Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik was met Robyn en soms met Sunil.
    Vlekken verwijder ik met groene zeep of biotex oxi ( oranje flesje).
    Alleen *smeer* vlekken van teerachtige voorwerpen krijg ik er niet uit. Voor de rest bepaalde vlekken bleek je eruit in de zon icm nachtje biotex ( als je op tijd bent).

Bepaalde machinevlekken op werkkleding van mijn man, krijg ik er niet uit, zijn vaak ook olie-achtige/teer vlekken.

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Heeft iemand nog een kortingscode van omoda.nl ?

3. die wil ik ook wel, heb ook leuke schoenen gezien.
    Wel gezocht, maar niets gevonden.

4. serena15

serena15 Bekend lid

1 okt 2009
    592
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik wil de blazer van z8 kopen maar valt ie normaal?

5. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    serena, geen idee. heb hem niet.

net winterjassen bekeken. vind de noppies houtje/touwtje heel leuk! is lekker zacht. alleen had ik vorig jaar al zoiets....
    de bfc felblauwe vind ik de kleur niet mooi van, beetje grijzige gloed over. noppies had ook een donkergroene. vlgs mij staat dat wel mooi bij Sjaak's oogjes...

denk dat ik in september pas ga kopen. wat moet ik nou voor maat? hij is sinds gisteren in maat 80. (was klaar met 74, plus werd toch wel wat kort).

ohja, nog gekocht: een riempje, sokken en een zwarte l/m romper.

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dj momo: die noppies houtje touwtje is echt leuk, ik wilde hem liefst ook wel, amar is een jongensjas...model is ook jongens, anders had ik hem wel gekocht! vind de kleur erg mooi!

@SERENA: z8 blazer valt wel redelijk op maat, heel ietsje aan de kleine kant

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    lynn, de meisjesvariant is dezelfde kleurstelling hoor! met een frummeltje op het revers volgens mij

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja maar die heeft dat houtje touwtje niet en dat vind ik er nou juist zo leuk aan...de meisjesvariant vind ik nogal saai

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja, ook geen capuchon zie ik nu.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik vind houtje touwtje ook leuk, zoiets wil ik ook wel voor mijn zoontje van de winter, maar dan graag donkerblauw.

Vandaag nog even Jola in geweest, die hadden uiteraard ook uitverkoop, een shirtje gekocht van een merk waar ik nog nooit van had gehoord en een broek van Persival, die mooi past bij het shirt van Kiezeltje wat ik laatst heb gekocht.
    Het shirtje:

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Momo: Nee en er zit ook niet echt een mooi model in...

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    En de broek, hij is in het echt wat donkerderblauw.

13. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leuk hoor!!

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Nu maar ingeschreven voor de nieuwsbrief van Omoda, misschien krijg je dan een kortingscode.

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    nou zindelijk zijn en er mee bezig zijn is wel een verschil
    maar gisteren heeft ze steeds op potje gedaan
    maar vandaag naar kdv geweest en weet niet hoe het gegaan is
    heb de leidsters wel ingelicht maar mijn man haalt haar op en er stond een vervangster

16. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @zeemeermin, wat zonde van het jurkje!!
    @swl, zelfs na het stoppen met de pil na 7 jaar!! Was ik gelijk de eerste ronde zwanger van de oudste ;). Na de geboorte (en na het hele fiasco met de BV) weer aan de pil gegaan, na 5 maanden weer gestopt... en je raad het... weer gelijk zwanger haha.
    Ben nu zelf ok wel heul nieuuwsgierig, maar durf hier in t dorp geen test te halen *wat een schijterd he?* haha

@mirell, ik ga graag uit van het positieve ;), hopelijk dat het vandaag op het kdv ook goed is gegaan!!

17. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ jo, leuk geshopt! Vooral die broek is erg leuk!

@hier , bij mn vriendin is een ieniemienie zoontje geboren vorige week, en ga deze week even op kraambezoek! Moet een pakkie maat 50 hebben?! Maar ja... war vind je nog een leuk kraamkado in de sale :(. Nieuwe collectie vind ik niet leuk om te geven... En ze wil graag een pakje wat ie nu al past.. iemand nog tips? Ben al bij lief geweest, daar hadden ze bijna niks meer in 50/56 :(.

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    otm bij kleertjes.com van mexx of van noppies (56 van noppies is 50 van andere merken)?

19. Online hebben ze nog best veel in maat 50. Kijk maar eens bij kleertjes of kixx

Deel Deze Pagina