@futuremama: laat je nog wel wat liggen in maat je 80-86 in gouda ga denk ik toch morgen maar er heen. Zag hier trouwens bij de HM een hele gave chino, bruin/camel geblokt maar weet niet of e die ook in maat 86 hebben, wel in 92. Dezelfde broek is er ook in vrouwen maat hmmm misschien toch maar een keer matchen met me meisje.
hihi nou laten we binnenkort eens gezamenlijk benetton gaan inslaan praat wat makkelijker .. ow leuk ik wacht ff op de foto!
leuk hoor! Dat blousje heb ik wel gezien maar volgens mij in het paars.. Lynn dat klinkt beter in mijn oren! En ik vind de vesten van benetton ook erg breed vallen ja..
@Ise neeeeee dan graaien we allemaal dezelfde maten weg haha @futuremama: leuk! Die had jingels ook @ shannen: leuk gilet Oh shannen ik zag zo'n lief schattig baby jurkje bij h&m offwhite met een heel klein beige stipje, zacht stofje, zooooo schattig, maatje 50 en 56 enzo...
Vandaag nog een jasje bij de WE gepast maar was ook in het circus thema zeg maar.. Ik vond hem leuk maar mijn man echt verschrikkelijk hij zegt die haal je maar als ik er niet bij ben!! OOh Mannen
Hey meiden, allemaal goed aan de shop zie ik wel! Swlc, vandaag 1e werkdag omdat ik parttimer ben, mijn duobaancollega werkt het begin van de week en ik het einde. Was wel weer lekker om te werken. Heerlijk al die vrolijke snoetjes in de klas
@ Madeliefke fijn dat je een leuke dag heb gehad.. Kan het me voorstellen dat het leuk is al die leuke snoetjes.. Heb nu nog vakantie maar ik wil mijn kindjes ( op het kinderdagverblijf) ook wel weer zien.. heb ze gemist
Diddle, leuk geshopt hoor!! Zo79 leuke dingen hoor, en je meisje gaat er echt voor staan super!! Futuremama leuke dingen geshopt ik vind dat rechter jurkje leuk!! Lynn leuk geshopt, mooie kleuren ook.. Ise leuk jurkje!! Glimlachje leuk toch samen in hetzelfde!! Futuremama dankje bij de H&M gekocht. Lynn oja hier hadden ze voor baby's nog geen nieuwe collectie binnen. Zaterdag maar snel ff weer kijken dan.. Vandaag niets geshopt, ga zo even bij kleertjes.com kijken wat in mijn verlanglijstje stoppen wil wachten tot de 20%korting.
Meiden, kijk even bij kinderoutlet.nl Ik kan daar een bestelling plaatsen, maar dan moet het wel voor een paar honderd euro zijn. Wie doet er mee. Veel korting.
Jammer dat die 20% korting ingaat op een donderdag dan werk ik.. Futuremama leuk jij werkt ook op een kdv.. wat voor groep?
bloempje, heb wel een leuk jurkje gezien van vinrose en die blouse dan van debby.. kijk even of ze die daar ook hebben