Die site van de Bijenkorf is blijkbaar niet berekend op veel bezoekers, helaas! Ik heb nog een paar dingetjes gekocht, rokje H&M, pyjamaatje Hema en een simpel blauw jasje voor de winter voor erbij of naar school van de Zeeman. Was nog bij Jola, maar voor de oudste heb ik al genoeg en voor jongens vind ik er maar heel weinig leuks tussen zitten. @Madeliefke, anders heeft de C&A mooi vallende jeans leggings, zo'n beetje de enige die ik heb gevonden die niet slobbert en ook niet na een uurtje dragen alsnog gaan slobberen.
@chaos &order online bij kleertjes voor de liefhebbers. @Shannen: Jottum Seely viel hier goed op maat (anders dan ik van jottum gewend ben) De weersvoorspelling voor morgen zijn wederom niet zo denderend, wilde graag gaan "winkelen" morgen.
ik moest wel lachen om mijn man toen ik hem bij de meiden paste "wat een raar broekie daar moet toch wel wat overheen of hoort dat zo?"Geweldig..
@future mama: die jas hangt hier al bij bijenkorf dat andere setje nog niet gezien hier... ik heb zonet bij h&m een paars vestje gekocht, hetzelfde als die van benetton maar dan wat goedkoper...staat leuk! Ook een paarse maillot erbij van h&m
Yess, zag dat bij Kleetjes.com de Chaos and Order collectie online was dus heb meteen even het jurkje en shirtje besteld die ik nog wilde hebben! Thanks nog voor je code voor 10% korting Sweetlake Gisteren ook nog wat uitverkoopsetjes van C&O gescoord, en dan kan mijn jongste meisje er voorlopig even tegenaan. Pas als er weer meer korting is koop ik weer, ze heeft nu zat. Oudste moet nog wel wat dingen, maar heeft ook al weer aardig veel. Ik moet alleen nog een donkerblauwe en een zwarte bolero hebben, een nog een zootje leggings. Dus daar moet ik nog even naar op zoek! Ik kan hier altijd zo vrolijk van worden hahaha. De TNT bezorger zal weer blij met me zijn morgen, komen als het goed is 3 of 4 pakketjes tegelijk
@ Lynn ga ik daar ook effe kijken als het precies dezelfde is is het zonde om die van Benneton te kopen.. Ik ga morgen kijken in Gouda!
heb vandaag bij okaidi een sjaal en muts gekocht, blauw grof gebreid. geen wantjes, maar die had hij vorig jaar maar een paar keer aangehad (gepunnik zeg!).. dus die hoeven niet perse matchend van mij. daarbij is met sneeuw wellicht waterdichte fijner ipv gebreide.. en zit nu toch nog even bij de z8 sale te neuzen.. korte broek, polo, sweater, petje.. zucht.
iemand die bij de bijenkorf nog wat besteld? Ik wil t badpak van paul frank hebben. 92/98 mag ik mee bestellen? (exc verzendkosten ) mag je hem wel inclusief mijn postzegels naar mij toe verzenden. Zie er verder niets en vind t zonder dus 4 euro te betalen aan verzenden dan. Bijenkorf heb ik niet in de buurt.
Djmomo, heb je een foto? Wat voor kleuren/soorten hadden ze daar allemaal? Heb daar vorig jaar ook alles gekocht. Fijn spul.