Ik zag een leuk rokje van kiezeltje voorbij komen! Erg leuk! Vest van Bomba ziet er ook gaaf uit, alleen beetje boven mijn budget . Ik zat even op piraten en pricessen te kijken en vond dit tuniek + vestje van Kiezeltje nog in maat 98, hoe valt kiezeltje? En dit kan met shirtje lange mouwen en donkere legging toch nog wel in het najaar? https://www.piratenenprinsessen.nl/images/artikels/5975/0_artikel_zoom.jpg (tuniek met vestje) https://www.piratenenprinsessen.nl/images/artikels/5975/1_artikel_zoom.jpg (dit is het vestje los volgens mij)
@miekje, jurkje van br@and is oko heel gaaf! En zeker met de blazer! @lynn, balen van het cakewalk rokje , ik ben niet zo gek meer op cakewalk, ik had voor de jongste van de winter (toen was ze 6 maand) een hele leuke set gekocht in maat 74 (stond bij 12 maanden!) maar paste ze een maand later al niet meer . Ben bang dat ik weer te klein zal kopen, of de rok kwa stiek wel goed is maar veel te lang ofzo Vind het circus thema ook helemaal niet zo leuk eigenlijk! Wel jammer dat wat ik nu gezien heb kwa nieuwe collectie niet echt mijn ding is. Of nou misschien wel goed haha Hier vandaag voor het eerst sinds tijden weer wat voor mezelf gehopt, 2 spijkerbroeken van capsize (lichte en een donkere) voor maar 50 euri !!
@OTM: ik had 1 keer eerder iets van cakewalk maar dat viel juist groot! Verder vind ik cakewalk vaak te druk... @Debby: ik heb voor de winter nog geen 1 jurk, nu deze dus, denk dat ze die op de verjaardag dan aankrijgt. Ben nog even aan het denken wat erbij, een bolero erop of een longsleeve eronder, vind longsleeve vaak niet zo mooi...
lynn ik vind longsleeves meestal ook niet zo geweldig... bolero zal dr vast leuk staan! Voor de winter heb ik denk ik 6 jurken al. Ik wil wat meer setjes rokje/shirtje. Emma gaat in september voor het eerst naar de psz. Wat doen jullie jullie kindjes aan naar het psz/kdv? Wel jurken enzo of alleen broeken?
Ik trek haar alles aan, maar meestal is het wel kleding waar ik al een beetje op ben uitgekeken, wat ze dus al een aantal keren aan heeft gehad... Van de winter wil ik haar wel wat meer vingino's met maillot aan trekken omdat ze aanstaande winter ook voor het eerst buiten speelt. Dan is dat wel warmer dan een rokje...
leuke jurk en heel leuk vestje! zou leuk staan ook op die rok van Cakewalk... maar die is dan niet in de goede maat natuurlijk. Lynn, pb je zo even. Cakewalk maten is een ramp, het valt vaak klein maar soms ook helemaal niet, heb nog twee sets maat 80 liggen die ik vorig jaar gekocht heb. nouja, die kan ze nog wel aan gelukkig. en heb nu weer een winterjas gekocht. tis wel mooi spul, blijft ook mooi en bijzondere kleuren/dessins. ik doe vaak voor kdv wat simpeler, dingen met strikjes enzo mogen daar niet bij babies. zal zo ff foto posten wat ze vandaag aanhad. ik doe wel vaker broekjes of simpele jurkjes, geen wijdere jurken enzo.
Hey meiden, Wat hebben jullie weer veel geshopt en gekletst zeg! @ Lynn Jammer van de bomba blazer zeg! Hij lijkt zo leuk! Van Loff is ook erg leuk zeg wat je gekocht hebt!! Er was hier iemand die die bomba blazer wel gehouden heeft toch? @ Mirell Super leuk jouw Bomba Blazer hahahah En wat een plaatje zeg met dat Carbonne jasje (volgens mij andere topic) Ik heb hier vandaag ook weer een bestelling binnen gehad. Voor Mila een jurkje van carbonne: En voor evi een tuniekje van No no En nog een shirtje voor evi van Carbone om een setje af te maken:
Ik vind Cakewalk erg groot vallen eigenlijk. Heb een nieuw rokje voor Evi gekocht en die heb ik in mt 74 genomen mt 80 was echt veelste groot maar ja het shirtje erop is dan wel weer mt 86.. Vreemde maten hahaha..
@Geke: ja dat wikkelvestje had er leuk bijgepast, maar dat begint met 86/92 Nou zou dat hier niet uit hebben gemaakt, danique zit onder met een maatje kleiner. Maar jammer genoeg is de 80 cakewalk dan weer net te klein. @Futuremama: leuk geshopt weer! Ja jammer van de blazer maar ik vind de kleur moeilijk te combineren. Miekje vond hem wel helemaal super.
futeremama> Leuk zeg! 2e tuniek is iets minder mijn smaak. lynn> 70 euroo! holymoly...ben benieuwd hoe hij is en haar staat. cakewalk> zo heb ik 2 jurken waarvan ze dus 1 aankan en 1 niet....en ze waren beide om later te dragen. Nouja. Ik vind het wel een mega te gek merk Ben NL 3 aan het kijken. Jong over een moeder die waarschijnlijk een dood kindje krijgt...brrr. Heb vandaag net gehoord dat weer een vriendin zwanger is! 6 weken. Dan begint het wel te kriebelen he. Iedereen krijgt een 2e en ik denk..zucht..wil het eigenlijk niet maar toch...
Hahahha Nou bij mij was het niet eens van het kriebelen het kon niet eens kriebelen.. Na 3 maanden al weer zwanger van nummer 2. En als ik het bij Silvia zo zie dan denk ooh leuk 3 zo kort op elkaar maar ja ik zit nu met een hernia ljkt me niet bevoordelijk voor mijn rug.. En ach nog even genieten van mijn twee kleine meisjes!
Maar sweetlake als je het toch niet wil dan doe je het toch niet! Misschien komt het ineens en denk ja ik wil toch een tweede of je denkt nou het is goed zo!
Hahahha ja idd debby same here! Het is leuk maar hier vaak ook pittig maar dat komt omdat mijn meiden erg pittig zijn soms voel ik me net een politie agent