Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    dat is het adres voor als je geld terug wilt he trouwens...

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Heel vreemd dan idd, is toch een automatische mail.
    Maar goed, dan heb ik hem, thx!!!!

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Oh, nee ik wil ruilen tegen andere maat.

(Die basics dingen vallen echt onwijs groot, Lisa zwemt in 98)

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    o dan moet je het gewoon afgeven op het postkantoor of dhl servicepunt. Zij hebben het juiste adres voor je.
    Het is trouwens antwoordnummer 150 in doetinchem.

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    diddl vind je? ik vond ze echt goed op maat. Nog ietsje te groot voor emma de 92 maar emma heeft officieel ook nog 86. Van persival heb ik een maat 92/98 basic shirtje meegenomen en die was echt een heeeeeel stuk groter. Eerder 98 dan 92...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    is er nog een kortingscode voor kleertjes.com?
    ik wil iets bestellen misschien... alleen 10% zal al veel uitmaken.
    ik heb die kle31okt al een keer gebruikt en die andere was tot 30 juni geloof ik.

7. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    ja zo zat ik ook :$ €169 voor zo'n vestje?? daar kan je veel kleertjes van kopen hihi

@iedereen zijn jullie zelf ook zo met jullie kleding bezig? zet zoals de kindjes er altijd mooi en verzorgt bij lopen..? ik geef echt bijna nooit wat uit aan kleding voor mezelf:( moet ik wel doen maar komt er niet van. het boeit me gewoon niet...

8. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    @ikke124 sorry kan je niet helpen, heb ook ff gekeken voor je maar kan idd niets vinden :(

9. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeemeermin af en toe zou ik meer aandacht aan mijn eigen garderobe moeten besteden. Het boeit mij idd niet zo en dat kan je af en toe ook zien.
    Ik draag vaak een spijkerbroek met een simpel shirtje erop.
    Ik zou wel meer leuke jurkjes willen dragen (jaja ook jurkjes) maar probleem is ook, ik heb een grote maat (nu nog maat 46 ongeveer) en ik vind het gewoon echt niet leuk shoppen in die maat. Bovendien probeer ik af te vallen en dan ga ik niet dure kleding shoppen als ik het volgende maand weer weg moet doen.

10. geke

geke Fanatiek lid

10 mei 2006
    3.155
    0
    0
    red, ik zou voor stippeltjes gaan anders wordt het wat hard denk ik.

mooi vest bloem maar wel duur idd! maar kan wel heel leuk zijn een mooi grijs vest want kun je met alles aan!

ik koop voor mezelf ook wel aardig wat kleiding, niet heel duur meestal maar heb wel veel ook en van goede merken, dan kan je het ook wel echt lang dragen. goedkopere kleding wordt toch gauw lelijk. ik moet ook wel nette dingen hebben voor werk. gelukkig is ook voor dames de uitverkoop prima :)

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ik had nog best heel veel mooie kleding en laarzen van voor de zwangerschap, waar ik nu dus nog steeds in loop, toen kocht ik nml. ook veel kleding voor mezelf maar sinds Danique er is niet meer dus.
    Als ik wegga probeer ik er altijd wel netjes uit te zien, heel soms heb ik een offday en ga ik naar appie heijn in mijn joggingpak....maar verder eigenlijk nooit hoor. Maar ik koop nu dus ook nooit meer wat voor mezelf....

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn haha dat komt niet vaak voor dat ik in mijn joggingpak naar de appie ga. Niet dat ik er nou altijd zo super netjes bijloop of zo maar krijg dan commentaar van mijn man als ik dat doe ;)
    Als ik iets voor mezelf koop vind ik het vaak zonde, van dat geld kan ik ook mooie dingen voor de kids kopen ;)

13. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over kleding voor jezelf: ik koop ook eigenlijk niets meer voor mezelf haha, heb gewoon geen zin om in die winkels te kijen, laat staat te passen!
    Afgelopen wek maar even bij de sting gekeken (voor het eerst sinds tijden,.....) en warempel 2 spijkerbroeken voor 50 euri gescoord voor mezelf :)! Van de winter wil ik wel graag 2 nieuwe setjes, draag nu soms nog kleren van 6 jaar geleden haha.
    Zien er altijd nog wel mooi uit hoor, en heb natuurlijk bijna 2 jaar in zwangerschapskleding gelopen ;).

Hier vrijdag nog een keer het gebloktje jasje van noppies gekocht, nu een maat 104, de 98 kan ze nu al makkelijk aan! Dus volgend jaar voor allebei de meiden weer hetzelfde zomerjasje :D, ik kon het niet laten met 60% korting haha.

14. ikkie124

ikkie124 Fanatiek lid

19 nov 2008
    1.695
    0
    0
    Bedankt voor het kijken.. dan heb ik gewoon pech gehad

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik koop ook vaak kleding voor mezelf en mijn man.
    Zelf loop ik vrijwel altijd in een nette broek ( nu vooral lang linnen) met polo of blouse met een colbert/jasje erover.
    mijn man vrijwel altijd een nette jeans met 3 knoops overhemd of polo met korte mouw.

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Lekker geshopt dus OTM

Ja precies, hier ook, mij kleding ziet er nog netjes uit, dan denk ik idd ook: voor dat geld kan ik ook wat leuks van Danique kopen.
    Ik heb deze zomer wel 5 nieuwe tshirtjes, wat nieuwe joggingbroeken (thuis) en hemdjes gekocht, bij h&m, voor mezelf.
    Voor de winter zal ik er wel aan moeten, heb nu echt wel een beetje genoeg van al die rokken waar ik steeds in loop.

@Bloempje: leuk!! (banner)

17. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
  18. Ik ben er helemaal weg van, hij is zo super zacht :D Had hem met 50% korting hoor. Maar ik heb inderdaad ook liever wat minder kleren, maar dan wel van goede kwaliteit. Wij groeien er tenslotte (als het goed is) niet uit.

Deel Deze Pagina