Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    bloempje, was dat de owen? is die je ventje niet gewoon nog een beetje te groot (pijpen ook omgeslagen)?

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @debby: leuk jurkje! Lekker hip!
    Ja jammer van het hondje maar wel beter, Sam is ook nog maar net in jullie gezin....een hondje erbij is dan misschien wel erg veel verandering tegelijk!

@Mirell: grote dame! (denk ik heb er geen verstand van hoor haha)
    Hier woe naar CB ben benieuwd hoe groot daan is want ik heb echt geen clue!

@Jingels: oh leuk een tas! Danique sleept hier al maanden met haar tasje, hangt hem aan de poppenwagen, enz.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, moet je nu nog voor het 18 maanden consult??

Ik moet Lot maandag ook ween en meten.
    Denk dta ik Lisa ook gelijk doe, ben wel benieuwd na dr groeispurt.

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb geen idee Diddle, want ik moest de vorige afspraken (toen moest ze een prik) steeds afbellen omdat ze telkens op dat moment koorts had, en daardoor is het hele schema geloof ik in de war gelopen...ik kreeg een uitnodiging nu maar stond geen specifiek consult ofzo bij.

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    lynn, kwam nog een vingino label tegen. PM als je wilt hebben!

6. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    heb een leuke spijker legging gekocht van Me Too denk dat is wel handig dalijk voor de herfst met leuk tuniek erop! kan helaas de foto er niet bij zetten :(

@debby82 Aggg wat lief!! ja meisjes willen altijd draaien met hun jurk/rok :p ze zal zich wel een princesje voelen in al die jurken!
    kan wel begrijpen hor dat je dat hondje ff heb afgeblazen.. weet je je kan het later ook nog doen als Sam idd wat groter is, nu lijkt het me erg lastig met uitlaten enzo het is toch een verplichting.

7. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

als je geweest bent dan kijk ik ff in mijn boekje hoelang ze was met 1,5 jaar
    ze zijn allebei van november alleen daantje 2009 lynn 2008

8. Dat is idd de Owen, maar de maten 74 zijn nu te kort en maat 80 is te lang?? Snap er niets van scheelt echt super veel in lengte. Maar geeft niet, ik vind hem omgeslagen ook stoer staan.

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    was die 74 zelfde model?

10. Nee, niet hetzelfde model. Maar die 2 modellen die ik nu heb zijn ook alletwee even lang. Hij is nu 82cm, dus zou goed moeten zijn.

11. Even gezocht, was de Andrew:

12. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    wat vinden jullie van dit BF jurkje? twijfel een beetje want heb al wat gestreept maar vind het wel erg leuk en past bij de rest van de kleertjes van BF Ohh en nog een vraagje welke maat zal ik nemen chloë heeft nu net 74 gewoon 80 doen?

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeemeermin ik vind hem erg leuk!!!
    ik hou wel van bf.

bloempje ik sla zowieso standaard die vinginos om omdat ik het gewoon leuker vind staan. Ook bij emma trouwens. Maar er zit toch knoopsgatenelastiek in. Is die 74 dan echt al te krap of alleen te kort?
    Hier heb ik dat probleem denk ik niet. Manlief en ik zijn klein en broeken zijn mijn kindjes vaak te lang...

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    oja zeemeermin is het voor dit jaar of voor volgend jaar? volgend jaar begin van de zomer is ze 16 maanden. sja dan 80 of 86. Als het voor nu is zou ik 74 nemen want over een maand of 2/3 gaan we al weer over naar de wintercollectie...

15. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    haha ja ik moet nog leren voorruit denken in maten hoor! Ik denk voor nu maar ze heeft die andere 2 jurken ook in maat 80 en het scheeld een randje aan de onderkant dus ik denk dat het slim is om 80 te nemen niet? kan ze hem volgend jaar misschien wel aan als tuniekje met leggingje! f gewoon op maat kopen 74? pff ik vind het zo moeilijk groeien ze na maat 68/74 niet meer zo snel? ik heb zowie zo geen idee hoeveel ze groeien:)

16. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    en wil dit kopen

17. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
  18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Zeemeermin: ik vind het jurkje erg leuk. Vestje ook, maarja we zijn hier erg van donkerblauw en BF ;)

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nou kom maar op met die wintercollectie´s, ik ben er klaar voor :p

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ik heb vandaag mee gelezen en ben aangestoken, heb dit vestje van mim-pi besteld nou maar hopen dat het een beetje op maat valt!!
    Ik vind Porto Azul erg leuk, had er nog nooit van gehoord!!

Deel Deze Pagina