Mira heb ik, die valt dus 1 maat kleiner De andere twee heb ik niet dus zou het dan ook zo aanhouden...
@ise: idd iets wits voor bij het rokje @Mirell: jij hebt zeker een lange dame dus! @Debby: nou lekker dan, voor 75 euro, dan maar niet, is wel een leuk setje trouwens. @laarsjes: wacht ik nog maar even mee. Is lastig dus met de voetjes. Danique is ook niet heel steady met voeten groeien. Moet het even aankijken maar. @jingels: heb ook naar die jurk zitten kijken maar dat is niet echt een jurk die bij Danique past. Maar leuk geshopt! @zo79: ook lekker geshopt dus! Poeh jullie kletsen ook veel zo laat op de avond. Ik kon niet slapen dus maar een nachtelijk berichtje... @Diddle: veel plezier in Duinrell!
zo diddle, dat is net zo groot als Sjaak! staat je dochter onder controle van KA? hebben ze (bijv) al eens op glutenallergie getest?
Oke hier dan mijn aankopen Allereerst de Barbara Farber jurk die Debby ook voor haar dochter had besteld. Mijn oudste is helemaal weg van deze jurk en het is ook echt wat voor haar, dit wordt haar verjaardagsjurk. Het is trouwens niet mijn dochter op de foto hoor Bekijk bijlage 165203
En als laatste deze spijkerbroek. De letters op de achterkant zijn in de maat van mijn oudste donkerblauw. Verder zit er een beetje stretch in, dus de broek zit echt heel mooi Bekijk bijlage 165209
Zo, dat was het weer even voor nu Kleding is wel allemaal uit de zomercollectie, maar ik heb dit ook eigenlijk vast gekocht voor het najaar. Had namelijk alle winterkleding uitgezocht en mijn oudste past echt bijna niks meer. Ze had nog maar 1 broek, vandaar dat ik er echt dringend een paar nodig had. Het meeste heeft ze overigens ook zelf uitgekozen, zo leuk is dat O ja, voor de Vingino liefhebbers: bij Sanafashion is het nu op alle afgeprijsde artikelen (waaronder dus ook alles van Vingino) 3 halen 2 betalen. En bij Woods hebben ze nu ook 50% korting op Vingino!
Weet iemand toevallig hoe je foto's die je als bijlage ooit een keer aan een bericht hebt toegevoegd, kunt verwijderen? Als ik een foto upload is het balkje bijna helemaal rood, dus ik wil wat weggooien, maar hoe doe ik dat??
Klik op 'gebruikersinstellingen' (grijze balkje links), scroll dan naar beneden naar 'bijlagen' daarop klikken en dan kan je aanvinken en verwijderen
sweetlake, ik welke prijscategorie heb je dingen gezien? Misschien dat ik anders nog wel iets wil hebben. Als dat in dezelfde prijscategorie is haal je het meeste voordeel er uit
Ik zit al helemaal in de najaarssfeer hoor In de kast hangt nog een nieuwe bolero BF antraciet, een nieuwe maillot antra (zelfde kleur) van BFC nou even combi gemaakt met het zomerrokje van jil&sil, blousje van jottum en kan zo door voor najaarsset Nog vest van jil&sil en een maillot van zara allebei zelfde kleur grijs, en die passen weer leuk bij een rokje van quapi, mooi weer een nieuw setje, kijk dat vind ik ook altijd een leuke sport, nieuwe setjes verzinnen... Ik heb hier echt een berg maillots liggen, meeste nog nieuw, die ze nog wel past in het najaar. Beetje vestjes en rokjes bij zoeken en klaar!