Vandaag naar Bertus geweest in Groningen.Wauw wat een leuke winkel met bakkaboe enz veel groter dan hier in het dorp. Vrijdag ga ik met zoon lief naar Zwolle naar Benneton winkel. En ff naar WE voor onze zoon.
Futurrmama ik heb dat jurkje ook, in 86/92 mijn dochtet is nu 9500 g en 76 cm. Hij is ook nog te groot hoor, maar kleiner durfde.ik niet voor de winter. Ik wil het morgen wel even passen bij dr. @derest lekker geshopt.! Oooh, en lekker vakantie! Ik wil ook es een warm land in de winter Mag ik even applaus? heb mijn c&o bestelling geannuleerd. Ik haal voor zoon wel bij kleertjes, heb voor mezelf vandaag een rok gemaakt en dochter heeft niks nodig. Haha, hand op de knip!!
nou mag toch hopen dat ik geen debielen schoenen krijg nee vaak moeten het wel schoentjes zijn met bepaalde eisen maar tegenwoordig hebben bijna alle shoenen in nederland wel een bepaalde norm de zool moet er in ieder geval uitkunnen zodat je dan een ander zooltje er in de plaats kan stoppen maar ik loop op de zaken voorruit ik wacht even af wat orthopeed te zeggen heeft
ik vind die jurk echt veel te wijd vallen maar terugzenden vond ik zonde volgens mij is hij haar veel te wijd dit jaar en kan ie volgend jaar net aan agh ik zie wel en anders marktplaats
Lynn, leuk leuk leuk. Dat ribbroekje nog niet gezien bij V&D, misschien is het van de week binnen gekomen en hing het vorige week er nog niet. I.i.g. lekker geshopt @geke: je hebt gelijk meid!
@Teske: leuk rondreis marokko... het zuiden? hier eind september ook nog 2 weken vakantie... naar marokko...heerlijk even ontspannen en bijkomen van het afgelopen jaar.
vanmiddga nog een creme vestje gekocht zelfde als de rose even oppimpen en leuk voor over een basis shirtje en een zwart truitje korte mouwtjes voor bij haar zwart witte rokje niet veel dus
hier nog niks geshopt eigenlijk. Heb eerlijk gezegd nog niets gezien waar me shophartje sneller van gaat kloppen hihi.
moeten jullie nog veel hebben dan? Ik wil alleen nog laarsjes en dan niks meer voor Emma. Vorig jaar was er op een gegeven moment een 20% korting week van Brouwers mode voor vaste klanten. Als dat weer is wil ik nog 1 setje voor Emma kopen maar eigelijk ben ik wel klaar. Misschien alleen nog jassen kijken wat ik daarmee doe. Voor Sam wil ik evt nog 2 of 3 shirtjes erbij en misschien nog wat anders leuks. Het is wel erg saai, alleen spijkerbroekjes met shirtjes en 1 overhemdje... maar ja wat dan? Maar goed voor de rest wachten tot de sale... dat duurt nog heeeeeel lang.
deb, ik heb voor mijn jochie ook gewone broekjes (niet-jeans dus), zowel worker modelletjes als chino's, en naast de shirtjes en overhemdjes ook spencertjes en truien.
Debby: hier moet ik nog 2 a 3 setjes hebben. misscihen dat ik toch maar bij olliewood ga kijken of ze nog wat hebben in haar maatjes van de vorige winter collectie van jottum vond ik die zo veel leuker dan de huidige babylijn. en wil nog een rood setje van benetton... twijfel of ik wacht tot de webshop online is, of donderdag al richting Den haag of Adam ga. ik kom altijd zo teleurgesteld en met lege handen thuis als ik in real life ga shoppen, zo zonde van me energie (die ik al niet veel heb) en tijd. bakkaboe vind ik deze winter erg tegenvallen. heb er dan ook alleen maar een vestje, giletje en wil nog een bolero. voor de rest vind ik het allemaal net niet.
oh, en in de volgende maat ligt er een jeans-tuinbroekje klaar <3 zie het al helemaal voor me, met een simpel wit longsleeve shirt er onder.
glimlachje ik vind life shoppen ook veel lastiger hoor... ik sta dan honderd duizend keer te twijfelen. haha ik vind bakkaboe juist super Benetton rood heb ik niet gezien. Ik zou ook nog wel een rood setje kunnen gebruiken maar dan moet ik het even tegenkomen. Ik heb mijn album even aangepast en een groot gedeelte van wat ik voor de winter heb erin gezet. Dan heb ik even overzicht.
ik vind deze leuk: Kinderkleding - Dessin jurk en deze Kinderkleding - Luxe jurk maar ik heb al te veel jurken en voor mijn geveol is het duurder geworden?
@jingels: thanks ga eens ff kijken. @debby: ja dat gevoel heb ik ook, het zijn meer ""jottum"" prijzen aan het worden. heb een leuke rok van cakewalk gezien, maar het shirtje en maillot die ik erbij wil zijn er alleen in 92 grrrrrrrrrr,
Nou de aankoop van Emma dr 6e jas is een feit... is toch erg? Marktplaats.nl > Nieuwe jottum jas Boya in donkerblauw in maat 92 - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 Nu kan ik er 4 op marktplaats gaan zetten, hou ik 2 jassen over. Dat is wel netjes dacht ik zo.
het is wel een hele mooie jas debby. Haha 4 jassen verkopen.jeeej hoezo shopaholics zijn wij .pfff ik heb er 1 te koop. Ze heeft nu 2 jassen en moet nog 1 wat stoere jasje hebben cq kdv jasje. maar wil eerst van me andere jas af.