macro ook weer eens bezoeken :p

debby> ooo gaaf die jongensjas! Staat hem zeker stoer en heerlijk anders dan anders.
    Vind je petit jurkje ook leuk. Mocht je hem wel doen houd ik me aanbevolen...als je straks denkt ik vind hem toch niet meer zo leuk.
    Bakkeboe...zucht ik baal zo dat ze dat niet past hier. Vind die bolero's erggggg leuk!
    Oja ik bewaar het k3 jurkje nog even. Misschien komt die spurt nog?

12. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. Sweetlakecity

combi met bijvoeding werkt ook niet? Hier werkte dat als een trein toen samen.

14. Sweetlakecity

otm> ik ook. Lijkt wel verdacht veel op gaos...is dat daar ook al te vinden?

15. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    *link doet het helaas niet*

Chaos en order ziet er ook onwijs gaaf uit! Iemand een idee wat de prijzen zijn? Valt het een beetje mee? Wat betaald je ongeveer voor een sstje? En wat kosten de jurkjes? Euro of 30?

16. Sweetlakecity

weer teveel otm :(
    ja rond de 30 a 35 euro. Setje compleet is al dik 120 euro.
    Maarrrreeee...tuniekjes vallen dan los mee.

Maar als hij bij kleerjes is kan je 8 sep met 20% korting kopen.

17. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @swl, o ja, ik zag al iets voorbij komen van kleertjes 20% korting! Dan is het wel leuk ja!. Vind die rokjes Niet die eenvoudige recht toe recht aan, maar diegene die een beetje ballon/strokerok achtig valt, zie site) ook leuk van chaos & order. En maar ja dan ben ik wel gelijk 100 eurie kwijtja.. Misschien dan toch maar een tuniek met legging ofzo. K ga eerste wel ff in reallife kijken bij ons in de buurt ;). Bij kleertjes is het nog niet binnen.
    Ik heb deze zomer een shirtje gehad van Chaos en order, en die is nog heel erg mooi! En al veel gedragen! Kwaliteit is wat mij betreft wel goed! Net als doerak, dat setje met die strokenrok heeft ze zoveel schik van! En is ook nog erg mooi, draagt ze zeker elke week wel een keer!

18. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @OTM: tja zolang ik nog een mogelijke kinderwens heb moet ik onder controle en behandeling blijven. Als we stoppen met de behandelingen is er kans dat het weer terug verkleefd en als ik dat niet laat weghalen is het op zich niet erg voor de baarmoeder zelf, alleen heb ik dan geen kans meer zwanger te raken. Tenzij ik er wel pijnlijke buiken van krijg dan moet ik het alsnog weer laten behandelen, maar in principe mag ik het laten voor wat het is wat niet echt een probleem hoeft te zijn. Ik word dan alleen op den duur niet meer ongesteld. Of in het gunstigste geval wel gewoon ongesteld en blijven de verklevingen weg...maar dat denk ik eerlijk gezegd niet want ik ben er heel vatbaar voor is al gebleken...

Over jullie tweeling: tja ik vind het best heftig hoor, maar idd zoals je zegt je hebt ze niet besteld haha! Maar ja pittig lijkt het me wel...

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ OM, wat goed en fijn dat jullie er nu zo over denken.
    rare mensen heb je toch ook!

C&O vind ik ook super, maar idd ong 120 euro per setje en ik wil dan gelijk voor allbei mn meiden...

@ Debbie, gave jas en jurkje!!
    Dat vestje heb ik ook en ik twijfelde er ook over maar van Lisa mocht ik hem in de winkel al niet meer terug hangen, ze vond hem geweldig ;) Ach ja..

20. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Miekje wat erg zeg!! gelukkig dat ie geen hersenbeschadiging heeft opgelopen.

Debby mooi geshopt, dat rokje had ik ook in de hand voor romy, maar haar stond de bolero niet, dus heb hem niet meegenomen.

Voor je mannetje ook erg mooie jas.

Verder heb ik weinig onthouden, ik begin een beetje ziek te worden hoofdpijn, keelpijn..

Deel Deze Pagina