Ik was met Robyn en soms met Sunil. Vlekken verwijder ik met groene zeep of biotex oxi ( oranje flesje). Alleen *smeer* vlekken van teerachtige voorwerpen krijg ik er niet uit. Voor de rest bepaalde vlekken bleek je eruit in de zon icm nachtje biotex ( als je op tijd bent). Bepaalde machinevlekken op werkkleding van mijn man, krijg ik er niet uit, zijn vaak ook olie-achtige/teer vlekken.
serena, geen idee. heb hem niet. net winterjassen bekeken. vind de noppies houtje/touwtje heel leuk! is lekker zacht. alleen had ik vorig jaar al zoiets.... de bfc felblauwe vind ik de kleur niet mooi van, beetje grijzige gloed over. noppies had ook een donkergroene. vlgs mij staat dat wel mooi bij Sjaak's oogjes... denk dat ik in september pas ga kopen. wat moet ik nou voor maat? hij is sinds gisteren in maat 80. (was klaar met 74, plus werd toch wel wat kort). ohja, nog gekocht: een riempje, sokken en een zwarte l/m romper.
Dj momo: die noppies houtje touwtje is echt leuk, ik wilde hem liefst ook wel, amar is een jongensjas...model is ook jongens, anders had ik hem wel gekocht! vind de kleur erg mooi! @SERENA: z8 blazer valt wel redelijk op maat, heel ietsje aan de kleine kant
Jassen - Jacket Hourglass - Noppies Shop Online meisjes Jassen - Jacket Clock - Noppies Shop Online jongens
Ja maar die heeft dat houtje touwtje niet en dat vind ik er nou juist zo leuk aan...de meisjesvariant vind ik nogal saai
Ik vind houtje touwtje ook leuk, zoiets wil ik ook wel voor mijn zoontje van de winter, maar dan graag donkerblauw. Vandaag nog even Jola in geweest, die hadden uiteraard ook uitverkoop, een shirtje gekocht van een merk waar ik nog nooit van had gehoord en een broek van Persival, die mooi past bij het shirt van Kiezeltje wat ik laatst heb gekocht. Het shirtje:
nou zindelijk zijn en er mee bezig zijn is wel een verschil maar gisteren heeft ze steeds op potje gedaan maar vandaag naar kdv geweest en weet niet hoe het gegaan is heb de leidsters wel ingelicht maar mijn man haalt haar op en er stond een vervangster
@zeemeermin, wat zonde van het jurkje!! @swl, zelfs na het stoppen met de pil na 7 jaar!! Was ik gelijk de eerste ronde zwanger van de oudste . Na de geboorte (en na het hele fiasco met de BV) weer aan de pil gegaan, na 5 maanden weer gestopt... en je raad het... weer gelijk zwanger haha. Ben nu zelf ok wel heul nieuuwsgierig, maar durf hier in t dorp geen test te halen *wat een schijterd he?* haha @mirell, ik ga graag uit van het positieve , hopelijk dat het vandaag op het kdv ook goed is gegaan!!
@ jo, leuk geshopt! Vooral die broek is erg leuk! @hier , bij mn vriendin is een ieniemienie zoontje geboren vorige week, en ga deze week even op kraambezoek! Moet een pakkie maat 50 hebben?! Maar ja... war vind je nog een leuk kraamkado in de sale . Nieuwe collectie vind ik niet leuk om te geven... En ze wil graag een pakje wat ie nu al past.. iemand nog tips? Ben al bij lief geweest, daar hadden ze bijna niks meer in 50/56 .