@ Mirell, die vrouw is echt een duppert!! Wie gaat er nou zoveel betalen voor 2e hands. Misschien nog iemand Mirell overbieden met 150 euries...
Sorry dat ik zomaar inval. Ik had even een shopstop voor de kleding van mijn dochter. Al zoveel gekocht Maarrr......ben nu al weer bezig voor de herfst winter collectie Even een vraagje aan jullie. Mijn meisje draagt nu maat 92 en ik weet eigenlijk welke maat ik moet aanhouden voor de herfst/winter. Maat 92 nog of maat 98???
heb hem ! Marktplaats.nl > Geweldige set JOTTUM *maat 92* - Nieuwstaat!!! - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92
@Pelikaantje, zit ze nu net in maat 92 of al een tijdje? En is die maat precies pas of heeft ze nog wat ruimte? Misschien kun je het beste even haar groeilijn doortrekken om te kijken hoe lang ze tegen die tijd is. Ze groeien nu niet meer zo snel.
hoe valt loff? heb een site gevonden...met een shirtje die op me petticoat rok past denk ik zo LoffF Bow shirt black
sweetlake: wat ik nu van loff heb valt de blouse redelijk op maat (92) en vestje ook (92) Ik heb nog 2 longsleeve's maat 92 besteld voor het najaar/winter, hoop dat ze goed vallen...
oke thanx. Heb gegoogeld en vind hem vreemd staan op de plaatjes als hij aan is. Vinrose gewone kleding. Ik zie een blouse...hoe valt dat? Ik zie eentje met maat 92. http://www.liefduimpjekinderkleding.nl/media/fotos/1294065290-500px.jpg de blokjes...en ben verliefd!
Hier is hij een stuk goedkoper, maar niet meer in maat 92, maar wel in 98, al weet ik niet of je misschien twijfelde tussen 92/98. Bow shirt black - AlleKleertjes.nl- De mooiste merkkleding voor jongens & meisjes
haha mirell je bent erg! maar goed hoor meid! ik had hem best willen kopen voor 55 euro. Had dr nog een mail gestuurd dat ik het wel zou horen als het niet doorging maar zij denkt nu dat ze spekkoper is whahaha... Ik vind het een leuk setje maar opeens zegt ze dat ze niks had afgesproken met mij en dat ze niks meer van me hoorde (ik reageerde 3 uur na haar aanbod... dat is zeker niet meer reageren...) ach ja, komen wel weer meer leuke dingen langs...
jo79> hij wordt gelijk leuker! ahhahaha thanx! ff kijken wat verzenden is en wat ze nog meer hebben. Ik denk dat 98 beter is. Is meer een december ding.
Ik ben uit verveling bij de zara aan het kijken, maar vind deze wel leuk voor onder een trui ofzo, en maar 9,95!
joh ik verkoop inderdaad ook a.bied 10,00 b bied 12,50 c bied 15,00 d bied 15,05 dan verkoop ik het uit nijd al niet aan d