Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jingels, die opmerking is wel echt erg :p. Wat zei die moeder... waar bemoeit dat mens zich mee? :D:cool:. Ik vind het wel een giller haha! Ik zal hem onthouden!

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc ik had dit jaar ook wat dingen bij de wibra maar omdat ik haar andere dingen leuker vind heb ik die eigelijk nooit aangedaan. Ze liggen nog ongedragen in de kast.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

heb 1 t shirt waar ik fan van ben. de rest was nog te groot...
    maarree...

er moet morgen weer brood op de plank komen enne geld verdiend worden voor onze verslaving...dus ik ga slapen.
    Early op..met een dame die denk dat 6 uur tijd is om te gaan roepen dat ze klaar is met slapen :-s

4. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahhaha idd ja sommige moeders van die jurken met ik zie poes net niet verschrikkelijk!

5. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @otm:kindje liep een tijd later idd in die broek, en het stond hardstikke goed. Ze heeft trouwens nooit geweten dat ´ie van mij kwam ( of ze wist het wel en heeft nooit wat gezegd).
    Kan me ook niet schelen hoor, ik was allang blij dat ´ie tenminste 1 fatsoenlijke broek had.

6. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jingels, o dat is wel leuk om te zien zeg! Ik geef je groot gelijk, en vind het ook wel heel lief van je!

@futuremama ja idd zoon ik-zie-je-poesje-net-niet jurk haha. Of een uit-welke container-heb je die-broek-vandaan broek :). *proest*

7. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @kdv: hier bij mij op kdv zien alle kindjes er wel oke verzorgd uit eigenlijk...maar hun setjes zijn niet altijd top afgestemd natuurlijk...haha maar dat geeft niet.

@exceem: Danique heeft KMA en daarvan kan ze exceem krijgen, toen ik provoceerde kreeg ze het weer terug toen was het net heel zonnig en mocht ze niet ingesmeerd worden. Sindsdien doe ik haar maar met wit spul naar kdv, hoeven ze ook niet vaak te smeren. Maar zoals ik al zei, het wordt best vies maar ook weer schoon in de was. het mag ook vies worden anders trek ik het haar niet aan!
    Kijk haar dure catimini witte jurk krijgt ze niet aan daarnaartoe, maar de andere dingen wel hoor, taille o, z8, vingino's

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Vind die hele set wel stoer MOmo!

10. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Mooie kleur Momo!

11. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahahha uit-welke container-heb je die-broek-vandaan broek hoe kom je erop Geweldig!!

12. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    op facebook plaatje gevonden. toch niet helemaal.

13. ontzettendtrotsemama

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @djmomo, ik vind die jas er SUPER uitzoen, als ik een zoon had wist ik het wel!! Ik vind dat aqua blauw zoo mooi!

@futuremama, ach ik schijn wel vaker van die malle dingen te verzinnen haha. Een van mijn standaard uitspraken is : onder welke steen heb jij de afgelopen tijd gezeten :D!

14. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    whahahaha wat word er toch weer heerlijk gekletst:D maar moet wel eerst 300 pagina doorlezen (wil natuurlij niets missen;)) voor ik deze reactie kon plaatsen... en nu is het alweer bijna bedtijd! haha
    weer heel wat leuke dingetjes voorbij zien komen. hier vandaag ook me nieuwe buggy Quinny zapp extra 2011 binnen gehad, en ben er super blij mee :D alleen het in en uitklappen was even getop voor het eerst. maqr hij rijd heerlijk! gister me kinderwagen op mp gezet en s avonds al opgehaald, dus dat is mooi! deed toch meer dan ik dacht hoor.. maqrgoed straks heeft een ander kindje er weer plezier van ;)
    ook vandaag de spijker tregging binnen gehad van METOO echt suoer leuk met beklede spijker knoopjes opde enkels. is maat 80 dus voor de winter! nou ik maar een douchen..
    en voor de ander alvast weltrust!!!

15. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    Hahha ja das ook een goede! Ik ga een poging doen om te gaan slapen meiden klepse nog en misschien tot morgen!!!

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Nou, wat mij ook opvalt is als de 'school'fotograaf bij het kdv en de psz komt, dat de meeste kinderen dan nog in lelijke of slonzige outfits komen.
    En trouwens, leuk en verzorgd hoeft toch niet zoveel te kosten, net als een borstel door het haar halen, dat kost je helemaal niets, ja, een minuutje tijd.

Ik krijg ze hier altijd aardig schoon terug van het kdv, ja, soms de leggings of broekjes bij de knietjes wat vies van het buitenspelen, maar binnen letten ze aardig op, integenstelling tot het vorige kdv.

17. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    juist veel in haar gezicht als baby
    nu afgelopen winter veel op schouders rug buik armen
    en gelukkig niet in gezicht

hier foto van in het ziekenhuis met toendertijd de krabsokken aan

18. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Gezichtje is duidelijk herkenbaar hoor met foto´s van nu. Leuk is dat :D

19. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Hier gaat alles m.u.v zwierjurken aan naar het kdv.
    Als ik het niet schoon krijg of het gaat kapot is dat jammer maar hadden het maar geen kleren moeten worden :D

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    helemaal met je eens Tesske
    en uiteindelijk bepalen we zelf wat we ze aan trekken
    was vorige week een moeder teleurgesteld wand haar lievelingsshirt zat een vlek op.
    nou dan koop je eenieuwe denk!!!!

Deel Deze Pagina