Hopelijk gaat het spugen en de misselijkheid over!!! Hier helaas 2x 9 maanden misselijk. Maar deze zw. schap wel veel minder misselijk. Ik zal de details besparen..
@jo79: lekker geshopt zeg! Leuk! @mora27: in DIT topic is dat helemaal niet zo, hier dragen alle kinderen gewoon alles, een ook in de dure setjes mogen ze vies worden. Dus ik vraag me af waar je dat gelezen hebt. Het komt weleens voor dat een kindje een bepaald setje bijna niet gedragen heeft, maar dat heeft dan te maken met het feit dat de kast overvol hangt
Hierbij nog een voorbeeld van afgelopen winter, alleen zie je zo niet het geheel, want het ging toen meer om de laarsjes . Maar inderdaad, met een tuniekje, staat erg leuk. Deze is trouwens van de C&A (haha, daar was jij toch zo'n fan van ), maar dat was de enige die mooi donker was en echt goed aansloot.
@ Jo 79 wat heb je leuk geshopt! Ik zoek nog een kraamkado voor mijn nichtje haar dochtertje is nu een paar weken oud. Wat zouden jullie doen iets groters kopen of iets wat ze nu aan kunnen?
futurmama, ik zou even overleggen met je nichtje. ik kreeg vnl grote maten, en heb op een gegeven moment zelf om 50/56 gevraagd.
Ik zou het ook even vragen. Had hier heel veel in 68 gekregen maar niks in 62. @Debby, zal ook eens even een foto zoeken. Moet voor de winter een nieuwe hebben, oude is te kort en knieeen helemaal kaal van het kruipen. Zullen we nu wat minder last van hebben. Mag hier alleen niet shoppen, zitten even wat krap en moeten nodig sparen.
zo kreeg vanmorgen een mail van brouwers mode (bakkeboe/just small/persival) dat de 2e ronde uitverkoop in ging dus ben even er heen gereden. Ze hadden nog best veel. Nu had ik 7 shirts voor sam (had ik nog nodig), een riem voor emma, een korte spijkerbroek en 2 shirts voor emma voor 28 euro... heerlijk shoppen zo
Nou k moet hier ook weer aan de shop Evi`s schoenen zijn te klein! Ze heeft ze net 2 maanden ofzo zo zonde!! Debby das nog eens leuk shoppen!!
red best leuk zo... lijkt eigelijk een beetje op een skinny jeans! denk eigelijk dat het mijn meisje niet super mooi zal staan die is wat voller...
@Debby, hij lijkt ook op een skinny ja, zit alleen geen rits in, alleen een drukknoop en je hebt ze ook met alleen elastiek. Stof is iets soepeler waardoor 'ie wat makkelijker aangaat.
ja heerlijk he... alle shirtjes waren 2,50 of 2 euro en die riem ook 2 euro en het broekje dan 7,50. Ik heb ook al 2 shirts maat 74 meegenomen. Lekker voor het najaar en voor die prijs laat ik het niet hangen...
@Debby, lekker goedkoop shoppen zo! Ja, ik wou er vanmorgen ook nog even heen, maar ik had geen tijd meer. Misschien volgende week nog een keer, al is dan vast het meeste wel weg. De spijkerbroekjes waren ook in de aanbieding, dus daar heb ik er nog twee van gekocht (Cars en Name-it) voor mijn zoontje. Kreeg er nog een gratis Imps & Elfs shirtje bij, want die had een fabrieksfoutje in de stof.
@ Lynn, Dan is Danique best groot. nog even boekje bekeken. ons meisje was toen 81 cm en 10,8 kg met 18 mnd. nu net geweest 2 jr 86 cm en 12,2 kg.
Miekje met 18 maanden (nou ja 17 maanden in april dus was ze ook 81 cm en 10,5 kilo) De groeilijn in het boekje volgt ze op de middenlijn, precies gemiddeld dus...ze is nu 20 maanden...