Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lynn, Leuk rokje van Kiezeltje! En wat betreft Ascharman.. lijkt me idd heel moeilijk! En zeker omdat als je je gaat focussen op nog een kindje, en het wil misschien niet zo makkelijk dat je het jezelf moeilijk maakt?! Hier was ik bij allebei meteen na het stoppen van de pil zwanger, dus ik moet nog uitkijken ook ;). We denken nog even rustig verder.

@zeemeermin, idd nog even goed over na denken, maar ben zeker nog wel ruim 3 jaar bezig (als ik alles in 1 keer haal, en dat met 1 avond in de week school van 18.30 tot 22.30) Maar ik werk ok 3 dagen in de week, en heb 2 kleine meiden van 2 en 1. Over de buggy, ik zie dat je er al een besteld hebt? Ik heb zelf de buggy van de prenatal, mijn schoonzusje heeft de Quinny zapp of buzz (weet het verschil nooit haha) maar ik vind toch echt de simpele prenatal buggy veeeel fijner. Die Quinny maakt heel veel lawaai! En die van de prenatal heb ik geloof ik 79 euro voor betaald en kan ook helemaal plat! Zat nog een voetenzak bij ook!

Hier wel lange spijkerbroeken, maar vooral voor bij de gastouder (op de boerderij ;)) Dus dan vind ik dat wel makkelijk. Lekker fleurig shirtje erop en klaar :)! Ze loop daar ook op klompjes haha, zo grappig!

2. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @miekje, dus de blazer gekocht!! Gaaf hoor!

@debby, is het echt een winetr of zomer rokje? Voor de zomer zou ik een wit shirtje doen, misschien zoeen van benneton met zilveren opdruk? De rok is al erg mooi op zich, dus denk dat je met iets heel eenvoudigs erop al ver komt! Of misschien een blousje?

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Debby: is dat een porto azul rokje?
    Zou er voor het najaar een blouse en vestje op doen...
    en voor nu een wit tshirtje

@OTM: ja ik probeer me er niet op te focussen, heb zo erg moeilijke tijd gehad met Asherman en voordat Danique er was, dat ik toen ook heb gezegd, bij een tweede wil ik er anders mee om gaan. Doe ik ook wel, ik ben er niet zo gefocust op nu, een maandje terug wel, maar toen zat ik ook weer in de topics voor zwanger worden te kletsen, dat doe ik nu niet meer, ik maakte mezelf er gek mee. Zo zonder banner en niet in die topics komen gaat het wel, ben ik er niet zo mee bezig hoor.
    Ben liever bezig met shoppen!!!
    Gelukkig komt de wintercoll eraan dus kan ik me daar mooi mee bezig houden!

@vingino maria: valt idd 1 maat kleiner.

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn nee is van mim pi. Kwam ik onderin mijn kast tegen. Ik kan nergens bruin vinden...

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    dan dus een wit shirtje erop...of een offwhite shirtje...

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Lynn, leuk rokje! Ik twijfel tussen die rode die jij besteld hebt of de roze of groene..Welke maat heb je besteld?

Quinny buggy, die lijkt mij erg fijn! Ik heb nu een halfgare buggy na een aantal vluchten dus zou ook best wel een nieuwe willen/moeten ;)

Debby, dat is een superleuk rokje! Is dat van mimpi??

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

debby> oowww bruin. Zo onhandige kleur vind ik dat.
    Zou er een bolero van zijn? Hoe lang geleden zou die mimpi in de collectie geweest zijn. Ja off white is een goed idee.

lynn> jeetje had eerst begrepen dat het zeker een nee was. Maar toch kriebels.

nog steeds geen 4 funky binnen!!!!! GRRRRRRRR

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @ise ik heb maat 86 (80/86) genomen
    Ze had nu van de zomer 2 rokjes 80 en 1 rokje 86 aan en die van 86 zat nu laatste maand wel goed.
    Ik vind de andere rokjes ook leuk van kiezeltje, maar heb mezelf bepraat om niet meer teveel setjes van 1 merk te nemen, aangezien ik dat deze zomer als niet zo leuk heb ervaren, ik vond er al snel niks meer aan. Dus netjes maar 1 rokje besteld...

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @sweetlake: het was juist wel een ja de afgelopen maanden! En dat is het nog steeds hoor, maar zo af en toe twijfel ik omdat ik dan denk: nu hebben we het goed en gaat alles goed en geniet ik zo enorm van Danique...wat als een tweede veel zwaarder is/financieel moeilijker/enz. Maar goed het is nog steeds een ja dus!

Balen dat je zo lang op je bestelling moet wachten!

10. Sweetlakecity

maar met zo een geschiedenis is het dubbel he.
    Ik kies nu voor 1 kindje...maar wie weet kriebelt het straks meer. Maar ik heb nu ook zo dat ik het fijn vind zo heerlijk onafhankelijk te zijn en tijd te hebben voor alles. Oja mijn dochter heeft NIETS met baby's. Misschien dat ze het zelf al aangeeft....

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dat ook idd, ze is nu op een leeftijd dat ik alles kan doen zonder al te veel gesleep en gedoe, en ik ben veel alleen dus dan is dat wel fijn. Met een tweede kleine baby erbij, poeh, dat lijkt me wel zwaar voor mij...
    Maar ik heb mijn leeftijd dat ik niet kan gaan zitten wachten op nieuwe kriebels...en ik denk gewoon dat ik spijt krijg als ik het niet doe...en misschien lukt het helemaal niet, dat kan ook nog, maar dan kan ik er vrede mee hebben want dan heb ik het geprobeerd, snap je?

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, lijkt me echt heel moeilijk zo idd.
    Slim van je om niet meer in die topics mee te kletsen, zo kan je jezelf echt gek maken.

Kiezeltje rokje vind ik echt helemaal super, die ga ik ook bestellen hoor! Ik moet ook de 80/86 hebben dus dalijk even googlen waar ze hem nog hebben want hier was ie er al uit en niet overal hebben ze hem zag ik.

13. Sweetlakecity

yep i get it!
    doen dus! Maar je weet al dat het drukker gaat worden. Als je relatie goed is en het kan 2 kindjes aan....ik twijfel nog wel eens aan mijn eigen kunnen. Dat is een reden te meer hier.

ben trouwens niet in een shopmood meer. (wanneer is het 20 juli :p)

14. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Diddle: ja lastig he...maar goed ik zie het wel, mag volgende week di weer naar de arts want de asherman speelt alweer op...

Ja dat rokje zag ik idd ook niet op alle sites, en hij was in 74/80 al uitverkocht heb hem dus maar gauw gekocht! Nu heb ik dus de maat 80/86 weggekocht denk ik...

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja dat rokje heb ik volgens mij vorig jaar op koninginnedag gekocht omdat ik het wel leuk vond, toen in een doos geknikkerd met te grote kleding en nu kwam ik het weer tegen. Ik doe dan offwhite denk ik want die stipjes zijn ook een beetje offwhite denk ik...

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik ook hoor ;)

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @diddle: jij bent ook veel alleen natuurlijk, was dat niet zwaar toen Lot nog een maxi cosi baby was? Jij moet je meiden natuurlijk ook dagelijks alleen aankleden en savonds weer alleen in bad/naar bed...dat lijkt me echt moeilijk, om dan die aandacht te kunnen verdelen. Danique heeft de eerste maanden in de middag en avond uren nonstop gehuild/aandacht gevraagd, hoe doe je zoiets dan met nóg een dreumes erbij? :$ Ik kwam niet eens aan zelf douchen of eten toe in die tijd....

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    2 weken terug nog wezen shoppen in nijmegen

ook al moet arnhem leuker zijn hoor ik van iedereen

19. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja lijkt mij ook super lastig hoor lynn... en ja een tweede is 3 keer zo druk maar ik vind het ook dubbel genieten. En het is ook heel leuk om die 2 kleintjes samen te zien. En financieel merk ik er niet zo veel van eerlijk gezegd.

20. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lynn, ik vind het echt makkelijk te doen hoor 2 kids.
    Nu scheelt het wel dat Lot een stuk makkelijker was dan Lisa.
    (Lisa slaapt bv. nu nog meestal niet door ;)).
    Badderen/eten geven daar wordt je echt wel handig in met 2 veel dingen gaan gewoon samen.
    Lisa was pas 19 maanden toen Lot geboren is, dus danique zou al een stuk ouder zijn.
    Echt het lukt zoveel mama's dus jou ook echt wel!!!!

Deel Deze Pagina