Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha tesske grappige opmerking. Ja je hebt gelijk. Ik was ook niet van plan zwierjurken naar kdv aan te doen (al heeft emma daar wel veel van ;))

eeehm even een hele blonde vraag (en ik ben niet eens blond) wat is een tregging? een apart soort legging ofzo?
    Ik zag wel een spijkerlegging ergens, vroeg me ook al af waar je dat in godsnaam onder aan doet...

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Een tregging is dus een spijkerlegging. Doe je aan onder een tuniek of iets dergelijks.
    Danique heeft een tunieksweater van BFC, daar had ik dag een tregging onder van Name it, was eigenlijk meer een skinny jeans.

Danique heeft hier vaak kleren aan naar de oppas die wel vies mogen worden. Niet haar mooiste jurk, maar iets van Noppies, Z8, hema, h&m ofzo. Spijkerrokje met legging en shirtje ofzo.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o zo onder een tuniekje dus... heb je geen voorbeeldfoto? moet het even aanzien denk ik...

4. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hmmm is nog niet echt mijn ding en zeker niet voor mezelf haha daar heb ik het figuur niet voor.

6. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik draag ze best veel, maar kan niet wachten tot ik weer voor mezelf naar de stad kan!! Ben de dikke buik al aardig beu.. Sorry, maar ik ben niet het type, dat zwanger zijn nou zo super vind. Ik vind het resultaat wel helemaal leuk, daar doe ik het voor. Moet nog paar weekjes. Ik ben tot nu toe 5 kg aangekomen, dus dat zal wel goed komen.

Het eerste wat ik ga kopen voor mezelf is een mooie bandplooi broek..

@ debby, maar je bent toch al veel afgevallen.. of niet? knap hoor

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn dochters dragen alle kleding gewoon als ze naar de psz gaan hoor.... ze mogen ook lekker vies worden.. lees dat zo vaak dat hier dure kleding word gekocht maar de kids dat zelden dragen... is toch zonde? vind het juist geweldig om ze mooi te kleden en steeds weer wat anders.... ookal zijn het dure merken..

heb pas geleden nog 2 leuke BF jassen gekocht voor het najaar.. van die lange jurkachtige jasjes... heel schattig..... een donkerblauwe en een zwart/wit geblokte...

verder had ik alles al gekocht....

en voor de winter heb ik veel leuke kleding van barbara farber gekocht voor mijn dochters... rokken, broeken, blouses, truitjes, longsleeves e.d. en had vorig jaar al veel gekocht wt toen nog niet paste... veel van cakewalk en oilily......

8. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat wil je daar mee zeggen??? volgens mij deelt iedereen hier dezelfde mening dat onze kinderen gewoon vies mogen worden.
    Ik ken hier niemand die zich drukker maakt om de kleding, dan om het speelplezier van het kind.... goede reden om weer te shoppen:D

9. Idd volgens mij valt dat ook wel mee.

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Meiden waar kopen jullie vingino online?

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Dankje Debby, ik ga even kijken!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb geshopt vanmorgen, alles was voor de helft van de prijs.
    rokje Claesen's:

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Vingino Maria. De Annie hadden ze ook, niet in haar maat. Ze heeft 98/104, maar de 110 was veel te groot helaas. Misschien dat hij boven een bepaalde maat wel gewoon op maat valt.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Truitje/shirt Kiezel-tje. Stond echt schattig en kan ik mooi nog voor de winter gebruiken. Maat klopte alleen voor geen meter, dit is 110/116.

16. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    En nog een rokje van Claesen's.

17. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Kunnen we elkaar een hand geven, hier ook alleen maar misselijk en op de bank liggen mezeelf hardop afvragend waarom ik in godsnaam een tweede wou ;)
    Anyway, het is wel waanzinnig goed voor de portomonee want er word hier minimaal geshopt.
    Sterkte madeliefke!

18. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jo Wat een leuke dingen heb je geshopt!! Leuk he 50% korting :)! In veennedaal hebben ze bij kevin&jasmijn ook al 50% korting! Maar hier hangen de kasten bomvol... en de portemonnee is leeg haha. Dus zojuist erts maar eens grof de kasten door geweest... pff wat een stapel weer dat weg kan. Heb alleen geen zin om allemaal foto's te maken.

De meiden (vooral de oudste) is momenteel zooooo ondeugend en luistert slecht. Pff ben bekaf en het is als half 1. Ze liggen nu op bed, ik denk dat ik maar even op de bank kruip... Ze waren ook allebei al om 6.00 wakker, en wilden niet meer slapen.. hopelijk is trotseman vanmiddag een beetje op tijd thuis :D.

@sidmick en madeliefke sterkte meiden! Nu ik dit zo lees, en er weer een pittig ochtendje op heb zitten denk ik bij me eigen... laat maar even zitten die derde :D. ...

19. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jo, ik vind alles supergaaf! Helemaal mijn smaak! Zo zie je maar, wat online uitverkocht is hangt nog wel in de winkels :D!

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    kreeg weer een paar vriendschapsverzoekjes, geaccepteerd en ook maar eens een foto van Sjaak (onder zijn echte naam) in mijn album gezet.

Deel Deze Pagina