O, wat een leuke site Debby, kende ik niet! Heb ook een paar leuke dingen gezien. Eindelijk een leuke site voor jongens! Hmmm, maar ik had een shopstop hè.. dat geldt toch niet voor een trui als je zoon geen enkele trui heeft haha, werkelijk waar. Maar dat is ook omdat ie ze toch niet draagt. Hij wil altijd een longsleeve aan... Is wel leuk voor kerst met een overhemd... ik denk er nog even over
In eindhoven zit een kinderoutlet die altijd Vinrose heeft. Ze hebben net de nieuwe collectie vinrose binnen.... ben er nog niet geweest, maar moet maar eens gauw langswippen daar. Ze verkopen er ook vaak Imps-elfs, Guess, Marybel en ducky beau, en heel sporadisch hebben ze jottum, burberry, ralph lauren enz. *twijfelt of ze gaat winkelen vandaag:, wordt het dan Amsterdam, Den haag, of gewoon Gouda, ga eigenlijk alleen voor de Benetton collectie de deur uit... en heb weinig energie, twijfelt rustig verder ***
@Debby: wat een supergaaaaaaaaaaf setje. @djmomo: oooh vingino in Roermond... dan is die erbij gekomen met die nieuwe uitbreiding, er schijnen veel winkels erbij te zijn gekomen.
glimlachje hmmm mijn setje valt in de smaak... moet het maar snel kopen voor het uitverkocht is straks ik heb die vrouw van die webshop gemaild en het valt klein. Zij denkt dat het wel al op een eerste verjaardag kan maar ze gaat het opmeten...
@glimlachje, ze riepen het idd in het kader van die uitbreiding. als ik volgend jaar weer een leaseauto heb, ga ik er weer eens heen. de tommy winkel vind ik er ook altijd fijn nu ga ik (als ik eens ga....) naar bataviastad, omdat daar vingino (ook) zit..
Leuk Debby! Haha, ik shop andere maten hoor Wat zouden jullie hier onder doen? *BoyStar blauw/grijze wyber trui - nieuw - maat 110 - KG72-73 | Maat 110 | Jongensmerkkleding.nl Glimlachje, blijf lekker thuis en ga daar iets leuks voor jezelf doen... of een wandeling maken ofzo? En dan online weer shoppen
geke, mijn kerel zit nog in rompers natuurlijk, dus ik zou zeggen: romper! is al warm zat denk ik.. .
@bloempje: ik ben er volgende week, dus ga dan ook maar effe langs. Krijg nu net de nieuwsbrief binnen dat de wintercollectie binnen is. @djmomo: hoop begin volgend jaar ook mijn lease auto terug te krijgen en dan kan ik die hele verre afstanden ""sneller"" afleggen, nu doe ik dat niet meer zo snel haha. Ga hier ook eerder naar Bataviastad,.. maar als ik toch bij me ouders ben in Eindhoven dan gaan we weleens spontaan toch naar roermond. dan is het niet meer zo heel ver vandaar. @debby: haha het is maar dat ik hier geen jongen heb hoor hihi. @ise... hmmm weet je ik zit midden in de ramadan, en schevenigingen is toch wel lekker om een ijsje te nemen, wat te drinken, hapje te eten en dat kan nu allemaal niet... dus helaaaaaaaaaaas @geke: ja wilde voor benetton de deur uit... maar raak altijd zo teleurgesteld als ik in real life ga shoppen vandaar me huivering om wel of niet ergens heen te gaan. En benetton is nog niet online . maar denk idd. dat het toch een wandeling wordt... ben ergens wel te moe om die afstanden af te leggen en me kleine is ook niet zo heel gezellig vandaag. En moet het weekend al veel doen : lees: koekjes maken voor het suikerfeest"" dus kan me energie wel beter gebruiken....
Dj momo, haha, Ja hier niet meer maar hemdje dan. Tja, daar zeg je wat... ik vind dit leuk met een kraagje eronder maar dat is waarschijnlijk veel te warm. Mijn jongetje heeft het altijd warm van het spelen... dus.. toch maar geen trui dan.
Geke, hier en romper met een kraagje Maar misschien kun je er een grijze polo met korte mouwen onder doen?
Glimlachje, succes met vasten! Gelukkig zit je niet in een eet-topic hihihi Altijd zo heerlijk die koekjes en snoepjes. Wij hadden een buurvrouw en die maakte super lekkere notencake hmmm
dat wou ik ook net zeggen: een 'gewone' polo dan? ben trouwens helemaal verliefd op de romper-polo's van gap! vind ze zo fijn, en ideaal met zomerweer. echt jammer dat hij ze zo weinig aan heeft gehad deze zomer en voor volgend jaar hebben ze ze niet meer in zijn maat.
ja, dat zou wel kunnen. staat wel leuk denk ik! ik denk er nog even over. ga denk ik wel wat dingetjes halen van die site, zag ook nog een leuke broek van Doerak (leuk merk ook voor jongens!) en vind dat Vinrose shirt ook leuk! maja, er hangen hier twee hele leuke overhemdjes in de kast en die worden noooooit gedragen