tja in de sale dan next year vind het ook gewoon zomerkleding. Al vind ik veel van de zomerkleding echt zomerkleding. Maar veel doordraagbaar.
z8 nee vind het niet echt wat. Ja een leuk shirtje maar niet voor 27 euro. Preview s&d le chic en porto azul vind ik wel leuk.
Heb nog steeds nooit watvan z8 gekocht vind het soms wel leuk hoor maar vaak net niet of wat Debby zegt, niet bijzonder genoeg en wel duur. Hier shirt van zoon geruild voor 2 andere. Eentje van scotch&shrunk heel mooi is die, zalmkleurig met applicaties, maar daar zou ik ook nooit volle mep voor betalen, vond het met 50% korting al duur maar man was mee en die vond hem ook mooi. Die gaat noooit mee dus wel leuk als ie eens iets uitkiest. Verder de 4funky bestelling binnen. Heel mooi! Ziet er niet overdreven groot uit (maat 86/92) dus die kan ze wel aan van de winter.
previeuw porto azul is ook mooi, jammer dat het merk zo groot valt en bij 92 begint, hoef ik deze winter nog niet te kopen dus...
oh, ik vind z8 wel leuk maar goed, racen wordt hier wel gewaardeerd, dus het thema spreekt wel aan! ik vind de winterjas erg leuk, maar wel prijzig.. plus dat het pas vanaf 92 gaat, en ik vermoed dat hij hier 80 of 86 zal moeten hebben dit jaar.
dj momo ik vind de jongens sectie ook wel leuk. En de winterjas idd ook maar ik vind hem echt te duur. Maar goed dit gaat pas vanaf 92 dus daar heb ik niks aan, het baby gedeelte staat er niet op (maar hebben ze dan apart baby dingen? Ik dacht dat alles gewoon altijd van klein naar groot ging van z8?)
idd debby, vlgs mij is de grote en kleine collectie hetzelfde, op de prijs na. scheelt paar euro (maar winterjas blijft me dan te duur). plus dat de kleine maten 'enkel' zijn ipv combi.
ik vind die prijzen voor z8 wel een beetje belachelijk hoor. 50 euro voor een simpel spijkerbroekje... dan koop ik liever een vingino! En die jas is helemaal belachelijk... ik vind het niet erg om veel geld uit te geven, maar niet voor z8... ach misschien in de uitverkoop...
ja, vond dat grijsgestreepte shirt wel leuk. bedenk ik me nu dat Sjaak al zoiets heeft liggen (maar dan van vingino ). verder is dat rode shirt met ferrari leuk, alleen heeft ie al zoveel rood (staat hem goed).