Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    glimlachje ik heb 2 jottum jassen in de verkeerde maat gekocht, ik heb er nog 1 van vorig jaar over en verder heb ik nog 2 roze jassen (een van benetton en 1 van gap) waarvan ik er 1 wil houden maar moet even kijken met de maat welke.

2. mama32

mama32 Bekend lid

14 mrt 2010
    949
    0
    0
    Ik ben werkzaam als apothekersassistente!
    Zuid Limburg
    Debbu... Leuke jas !!! Ik dacht dat jij al zo'n manteltje had van jottum?

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mama32 ja idd... in het lichtblauw, maar is een 98 en die gaat deze winter nog niet passen. En heb geen zin om hem te bewaren dus die gaat weer op marktplaats.

4. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

@debby: hier ook verkeerd ingeschat qua maat. Heb een jas die als een 80 valt, terwijl ze nu al bovenstukken 86 draagt.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    jammer is dat he?
    Gelukkig heb ik voor geen van de jassen super veel betaald. Denk dat ik het bedrag er wel weer uitkrijg (of anders een klein beetje verlies) dus dat is niet erg.

6. Glimlachje

Ja dat is het lastige met inschatten van maten als het om jassen gaat en echt seizoensgebonden kleding. dus die koop k ook niet meer vooruit.

ik heb er ook niet de volle pond voor betaald, maar hoop er niet al teveel verlies op te lijden.

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Debby, Emma zit goed in de jassen :)

Heeft iemand een idee waar je een mooi strak vallende jeans legging kan kopen?

8. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    haha, Debby, 6 is wel veel, goed om er een paar te verkopen, anders is t ook zonde. ik zit ook met die maten... heb dus net voor futuremama even het 4ff jurkje gepast. haha, niet lachen he, dit kan dus echt niet! (zie foto). ik betwijfel of ze dit deze winter nog gaat passen. maja, tot maart is nog wel 6 maanden natuurlijk, dan groeit ze nog wel een stuk. Ik vind het van dit jurkje niet zo erg maar hij is ongeveer net zo groot als haar mooie Catimini jurk dus of ze die gaat passen met kerst?? anders wil ik wel heel graag in de sale nog eentje kopen. maarja, zien we over een paar maanden wel dan.

futuremama, als ze hem nu moet dragen zou ik dus een maatje kleiner nemen ;)

9. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    welke jas heb je te koop dan?

10. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    hmm, en nog hebben... ik zie steeds wel leuke dingen hoor, maar heb al veel. wel nog een jurkje van kiezeltje denk ik. en zoon nog schoenen, zag leuke van timberland maar die zijn met veters, moet ie leren strikken :) en dan voor hem ook nog polo lange mouw van C&O.
    en dochter moet ook slofjes/schoentjes weer.

oja, djmomo en wie ook weer? super dat jullie kleintjes lopen! ben benieuwd hier... ze loopt wel aan de hand. net onhandig dat ze dan in de winter kunnen lopen.

11. Glimlachje

Geke: hier ook een meisje die aan de hand loopt, met de tafel, met haar loopwagentje enz. maar nog geen losse stapjes, wel al staan los maar raakt dan in paniek en wil dan gaan zitten.
    idd. jammer dat ze misschien in de winter misschien los gaat lopen.

hier nog genoeg babypaws waar ze ff op verder kan... en straks dan shoesme aanschaffen, maar daar wacht ik mee tot het eerste stapje los echt gedaan is.

12. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    glimlachje, ja... ik wacht ook nog even hoor met die shoesme's ofzo. heb wel een paar tweedehands gekocht maat 21 omdat ik die erg leuk vond (en ik geloof niet zo dat dat je voeten verpest, is alleen maar voor stukjes buiten, binnen toch slofjes), kijken of ze die gaat passen, vast wel tussen nu en 6 maanden.

en ja, ook ik ben een echte shopaholic, zag dat het kiezeltje jurkje dat ik wilde in 86 al bijna overal uitverkocht is (valt klein, ik heb al een andere van die serie en die past ze al). Duss... ik heb hem even gekocht. achja, ik praat het maar goed met dat ik ook alweer een en ander verkocht had.

deze heb ik gekocht: Kiezeltje jurkje 1818 | Kiezeltje babykleding | Kinderkleding Kopen - Online kinderkleding kopen, Kiezeltje, Lief, S. Oliver, Wooden Buttons

13. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hhahhaha idd ja een maatje kleiner.. Maar ik twijfel nu omdat Mirell ook zegt dat ie vrij wijd valt en mijn meisje is niet zo breed..

Verder benneton is leuk!! Ga ik denk van de week effe kijken.. Ben nu bezig met de caravan opruimen hup alles de kasten in ( had alles daar al gewassen) Maar leggen jullie de zomerkleding nu al uit de kasten ben zo bang als het mooi weer is dat ik dan de zolder op moet kruipen hahaha.. Volgens mij moet ik me echt schamen heb tegen mijn man gezgd dat ik nog niet zoveel had voor de winter nou volgens mij wel maar ik vind het nog niet genoeg...

@ Debby 6 jassen is idd er veel maar ze zijn wel erg mooi.. Heb je foto`s van de jasjes die je weg doet? Wil nog een leuke voor evi voor erbij hebben..

@ Madeliefke ik heb voor de meisjes bij de H en M gekocht... Ik zou wel echt de mt nemen die je meisje heeft of 1 mt kleiner..

14. Glimlachje

@geke: ik ben niet zo van kiezeltje, maar had deze ook al in de winkel zien hangen en rood staat me meisje goed dus die wilde ik nog hebben.

verder ben ik echt nog steeds aan het rondkijken voor wat leuke setjes, maar vind de najaar/winter collectie tot nu toe echt tegenvallen.

wat schoentjes betreft, denk zelf idd ook niet dat het voor die paar kleine stapjes niet heel slecht kan zijn.

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Erg leuk geke.. Ik heb voor Evi idd ook mt 92 moeten nemen van kiezeltje valt idd klein.. Mila loopt hier nu in haar pyama shirtje.. Broek heeft z uit gedaan luier en haar nieuwe clic laarsjes want ze zijn zo mooi echt geen potje hahahaha...

16. Bijenkorf restanten online nu 70% korting

17. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Geachte klant,

Op dit moment is deBijenkorf.nl wegens grote drukte tijdelijk niet bereikbaar. Probeert u het over 5 minuten nogmaals. Onze excuses voor het ongemak.

De Bijenkorf

18. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb net sjaak's spijkertuinbroek even gepast. als je de pijpen omslaat kan het best. en ooh, wat een binkie is het dan <3

19. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    leuk geshopt weer!!

Debby mooie jas hoor!!

Weet iemand hoe de jottum seely jurk valt van vorig winter?

Ga straks ff de stad in, kijken of er nog wat nieuws is.

Deel Deze Pagina