bloempje wat kost dat jongensblousje van vinrose met die stukken op de ellebogen (zeg maar even van debby;s setje)
en bloempje als je naar deze zou willen kijken.. KidsCase Shirt/Trui, KidsCase, Producten KidsCase Shirt/Trui, KidsCase, Producten Vinrose Jurk AMBER, Vinrose, Producten Vinrose Broek LISA, Vinrose, Producten Vinrose Blouse GABRIELLE, Vinrose, Producten
@ Shannen in welke maten hadden ze die blazer allemaal.. ik moet er namelijk best een eindje voor rijden en als ze hem niet in de maten hebben van mijn meisjes vind k het zonde.. En als ik brutaal mag zijn hoe duur zijn ze?
@ mirell hebben ze er geen 1 bij de Zara althans daar heb ik hem vandaan is wel van vorig jaar.. En heb er 1 gekoht bij de h en m.
Futuremama, het gaat vanaf 86-92 kinderafdeling, het zijn duomaten ik heb mt 98-104. Ze kosten 24,95. Mirell geen idee, vingino misschien.
Bedoel je de Valentina van Retour? Bij kktk hebben ze die ook in 92. Vingino heeft idd ook twee modelletjes!
jammer jurkje is er maar t/m 68 hoor ik net van bloempje, maar ik zag hem vanmiddag wel in andere webwinkels.. zal eens kijken wat hij daar kost