Ja, inderdaad stom, haal dat dan weg en niet dat je pas als je af wilt gaan rekenen in je winkelmandje overal sterretjes achter ziet.
Sweetlake, ja, ik heb veel gekocht en heb het nu wel zo'n beetje binnen allemaal voor de komende maanden. Shopstop dus! Nog even zoon zijn winterjas passen een keer maar ik denk dat hij die van vorig jaar nog wel past. Is een mooie ook, donkerblauw beetje glim, ook met een capuchon met een bontrand. Nep dan he! Merk weet niet meer welk Jo 79 dat heb je goed gescoord! Leuke jas hoor jingles!
Actie: De wintercollectie van Mim-pi 2011-2012 staat in het teken van het CIRCUS!!! Met natuurlijk sterren, stippen, streepjes en leuke circusapplicaties in spannende kleuren. De collectie wordt eind juli 2011 verwacht, maar u kunt nu alvast bestellen. Als u nu voor minimaal 75,- bestelt en met I-deal betaalt ontvangt u een Mim-pi strandlaken én Mim-pi tas gratis! MIM-PI winter 2011-2012 | VillaKids kinderkleding
Voor de liefhebber: Voor mijn dochter is íe te groot, maar ik vind hem echt prachtig. 1 LoFff 6441 Winterjas blue maat 104 | LoFff meisjes winter maat 104 | WWW.MOWI-KIDS.COM
4 LoFff 6427 vestje dark red maat 104 | LoFff meisjes winter maat 104 | WWW.MOWI-KIDS.COM Deze vind ik zo mooi,maarja 104... Weet iemand hoe Loff winter valt?
@jingels: ja gave jas zeg... welke maat draagt je dochter nu? Ik heb 2 dingen in maat 92 en dat valt op maat.
woezeltje ik vind 70 euro echt bizar maar ja misschien dat iemand het er voor geeft Zijn die jassen zo duur nieuw dan? jingels ik vind die loff jas ook mooi! mowi kids heeft de meeste dingen in maat 104. Heb al meer dingen gezien die ze dan alleen in 104 hadden helaas. Dat is hier waarschijnlijk pas over 2 jaar.
\ let wel op bij mowi-kids ook vaak kleding uit 2007 2008 dan kan het dus wel eens zijn dat je het binnen krijgt en het op de naden verkleurd is ik heb het teruggezonden maar ik koop er ook weleens hele leuke dingen
heey debby ze zijn 99,00 in de winkel.. ik koop net als lynn toch maar bij zara mijn man verklaarden me voor gek voor een 2e hands jas.haha
Wow, en dan nog 70 euro durven vragen! Ik vind deze erg leuk http://www.kinderkleding-tekoop.nl/fotoklein/12bfc02821_voorzijde.jpg
Ik heb al ergens de nieuwe collectie van z8 gezien. Wil daar wrschl het jasje van. Vind de Bengh mantels ook mooi ( hel blauw) alleen wrsch boven budget.