Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik vind 't ook te duur. Kwaliteit valt me trouwens ook wat tegen. Heb in de sale een shirtje en 2 leggings gekocht. Maar met name het shirtje kan ik straks wel wegdoen. Nu heeft ze 'm ook wel vaak aan bij de oppas. Maar hoef het niet te bewaren of te verkopen.

Hier blijf ik fan van BFC, daar kan ik eigenlijk altijd wel bij slagen.
    Noppies blijft ook gewoon leuk al vind ik de nieuwe collectie ook niet echt denderend. Misschien dat ik daar in de sale wat van koop.

2. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    die kleur is mooi ja! die BFC jas was ongeveer die kleur (benieuwd hoe duur die zou zijn... vlgs mij had mijn lokale winkeltje de collectie al binnen!).

oh, salty dog heeft ook een leuke jas! maar ook wel duur zeg..

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja jassen... ik heb nog 2 benneton jassen en een jas van gap. de benneton jassen zijn maat 82 dus verwacht niet dat ze er de hele winter mee kan... ik wil nog een jas erbij maat 92, ga eens rondkijken.

4. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    @Lynn, hoe valt another world? Dat vind ik voor jongens trouwens ook erg leuk!

5. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

red88> zonde hier ziet het shirtje er goed uit. Alleen die legging roze met stippen..wat een onding!
    Rokje vind ik ook leuk. Valt alleen vreemd en klein vond ik.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @red: valt hier wel netjes op maat.
    Vind het wel een leuk merk ook.

7. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    O, thema racen voor jongens? Kon de link niet openen. Dat is hier ook een ding *zeurt al een jaar om een racebaan* :) nou, wie weet, in de uitverkoop idd. Zoek nog een donkerblauw overhemd, iemand dat al ergens gezien?

8. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: bedankt voor de linkjes!
    @rest: ik heb de nice 4all link ook bekeken.
    Z8 vind ik voor meisjes niet zo leuk deze winter, beetje meer van hetzelfde. Die strikjes heb ik vorig seizoen al zoveel gezien, ben er nu wel weer klaar mee.
    Ik heb voor mijn zoon wel 1 leuk vest gezien, streep met knoopjes, kan even niet op de naam komen...de Andreas. Maar daar ga ik echt geen 45 euro voor neerleggen, misschien de sale.

Ik word wel erg enthousiast van Porto Azul voor meisjes.
    Die laatste foto,linker set.

Die trui van another world voor jongens, die vind ik echt super leuk. Ook echt een kleur voor mijn jongen.

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Het shirtje kan nog wel hoor, maar je ziet wel inmiddels dat het gewassen en gedragen is, begint iets te pullen/pluizen.
    Had dat ook al met een Noppies shirtje + legging en heb daar kleertjes.com over gemaild en 50% terug gehad.
    Was alles binnenste buiten en gaat niet in de droger, dus daar kan het niet aan liggen.

Ik ga nog even weer kijken naar Another world. Misschien even een setje voor volgend zomer. Heb wat op marktplaats gezet haha, als ik niet mag shoppen dan maar zo.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik zou voor de streep gaan.

Even een hele blonde vraag, als jullie wat terugsturen naar kleertjes.com is dat gewoon op het kantooradres, dus gildenstraat???

11. Heb me rotgeshopt vandaag! Ben kapot!! Ook veel voor mama dit keer. Ga morgen foto's maken... ben nu moe.

12. Oh ja, zie banner!! :D

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl nee is een postbus adres. Je moet het eerst aanmelden voor retour op hun site (bij je account) en dan krijg je eenmailtje die je moet uitprinten en bij je bestelling doen en daar staat het adres op.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Debby, thx mailtje heb ik idd al gehad, maar daar stond geen adres in (heb nog een x gekeken voor de zekerheid) vandaar dat ik op de site op zoek ging.

@ Bloepmje, gaaaaaaaaaaaaaaaaf!!!
    En lekker geshopt weer, goed bezig jij!!!

15. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl das apart, heb het even nagekeken en bij mij staat het adres er wel in:

kleertjes.com BV
    T.a.v. Klantenservice (retour 1004656280)
    Postbus 60
    7000 AB Doetinchem
    Nederland

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Wow 169 euro voor zo'n saai (sorry is niet mijn smaak) vest :$

17. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Wat leuk dit topic.. Lees heel vaak stiekem mee..

Kunnen jullie me misschien helpen?? Ik ben heel het net aan het afstruinen voor dit jasje/vestje. Had hem eindelijk gevonden...meteen besteld en betaald. Krijg ik net een mail dat het artikel er niet meer is. Het gaat om dit jasje/vestje maat 68.
    Feetje Nautic Boys.

Deel Deze Pagina