ga morgen alleen breder lint in rose kopen denk dat ie dan nog meer lijkt ik vind de Bomba blazer ook echt heel leuk en deze blazer vond ik erg zaai maar bedankt voor het compliment.
@mirell, ik vind je gepimte blazer ook super! Wat ontzettend creatief! Hier is het zeker aanpoten met 2 ukkies, maar (zoals ik al eerder heb verteld, heeft de jongste nogal een moeilijke start gehad) en vind ik het nog steeds wel heftig. Hoewel het genieten nu gaat beginnen. We hebben nog een sterke wens voor een derde, en dan denk ik dat ik er (voor zover k het voor het zeggen heb ) wel klaar mee ben. Hier speelt juist mee dat ik nu toch al druk ben met die 2, en 1 erbij kan best. Vind het juist moeilijker als de meiden al naar school gaan en er dan weer een baby komt.. En ik denk dat ELKE mama wel eens twijfelt aan haar eigen kunnen! Ik heb dat ook zeker wel, maar heb mijn kinderen zoveel liefde te geven.. ik heb gewoon nog een beetje over voor nog een kindje . Maar goed, ik ga zo ook maar weer es kijken op kleertjes.com, die waardebon brand in mn zak haha.
@debby (en anderen) hoe vielen die basics van kleertjes.com nou? Danique draagt nu 86 ( en hopelijk najaar 92) wat zou ik nemen voor over 2 maanden moet ze het passen
over 2 maanden moet ze het passen en daarna niet meer? dan zou ik 86 nemen. Maar 92 zal ook wel kunnen als je er nog langer mee wil doen.
Ja maar zal ik dan 86 of 92 nemen? het is voor onder de blazer van Bomba, dus moeten de mouwen niet te lang zijn anders zit dat niet lekker natuurlijk ja ik wil er best langer meedoen maar als ik bijv in dec nieuwe moet kopen vind ik het ook geen punt...
ik zou denk ik voor 92 gaan. Je kan die mouwtjes toch omvouwen anders als het toch onder die blazer zit?
Ja maar zit dat dan niet te dik bij de mouw van de blazer, heb nml kans dat ik die ook nog om moet vouwen want de blazer is ook 86/92 en weet nog niet hoe die valt... Nou ik denk er nog wel ff over na...
Hier vandaag voor het eerst Vinginio gekocht voor mijn dochter, vindt het meestal too much maar een rood geruite tuniek en een jeanslegging kon ik niet laten hangen.. Had ook nog een jeansjurk maar die stond mijn dochter voor geen meter
ja krijg altijd te horen dat ze lang is zag dat nooit zo maar nu op kdv kijk ik wel eens naar 3+ en dan zie ik wel dat ze inderdaad lang is
jeeej, ik krijg net een e-mail dat de modekids (catimini/jottum) bestelling al onderweg is. jij ook nu jingles?