heb gemaild en kreeg net mail terug hij heeft het overgemaakt met zijn excuses niet iedereen is dus meteen slecht
hmmmm trouwens die vrouw van die advertentie heeft hem opnieuw geplaatst en ik heb gemaild dat ik nog steeds 55 euro wil betalen maar ze wil eerst wachten op iemand die op vakantie is... volgens mij gelooft ze echt dat je 100 euro wil betalen mirell :S
Ben je nu de hoogste bieder dan? Misschien wil ze nog even wachten op hogere biedingen? Leuke jas hoor!
Wauw mooie jas! Denk dat ik dit jaar weer voor een manteltje van Benetton ga voor allebei, die vind ik ook altijd mooi
mirell ja ik heb er nog wel intresse in maar niet voor die prijs lynn ja zo lijkt die rits idd normaal. Heb een ander plaatje gezien en daar leek ie niet door te lopen...
Heb m'n besteling van modekids binnen! Overgooier van Jottum is heel leuk en vestje ook. Heb haar het even aangetrokken en op zich past het al (maat 80) jurkje is zelfs wat strak rond haar buikje maar ik denk dat als ze iets groterbis het strakke stuk minder bij haar buik zit en het beter past. Ik zal morgen wel even fotootje plaatsen want ze was moe en het was echt zielig om nog verder te passen. De catimini jurk is cool maar oogt nu heel groot/lang! Natuurlijk is hij pas voor over een half jaar dus misschien valt het dan mee. Op zich zou ze dan wel weer een maatje verder moeten zijn zeker. Verder vandaag nog twee shirts voor zoon geshopt waarvan er een afgekeurd werd kijken hoe hij er morgen over denkt, anders doe ik hem terug. O, en Lynn, heb ook het rokje binnen. Wel een beetje anders dan ik dacht (is toch vaak met foto's) maar hij is wel leuk. Kijken wat ik erbij ga doen en hoe het staat/of het al past. Denk op zich dat antraciet er wel mooi bij staat ook maar heb ook grijze maillots nog.
Winterjassen: heb er dus een van Cakewalk, is wel goed. Ga zelf wel sjaaltje en mutsje maken denk im, zag een leuk model. Manteltjes van Benetton vind ik ook erg cute! En die mim-pi jas is super! Ook met die muts erg leuk.
Oh ben ook wel benieuwd naar mantels van benneton, kan me niet zo goed herinneren van afgelopen winter eigenlijk of ik die toen gezien heb... @Geke: Ja klopt hij is iets anders dan de foto, gek he? Maar idd antraciet kan er goed bij, maar rood ook hoor! En grijs natuurlijk ook! @Hier nog ff door de bewaardoos heen gegaan...heb zo zin om haar dat allemaal aan te trekken!
ik heb ook een mantel van benneton. Die past nu nog dus hopelijk de hele winter. Ik vind die jottum jas ook geweldig maar ik ik wil dan eigelijk de lichtblauwe. Ik vind 95 euro ook eigelijk een beetje te veel van het goede.
grappig dat verhaal met die jas. Dat krijgt nog een staartje! geke> jeetje wat een dingen heb jij dan! Nu klaar met alles mirell> Jottum gilet - vesten, Spencers -10j130 dit met die blouse zou dat wat zijn denk je? Is jou vestje met knoopjes of zonder?
@mirell: kleur past goed bij je dochter denk ik, alleen het model, vindt het wat ouwelijk maken... @bloempje83: leuk blousje! Zoiets zou ik voor mijn zoon ook kopen, ik vind ruitjes voor jongens altijd erg leuk en stoer. Voor mijn zoon ook altijd veel ruitjes Vaak doe ik er dan een effen v-hals trui of spencer over heen in contrasterende kleur. @geke: ohhhhh leuk,kan niet wachten. Mijn parka was binnen, maar de set nog niet. Dit wordt de winterjas van mijn dochter in 3A (92/98) CATIMINI Parka lagon - CATIMINI Fille Layette Spirit Denim - Modekids Voor mijn zoon heb ik nu een McGregor bordeaux, maar die wordt te klein voor aankomende winter. Dus ik kan op zoek, in september maar ff naar Bataviastad, kan je ook altijd leuk shoppen.
Vandaag nog even geshopt, een donkerblauw shirtje bij de Makro en bij een kinderkledingwinkeltje nog een tregging/skinnyjeans van Name-it, was maar een tientje. Kwam nog bij een outletwinkeltje waar ik nog nooit geweest was, maar dat was een hoop zooi wat er niet uit zag, dus daar hoef ik niet meer heen. @Jingels, leuke jas!
Nog niet, hij hangt boven in zijn kast. Morgen ben ik dagje shoppen met mijn moeder dus komt er ook niet van. Zal ff kijken of ik een plaatje kan vinden.
ja denk dat t wel heel goed bij kan weet niet of mijn gilette knoopjes heeft even afwachtten veel korting bij olliewood zag al een rok en top nog voor de zomer van cakewalk maar hoe valt dat ook alweer???
nee doe de jas niet ook al is ie erg goedkoop maar wat voor kleur laarsjes moeten daar nu eigenlijk bij geen zwart geen bruin geen wit geen blauw geen grijs dusssss ik doe m niet
klein vond ik. 98 valt als 92. Maar dat waren die geblokte dingen. Zei madeliefke ook. (beterschap nog en smidnick ook! Is voor een goed doel...zeggen ze....) over de kleding met sterretjes erbij...ik heb het nagevraagd. Die spullen zijn er niet meer. Stom vind ik dan dat de maten er wel op staan :-s