Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

2. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb ook 1 hele set reserve in haar kdv bakje liggen, maar ze doen niet altijd de hele set aan, maar op zich niet heel erg want het zijn makkelijk matchbare dingen.

Hier krijgt ze altijd een setje aan, nooit een legging met een shirt, echt nooit! Dan heeft ze altijd een rokje of een broekje erbij aan.

@OTM: ik doe veel weg dus hier niet zo'n overvolle kast hoor. Daarom koop ik ook zo vaak nieuw omdat ik ook weer veel verkoop....ik kan er niet tegen als het te vol hangt dan kan ik het niet overzien. maar ze heeft nu zo'n 15-20 setjes in de kast denk ik.
    1 zomerjasje, 1 blazer van z8 die ik ook als jasje gebruik
    Straks in de winter krijgt ze wel een paar jassen maar die koop ik bij zara, die vind ik wel mooi, netjes en niet heel duur.
    Vorig jaar had ze 2 jottum jassen, ook in sale gekocht hoor. Maar vond ze niet zo heel handig. Die van zara wel. Dus daarom krijgt ze deze winter zara jassen, die heeft vaak in meedere kleuren dus kan mooi bij allerlei setjes matchen...

3. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ze adviseren niet te dure kleding aan te doen bij de peuters. Ik zorg ervoor dat ze netjes naar kdv gaat. kan merk, maar ook merkloos zijn. van Hema, hennes tot noppies, z8. M'n mooiste sets doe ik niet aan. vooral de leggings dan niet, want die krijg ik niet meer schoon.

4. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou ik vind ook niet de taak van de leidsters om daar super op te moeten letten
    maar tot nu toe alle vlekken er wel uit gekregen
    en ligt ook aan de kleur jurk
    mim-pi winter mag ze allemaal aan
    maar die holland jurk zal ik niet aangeven

5. Sweetlakecity

oke wish me luck morgen krijgt ze iets aanmet wit erin...
    ben benieuwd of ik die vlekloos terug krijg of als er een vlek in komt ze haar gelijk omkleden. Deden ze de vorige x ook al. Alsof ik boos zou worden! hoho...niet op alles wordt ik boos. (wel van sterkte lijm vlekken!!!)

6. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Wij eten hier ook tussen de middag met de kinderen en er word ook wel eens macaroni of spagetti gegeten met rode saus en als dat op witte of lichte kleding komt spoel ik het uit of zet het effe in een soppie.. Zou k zelf denk ook fijn vinden als ze het bij mij zouden doen. Maar idd Mirell ik vind voor het overgrootgedeelte dat wij er moeten zijn voor de kinderen!

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik trek danique bijna altijd een witte legging en een witte bolero aan naar kdv als het zonnig is. Omdat ze niet teveel ingesmeerd mag worden ivm exceem. Nou die legging (wel steeds dezelfde, 1 van taille o) die is nog steeds heel mooi en de bolero (van zara) ook!!!

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb een echte flodder!! graag vies wordt, maar ze kleden haar altijd netjes om. Ze komt altijd netjes thuis. Ik heb echt geen commentaar op de dames van het KDV.. We hebben wel het duurste KDV van onze woonplaats.

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    ik weet zeker dat als wij shopahollics ons best doen
    we onze kinderen in zeeman steken haartjes mooi enz
    ze er nog netter uitzien dan de gemiddelde verwassen dora trui die ik langs zie komen
    of spijkerjurken van het model jaarnul

10. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Gebruiken ze sterke lijm voor de kinderen dan? Ik verziek ook altijd mijn eigen kleding met die sterke lijm! Ik lijk zelf wel een kind als k aan het knutsellen ben hahaha Maar sweetlake sterkte morgen met dat witte spul :p

11. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heerlijk jullie ervaringen te lezen ;). Ben ik dus niet de enige. Van mij mogen kleren ook echt wel vies worden hoor! Ze heeft 2 shirtjes met n heel klein vlekje (1 van lief en van bfc) dus die doe ik vaak wel aan, of als reserve in de tas. Hier meestal een wat oudere legging waarbij het niet uitmaakt of ie heel of kapot terug komt ;).

Ik ben van plan om de kast maar weer eens goed uit te mesten, maar ben bang dat ik (omdat het nog niet echt zomers weer is geweest) ik al het "campingspul" wegdoe, nog voor we op vakantie zijn geweest.
    Zul je net zien wordt het over een paar weken weer supermooi weer en nergens geen zomers setje meer te krijgen..

12. Sweetlakecity

futuremama> ja dat dacht ik ook. Sterke lijm>>> kreeg het er mooi niet uit. Waren geen hele stevige snottebellen afgesmeerd aan de mouw hoor :p LOL

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja je hebt wel gelijk hoor, is ook geen doen en ook niet leuk voor de kinderen als ze altijd overal op moeten letten. Ik ben ook vrij makkelijk thuis hoor, maar als ik ga schilderen doe ik meestal alleen dr luier aan ;) maar ander soort vlekken krijg ik er meestal wel uit.

14. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sluit ik me helemaal bij aan!

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    Lynn ik smeer Amy-Lynn 1x pr dag in met ultrasun
    is het enigste wat na 1 keer smeren niet meer hoeft
    doe je smorgens voor je ze aankleed is glasachtig spul
    beschermd heel de dag echt waar ook in curacao en griekenland
    en Amy-lynn heeft ook altijd flinke eczeemplekken(afkloppen het gaat nu goed)

16. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb mijn zoon altijd alles aangetrokken naar de psz. Behalve de mcGregor en Gaastra, te bang dat daar wat mee zou gebeuren.
    IK kreeg eigenlijk bijna geen bevlekte kleding terug, bij het verfen e.d. gebruiken ze altijd schortjes.
    En idd met de zindelijkheidstijding makkelijke broeken.

Voor mijn dochter ga ik precies hetzelfde doen.

Iedereen geeft natuurlijk uit aan kleding wat hij/zij wil, maar schone kleding hoeft niet duur te zijn. Als het maar heel en schoon is, als ik sommige kinderen er zo verschrikkelijk armoedig bij zie lopen met gaten enzo, dan vind ik dat echt erg. Heb ook geregeld kleding die mijn zoon niet meer paste, en wat merkloos of van V&D was ofzo, gegeven aan psz en tegen de juf gezegd, geef maar aan dat en dat jongetje, heeft dat kind tenminste een fatsoenlijke broek aan z´n kont.
    Soms is echt heel sneu. Ik zie het trouwens nu op de kleuterschool weer hoor. Ouders met dure mobieltjes en sigaret in de mond, en het kind met te kleine schoenen, kapotte broek naar school.
    Echt onbegrijpelijk.
    Maar dit terzijde ;)

Net trouwens 2 Vinrose truien , 1 Vinrose blouse gekocht voor mijn zoon. En een Vinrose topje voor mijn dochter via www.modevoorkids.nl

Als het binnen is maak ik een foto.

17. Sweetlakecity

kindjes met eczeem...laat ei eens uit hun eten staan. En bekijk na een maandje hoe het dan gaat?
    Hier had ze een ei allergie en veel eczeem dus.
    Maar kan op jullie foto's niet zien dat ze het hebben. Niet in het gezichtje dus?

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm ja sorry maar daar loopt mijn kind niet in nee ;)
    maakt verder ook niet uit maar als ik altijd thuis mijn best doe om haar er leuk uit te laten zien dan laat ik haar natuurlijk niet als een vod naar de psz gaan, al weet ik zeker dat het alleen mij intresseert...

emma heeft trouwens een schort waar dora op staat... en toen ze die zag riep ze gelijk dora dora dora!!! ik dacht o nee... straks wil ze ook andere dingen met dora erop haha ;)

19. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier ben ik het helemaal mee eens! Je moet gewoon eens rustig op de bank gaan zitten als je je kindje gaat brengen, en eens rustig rondkijken :$. Soms zie ik echt dingen dat ik denk naaaajaaaa...

Zoals Mirell al zegt, niet iedereen heeft het even breed. Maar ik wil wel dat mijn kindjes er VERZORGD bijlopen, en daarmee bedoel ik ook geen verlepte kleren. Zo ga je zelf toch ook de deur niet uit??:cool:

*alhoewel... als ik sommige moeders zie lopen :$:p*

20. Sweetlakecity

morgen ga ik naar de wibra sale kijken...hahaa...wie weet.
    Ze heef een mega leuk t shirt ervan en een bolero voor volgend jaar. Toen ze kleiner was kocht ik er veel meer. Ze groeide er toch zo uit.

Deel Deze Pagina