ja valt vierkant achtig Maar ik vind de kleur heel raar, is niet te combineren vind ik, dus ik stuur hem terug, vind het voor 80 euro niet zo'n goede koop, aangezien ik er geen enkele kleur grijs/blauw wat is het bij kan vinden...hij is namelijk niet zwart, maar ook niet antraciet...dus dan is het echt zoeken geblazen naar een mooie kleur maillot of legging.. ik heb de mimpi blazer ook nog dus vind het wel oke dat deze terug gaat.
Oei dat is wel balen want hij is wel echt gaaf. Ik baal hier ook net zat het mim-pi vestje bij de post wat ik had besteld. Ik had maat 104 besteld valt het megaklein, ben ik niet van mim-pi gewend. Gelijk maar weer op mp gegooid. Iemand hier nog intresse??
miekje> te gek je spullen! Die matchen mooi samen. Zekers te weten. Brand is ook wel leuk...twijfel (nee ik mag niet) lynn>en hoe zit t vestje? Wat ga je doen? Weer verder gelezen. Jammer zeg. Hij is leuk maar als de kleur niet kan. Hoppa terug maar. Je rokje is ook leuk. Ik heb een tuniek ervan gekocht. Zo leuk!
langggg jaaa man. Er stond 1 - 2 dagen voor. Na 4 dagen ben ik ga emailen en bellen. Geen gehoor. Gegoogeld en zie dat de winkel volgens mij failliet is ofzo. Keurmerk aangeschreven die zei nee ze bestaan niet bij ons. Eindelijk kreeg ik zaterdag een e-mail dat ze prive omstandigheden hadden. Ik heb nu pas per post!! het binnen gekregen dat terwijl ik als pakket me verzenden heb betaald. sorry...maar ik heb geen vertrouwen erin.
Ik heb hem bij de te koop gezet. http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/286511-mim-pi-vestje-maat-104-valt-98-a.html Mouwtjes zijn wel wat langer, maar die kan je prima omslaan want er zit een lang boord aan.
Tom Tailer setje vandaag binnen gekregen. Valt wat klein vind ik, dus dochter kan hem nu al aan. Rokje lijkt paars,maar is echt zee blauw, t´shirt kleur komt terug in het rokje,maar ik erken dat je daarvoor bijna een loep moet gebruiken
leuk shirtje! Rokje is niet me smaak. Vind het merk groot vallen. Maat 92/98 dan. Bij mij staat me tom ook te wachten...bij de buren.
nou hier ook al ontevreden maar wel hersteld ik had tuniekje bomba besteld zaten er geen mouwen aan vast terwijl dat wel in omschrijving stond en ook op de foto. dus ik gebeld naar kixx ik mocht het retoursturen en geld terug of 20% korting op het tuniek nou aangezien het tuniek echt wel mijn smaak is heb ik voor 20%korting gekregen. ook erg handig want nu kan ik m doordragen wand hij valt best ruim en hoef ik geen rekening met armlengte te houden
Nou de blazer van Bomba is terug gestuurd en nu heb ik er dan maar wat anders voor geshopt de jurk van Lofff en een vestje van Lofff: Bekijk bijlage 164723