Ik vind 't ook te duur. Kwaliteit valt me trouwens ook wat tegen. Heb in de sale een shirtje en 2 leggings gekocht. Maar met name het shirtje kan ik straks wel wegdoen. Nu heeft ze 'm ook wel vaak aan bij de oppas. Maar hoef het niet te bewaren of te verkopen. Hier blijf ik fan van BFC, daar kan ik eigenlijk altijd wel bij slagen. Noppies blijft ook gewoon leuk al vind ik de nieuwe collectie ook niet echt denderend. Misschien dat ik daar in de sale wat van koop.
die kleur is mooi ja! die BFC jas was ongeveer die kleur (benieuwd hoe duur die zou zijn... vlgs mij had mijn lokale winkeltje de collectie al binnen!). oh, salty dog heeft ook een leuke jas! maar ook wel duur zeg..
sja jassen... ik heb nog 2 benneton jassen en een jas van gap. de benneton jassen zijn maat 82 dus verwacht niet dat ze er de hele winter mee kan... ik wil nog een jas erbij maat 92, ga eens rondkijken.
red88> zonde hier ziet het shirtje er goed uit. Alleen die legging roze met stippen..wat een onding! Rokje vind ik ook leuk. Valt alleen vreemd en klein vond ik.
O, thema racen voor jongens? Kon de link niet openen. Dat is hier ook een ding *zeurt al een jaar om een racebaan* nou, wie weet, in de uitverkoop idd. Zoek nog een donkerblauw overhemd, iemand dat al ergens gezien?
@lynn: bedankt voor de linkjes! @rest: ik heb de nice 4all link ook bekeken. Z8 vind ik voor meisjes niet zo leuk deze winter, beetje meer van hetzelfde. Die strikjes heb ik vorig seizoen al zoveel gezien, ben er nu wel weer klaar mee. Ik heb voor mijn zoon wel 1 leuk vest gezien, streep met knoopjes, kan even niet op de naam komen...de Andreas. Maar daar ga ik echt geen 45 euro voor neerleggen, misschien de sale. Ik word wel erg enthousiast van Porto Azul voor meisjes. Die laatste foto,linker set. Die trui van another world voor jongens, die vind ik echt super leuk. Ook echt een kleur voor mijn jongen.
Het shirtje kan nog wel hoor, maar je ziet wel inmiddels dat het gewassen en gedragen is, begint iets te pullen/pluizen. Had dat ook al met een Noppies shirtje + legging en heb daar kleertjes.com over gemaild en 50% terug gehad. Was alles binnenste buiten en gaat niet in de droger, dus daar kan het niet aan liggen. Ik ga nog even weer kijken naar Another world. Misschien even een setje voor volgend zomer. Heb wat op marktplaats gezet haha, als ik niet mag shoppen dan maar zo.
Welke legging zouden jullie doen bij dit shirtje (en donkerblauw rokje... die heb ik bij kktk gezien) MooisteKleertjes| Claesen's | Imps&Elfs | Moodstreet |Salty Dog MooisteKleertjes| Claesen's | Imps&Elfs | Moodstreet |Salty Dog of MooisteKleertjes| Claesen's | Imps&Elfs | Moodstreet |Salty Dog
Ik zou voor de streep gaan. Even een hele blonde vraag, als jullie wat terugsturen naar kleertjes.com is dat gewoon op het kantooradres, dus gildenstraat???
Heb me rotgeshopt vandaag! Ben kapot!! Ook veel voor mama dit keer. Ga morgen foto's maken... ben nu moe.
Ben trouwens in Belgie geweest. Leuke winkels! Eens een keer wat anders. Trouwens ook een mooie Ikks winkel gezien. Nieuwe collectie is WAUW. Sergent Major - Okaïdi, créateur de vêtements enfant de 2 à 14 ans. Des vêtements créatifs et innovants pour une mode respectueuse de chaque enfant. Prémaman pour l'enfant jusqu'à 10 ans
diddl nee is een postbus adres. Je moet het eerst aanmelden voor retour op hun site (bij je account) en dan krijg je eenmailtje die je moet uitprinten en bij je bestelling doen en daar staat het adres op.
@ Debby, thx mailtje heb ik idd al gehad, maar daar stond geen adres in (heb nog een x gekeken voor de zekerheid) vandaar dat ik op de site op zoek ging. @ Bloepmje, gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! En lekker geshopt weer, goed bezig jij!!!
Dit vest heb ik voor mezelf gekocht. Heel simpel, maar staat heel leuk en is zo super zacht. Burgas 42317-01-5133 - Pullovers/Vesten - Fashion Team
diddl das apart, heb het even nagekeken en bij mij staat het adres er wel in: kleertjes.com BV T.a.v. Klantenservice (retour 1004656280) Postbus 60 7000 AB Doetinchem Nederland
Wat leuk dit topic.. Lees heel vaak stiekem mee.. Kunnen jullie me misschien helpen?? Ik ben heel het net aan het afstruinen voor dit jasje/vestje. Had hem eindelijk gevonden...meteen besteld en betaald. Krijg ik net een mail dat het artikel er niet meer is. Het gaat om dit jasje/vestje maat 68. Feetje Nautic Boys.