bij alle kleertjes staat dat bij de sterretje ze niet op voorraad zijn. Maarreee...zijn ze dan wel te koop? Wie ervaring ermee?
heb de jurk met laagjes zwart en het jasje zonder mouwtjes zwart in mandje vind t wel stoer!!! en niet duur
van loff? leuk leuk! Ik zag dat leuke roezel vest van s compagney alleen...daar stond dus bij dat het niet in voorraad was. Tja en wil niet alleen het shirt met die strik bestellen
heb hem me blouse. Via mp met kaartjes en al!! Google Afbeeldingen resultaat voor http://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/seasonsclothing/full13004260.jpg Nu alleen opzoek naar zo een leuk vestje erop. Iemand ideeen of wat gezien?
Gaat weer lekker heb het imps &elfs spijkerbroekje gedaan. Met een rode longsleeve en grijs vestje die op hetcakewalk vestje moeten passen, zo niet dan gaan ze terug denk ik. Leuke blouse sweetlake! Jeej, wat lekker die uitverkoop! En nu een maand of twee niet shoppen! Had Ro net even haar neiuwe cakewalk broekje fuchsia maat 80 aan en die past gewoon al. Vond haar maatjes 74 ook al klein worden...
Wat een leuke dingen zie ik weer voorbij komen!! Ik wil ook !! Maar helaas kan het deze maand even niet. Heb nog wat kleding bij te koop staan, misschien zit er nog wat leuks voor jullie bij? Als ik weer wat verkoop mag ik weer . En hoop toch nog wat te kunnen shoppen met de z8 sale!
Ja, stom hè, dat had ik ook, ik had net 3 kledingstukken in mijn winkelmandje, waarbij er bij 2 sterretjes stonden. Nou, laat dan maar helemaal zitten. Lijkt me dat als je restanten verkoopt, dat de voorraad niet meer wordt aangevuld.
Zo wat hebben jullie weer veel gekletst! hier vandaag nog een paar converse all stars gekocht. De muisgrijze die ze had werden wat krap en ik vind ze echt een must dus nu sportieve witte gekocht. En een lekker warm vest met capuchon voor de koude zomeravonden van tommy hilfiger. Er hing al best veel leuk najaar spul, maar daar begin ik nog niet aan.
Ja, ze staat idd onder controle van een KA en Dieetiste. Dr bloed en ontlasting zijn allebei tot 2x toe helemaal uitgezocht. Maar ze krjigt nu fantomalt door dr eten en dat werkt erg goed.
Leuke blouse Slc! Mirell hele leuke jurk! Had idd ook een aantal leuke dingen gezien van loff misschien ga k dat ook nog wel bestellen! Tesske ik vind allstars ook een must hoor hahahah Heb ze hier voor allebei ook. Witte voor Mila en Voor Evi blauwe met een bloemetje!
o heb daar totaal niet opgelet wat me wel opviel was dat meteen de foto uit beeld was toen ik m bestelde
Ik vind allstars ook heel leuk, maar die hebben toch geen voetbed? Is dat wel goed als de voetjes nog in de groei zijn?
@mirell: echt een setje voor jou ja van LOFFF Lekker geshopt weer meiden Ik was vroeg naar bed, maar mocht snachts lekker 2 uur wakker blijven van dochterlief Zit nu lekker aan de monchoutaart Maar nog niks geshopt, zit even mijn retouren af te wachten...