Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    me too ;) maar welke maat zou jij nemen? ze heeft nu net 74

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeemeermin als je het boekje van je cb pakt en dan het lijntje doortrekt dat ze volgt weet je hoeveel cm ze volgend jaar is ongeveer. Sja wat zou ik doen... ik koop nu niks nieuws meer voor dit jaar omdat ik het gewoon zonde vind voor zo kort.
    bij benadering
    74= 9-12 maanden
    80= 12-18 maanden
    86= 18maanden tot 2 jaar
    etc
    je zou kunnen kijken of 80 nu al past. BF valt redelijk klein.
    Wist je trouwens dat bf er mee gaat stoppen... er komt geen nieuwe collectie meer :(

3. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja, ik vind het echt ongelooflijk dat ze ermee stoppen....
    MIjn mama kocht vroegah al BF voor mij... zo jammer.
    Het is van alle tijden vind ik ( tuurlijk is niet alles mijn smaak,maar door de bank genomen....)

@zeemeermin: ik vind dat voor een ander dus altijd lastig inschatten. Ik heb grote, lange kinderen, daarbij is mijn dochter echt een flinke meid.
    Ter illustratie mijn dochter en die van Lynn zijn even oud,maar schelen zo ongeveer 2-3 kg. En dat moet je mee laten wegen in beslissing, niet alleen de lengte. Te strak maakt vaak niet mooi vind ik, en ze moeten zich lekker kunnen bewegen, ook belangrijk.
    Is je kind gemiddeld qua lengte dan kan je ervan uitgaan dat je kind rond de anderhalf in 86 zit of naar 86 toe gaat.
    MIjn dochter zat dus toen al in 92. Onderkleding soms 86, ligt aan het merk.
    Qua BF zou ik voor 86 kiezen, vaak valt het toch wat klein.

4. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Ja dat is een goed idee van dat CB boekje dankjewel!! kan hem nu alleen niet ff pakken ligt in haar kamertje en ze word bij elke kraak al wakker.
    Ik vind het ook best kort idd maar hij is maar €14,-
    Neeeeee dat meen je niet?? wat jammer nou ik had het net helemaal uitgevonden :( waarom eigenlijk en wanneer?

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Het zal wel met geld te maken hebben.
    POinter en Dobber stoppen er ook mee.

Voor jongens vind ik het nou toch wel lastig worden zonder Pointer.
    IK hoop op een leuk, apart jongens merk, op de ge-eikte merken na. Retour denim vind ik wel leuk. De bovenkleding niet zo.
    McGregor vind ik ook altijd wel mooi.
    Jeep vind ik ook wel mooi.

6. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    ik heb het gekocht badpakje maat 74 en bolero en jurkje maat 80 ik heb een heel fijn dochterje heel slank en zit onder het gemiddelde qua gewicht dus gok het erop dat ze het volgend voorjaar/zomer nog aan kan! zowie bolero de winter ook ;)

7. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    zo wat hebben jullie veel gekletst! Hier gisteravond uiteten geweest met mijn fam. en vandaag de hele dag weggeweest.

@zeemeermin, welkom! Ik vind BF ook erg leuk.
    Danique is hier bijna 17 maanden en BF mt 80 past precies (jurk/bolero). Rokje 74 is nog te breed en leggings 74 prima maar die koop ik standaard een maat kleiner.
    Danique was als baby mollig en nu slank. Maat 80 van boven draagt ze al vanaf september/oktober maar 86 is van de meeste dingen nog te groot.

8. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Hoi Red88 zo dus Danique zit al zo 8/9 maanden op maat 80 dat is mooi dat ik dat weet dus zo hard gaat ze nu niet meer groeien. ik hoop dat ze 80 aan kan want dan heeft ze er nog veel plezier van!!

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeemeermin mijn dochter zat rond 20 maanden in maat 86. Maar die is klein voor dr leeftijd. Ik koop nu voor rond dr 3e jaar nog 92 en weet bijna zeker dat ze erin gaat passen.

10. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Ja Emma is een schattig klein meisje! ia een van jullie ook klein? ze schatten haar heel jong maar is al heel wijs! dat is juist leuk hihi. Chloë zit qua lengte wel weer op het gemiddelde alleen haar gewicht niet ze is nu 72 cm en 7750 gram

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeemeermin omdat ze echt een enorm bos haar heeft schatten ze haar soms wel eens iets ouder.

Wij zijn allebei klein. Ik ben 1.58 en mijn man 1.68. Dus sja had wel raar geweest als we grote kids zouden krijgen ;)

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik wil graag een leuk rokje met bijpassend topje hebben voor van de winter. Ik heb nu bijna alleen maar jurken, wil ook een aantal setjes erbij hebben. Iemand iets leuks gezien in de outlet al?

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Zeemermin: leuk!!!! helemaal mijn stijl ook, doen!! dat badpakje had ik ook gekocht voor Danique, maar het zat haar niet goed dus die had ik weer terug gebracht...zo jammer vind hem nog steeds leuk!
    Hier is idd donkerblauw erg favo onder de mama's!

@Mineke: let op met porto azul, het valt heel groot!

@maten: Danique is altijd precies gemiddeld in groei geweest, ze had vorige zomer 68/74 en afgelopen winter 80 en ze zit nu bovenkleding in 86 en gaat al richting 92.
    Onderkleding loopt ze 1 maat achter. Dus onder nu 80.
    Danique is smal, ze heeft alleen een beetje een bol buikje, maar haar armpjes en beentjes zijn heel smal.
    Dat is wel handig want ik denk dat ze maillots van afgelopen winter dan ook nog wel aan kan...

14. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

kletsmajoren :)

Bedankt voor t advies zo79 over dat jurkje met benneton. Goed idee! :) Heb me legging met glitters binnen voor het tuniekje van de sokshop. Maat 92/98...ahum denk dat ik pokon moet geven want vallen die groot!!
    Maar de bonnie doon sokken zijn superrr mooi en heb alvast sloffen gekocht ervan. Die zijn mooi! Ben ik suppppeeerrr blij mee.
    slofsok Cable Roze Bonnie Doon: mt 23-24 t/m 41-42 :: Anti-slip sok :: KIND/TIENER :: Beenmode online; legging, maillot, sokken.

En me jubel witte rok van Mp is binnen.
    Nu me 4 funky jurk.....hoop as maandag.

zeemeermin ik zal je even accepteren. Welkom!
    Shopvirus is goed aanstekelijk. Pas op!

15. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @slc: wat een leuke sloffen!!

Ik heb vorige week de bestelling van de sokshop binnen gehad, voornamelijk voor zoonlief besteld, de bekende ruit/wieber sokken in alle kleuren. Mooie kleuren hebben ze.
    En ze voelen goed aan, nu even de kwaliteit afwachten.
    Nu hij 4 is groeien z´n voeten ook wat minder hard,ik ben benieuwd nu hij langer met sokken gaat doen hoe de kwaliteit dan blijft.

16. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Mirrel, wat weegt je kleine meid?

Het is hier altijd heel vervelend dat kleding op lengte goed valt maar veel te wijd is.
    Een tregging of skinny zit hier nooit mooi strak aangesloten.
    Ook al koop ik dan al de smallere merken.

Hier gisteren nog even met de kleine meid nieuw ondergoed en pyjama s wezen shoppen.
    Koop altijd de pyjamas van cleasens en ze had er nu drie zonder mouw maar nu de zomer niet echt wil beginnen was ik op zoek naar nachthemden met korte/drie kwarts mouw.
    Helaas kon ik die niet vinden van cleasens dus nu maar twee nachthemden gekocht bij de hema.
    Wel al even de pyjama collectie van de winter van cleasens bekeken en die is weer super!

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O jee, valt hij echt zo groot? Had wel gelezen dat hij aan de grote kant viel en dat je hem niet te groot moest bestellen, en daarom wilde ik 116-122 bestellen. Mijn oudste zit nu in 122. Hmm, nu ga ik toch weer twijfelen. Misschien dat ik hem toch maar neem, het ergste wat er kan gebeuren is dat ze hem volgend jaar pas past

18. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    @Bloempje, stoere broek! Dacht idd ook eerst dat je dat uitzicht vanuit je tuin had haha

@Debby, ha toevallig, ik had net ook overal gezocht naar die jurk van BF in de juiste maat. Ik vind hem Emma leuk staan! Maar hij valt dus niet al te groot? Ik had namelijk juist begrepen dat hij goed op maat viel (had ik nagevraagd bij een webwinkel). Zat namelijk te twijfelen of ik een 122 of 128 ging nemen.

@Zeemeermin, hier onder jurkjes wel gewoon leggings. Ik doe dan van die "footies" aan in plaats van gewone sokken. Als het warm genoeg is helemaal geen sokken ;) Het BF jurkje vind ik echt leuk! Als ze nu in maat 74 zit en je wilt hem nu dragen dan zou ik gewoon een 74 nemen. Vind je het niet erg dat hij wat langer (en wijder) is als je hem nu draagt dan kun je een 80 nemen en hopen dat ze hem volgend jaar nog past. Vestje en badpak zijn ook leuk!

@Jingels, haha zie je dametje al lopen met haar tas. Schattig he als het echte dametjes worden :D Hier ook idd aardig wat tassen, die moeten overal mee naar toe

@maten, hier twee kleine meisjes. Mijn jongste is ruim 2 1/2 en die zit nu net in maat 92. Ze is nu 89 cm en weegt een krappe 12 kilo. Met 2 jaar droeg ze maat 86, met anderhalf 80. Mijn oudste is ook altijd klein geweest en is nog steeds kleiner dan haar meeste klasgenootjes. Maar ze groeien gewoon netjes in hun eigen lijntje, dus dat is prima. Ik zie het altijd maar zo: er moeten grotere en kleinere kindjes zijn om tot een gemiddelde te komen ;)

@sweetlake, graag gedaan hoor meid ;)

19. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Goede morgen meiden!!
    Dank jullie wel voor het advies ;)

@debby82 Ehmmm EYA-KIDZZ - Online winkel in dameskleding en kinderkleding zowel nieuw als outlet verkoopt nu ook veel sale ook veel rokjes van BF misschien een kijkje waard?

@sokshop jaa daar kwam ik gisteren ook terecht wat een leuke dingen hebben ze daar he waaral die leggings met roesjes enzo. zoek nu goede mooie sokjes die niet gaan pluizen, vind dat zo lelijk!

en weet iemand waar je mooie stretch romper kan kopen met lange mouw die je ook onder vestje aan kan doen bv en die mooi aansluiten bij smalle kindjes? ik had ze altijd van de hans textiel, die zijn zo mooi en rekbaar maar ja helaas pindakaas die is failliet :$

20. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63

De mini basic rompers van de sokshop vallen heel mooi smal en is ook mooie kwaliteit. Kan Hans niet aan tippen ;)

Deel Deze Pagina