Cute!! Is het bolerootje nou donkerblauw? Zoek nml nog een donkerblauwe, dus als ie die kleur is, waar heb je 'm vandaan??
@ Zo ja het bolerootje is donkerblauw.. Maar is van Bf en die zijn ermee gestopt.. Had ik al is niet nieuw geshopt maar vond het zo wel schattig staan.
@futuremama, o haha, dat is dan eenzelfde bolero die ik al heb. Dacht dat je die ook net geshopt had Staat zeker schattig!
@bloempje: Thanks... kan ipv eten nu shoppen... ben vandaag toch de deur niet uit geweest.en online ook niets geshopt. ben in me hoofd weer even de draad kwijt..... Ik wacht wel even tot benetton online is. heb tot nu toe alleen nog maar een schots geruit rokje gezien en zwart vestje, als dat hier past, want het is de babylijn. Verder echt nog geen leuke dingen gezien om te shoppen...wacht even tot er wat meer in de winkels hangt en wat meer online is. SD le chic en jottum zijn hier wel zo een beetje favo merken maar helaas nog geen leuke dingen gezien... en baal er zooooo van dat BF gestopt is, kon daar altijd wel slagen
Dames, Wie weet hoe NONO deze winter valt? niet de babylijn, maar lijn vanaf 86-92. Is het dan meer een 86 of meer een 92. Heb nl. dit jurkje op het oog.
Leuk geshopt allemaal meiden hier aan het werk geweest maar toch nog wat geshopt hoor....zal ff foto maken...
@ Glimlachje de babylijn valt klein.. En volgens mij valt de grotere lijn altijd wat groter. Is idd een erg leuk jurkje! Vind het jasje ook zo leuk.
Ik heb gisteren dit jurkje geshopt van benetton (en een grijze legging van benetton en een offwhite legging van bakkaboe met strikjes):
leuk ise! ook heel leuk lynn! mooie kleur, mooier dan de benetton variant vind ik... wat voor rokje ga je er onder doen?
@Lynn heeel leuk vestje.. is dat de babylijn van HM of meisjes? @ise... ooooh gaaaaaf jurkje, *twijfelt weer of ze morgen de benetton winkel gaat opzoeken pfff twijfelt verder *