ik heb die reversible jasjes van z8 nu tweedehands gekocht. Waren 12,50 per stuk... ja dan heb ik ze maar allebei gekocht haha... En een setje van mim pi voor volgend jaar denk ik. Is 92 en ja mim pi valt niet zo klein. Verder heb ik nog 50 euro in mijn kledingpotje (maar volgende week komt daar al weer 100 euro bij haha) maar ik wacht even tot persival met de nieuwe collectie komt denk ik...
ahhh droeg ze nog maar 68. Ik heb hier de vinrose blouse, 10 euro vandaan. Zijn kleine prijsjes zeg. hipliefenstoer.nl http://www.marktplaza.nl/images/1/77/NIEUW-Z8-baby-marine-legging-mt-68-blauw-wit-16351477.jpg
Jah zijn allemaal dollarsite's dus hier in Nederland denk ik niet dat je hem goedkoper kan krijgen. Hij is tenslotte nieuw en van vorig jaar maak mij nooit wat uit!!
Ik heb die adv. ook gezien en twijfelde om hem te bestellen voor Danique deze winter...heb jij hem nu al gekocht dan? Ik vond hem Danique echt leuk staan. Ik vind 25 euro ook een goede prijs ervoor hoor! Ik heb bij dezelfde mevrouw nog 2 x dat blauwe vestje met die grote knopen en roezelrand gekocht, 1 x 86 en 1 x 92 voor van de winter, vond dat vestje zoooo gaaf! Heb jij ook die grijze legging met groene strikjes erbij gedaan? Ahhhh die wilde ik er ook bij...nou ja jammer dan... ik zie genoeg moois, dus kan ook wachten tot pompom komt in de uitverkoop...
@slc: ik zou juist dat laatste vestje doen, maar dat is gewoon meer mijn eigen smaak. Ik vind zelf spijkergiletjes nooit zo leuk. Spijkerjasjes daarentegen wel weer. MIjn LoffF -jurk is binnen, en hij is echt gruwelijk mooi, en dat voor 10 uro. Voor mijn dochter precies de juiste kleur zoals ik al dacht, echte herfsttinten. Nu nog op zoek naar bijpassend maillot/legging en blousje in bordeau. In no time had ze het voor elkaar om waterijsvlekken te creeeren, dus de jurk zit al in de korte was Dochter met jurk in mijn album.
Hij past idd super bij haar! Ik heb mijn rokje en longsleeve's van Loff ook binnen, jammer genoeg kan ze rokje pas volgende winter dragen... Maar wel erg mooi, en idd, de longsleeve's voor 7 euro en rokje voor 10 euro!
Heb het idd besteld bij haar met de legging en ook het vestje erbij! Ben helemaal blij!! Die vestjes die jij zegt zijn ook schattig idd ze had zowiezo mooi spul! Gaaf Jingels die jurk en idd echt een herfstjurk!
jingels die jurk staat haar zeker goed. Nu opzoek naar de rest erbij Reden om weer te snuffelen he. Zo heb ik dat dus met dat gilletje. Ben met beide niet tevreden... Blauw met die roze staat super gaaf!!! Goed geslaagd! lynn> oo leuk joh! Te laat met bestellen ikke..dom en jammer
ik was dat ook hoor, ik had die site de dag ervoor al gezien en toen stonden er ook nog hele mooie rokjes op voor 10 euro, de dag erna, toen ik dus ging bestellen waren die allemaal weg, had iemand 20 stuks van loff die dag ervoor opgekocht...toen baalde ik ook wel even ja!
@Jingels: LoffF Basic longsleeve viscose taupe LoffF Cardigan long sleeves dark brown LoffF Bow shirt pink rose
Vind de longsleeve's van loff klein vallen, 92 past ze hier nu al en zitten rond buikje al strak en niks te lang op de rug...
@lynn: bedankt voor de links, ik heb idd ook naar die longsleeves zitten kijken. IK twijfel nog. Ik denk dat onder die jurk een blousje leuker staat, en longsleeves zijn daarnaast ook niet zo mijn ding. De jurk is een 98. Aan de andere kant het is wel precies de juiste kleur, en daar moet je maar net tegen aan lopen.... De jurk is qua lengte nog wel wat te lang,maar de schouderbandjes kan ze nu al prima hebben.... dus ik hoop dat ze ´m goed door kan dragen.... Ik zal dan denk ik maar de 104 van die longsleeves bestellen...weet ik zeker dat ze goed zitten bij die kleine boedha van mij Vanavond neem ik een beslissing, kan ik er nu nog mooi even over nadenken.
Nou de longsleeve's van kleertjes.com zijn hier ook nog veel te groot (92) ze zijn zelfs nog groter dan die longsleeve 98 van lofff Dus ook maar retour ben nu nog in dubio wat te doen met rokje van loff, is wel een zeer aparte kleur blauw en de longsleeve die ik erbij had, is 98, maar zal ze volgende winter misschien niet eens meer passen want hij is bijna even groot als de 92 en die past ze nu al...dus ik moet er iets bij kopen nu, of het maar op de gok wagen dat ik er nog wat bij kan vinden volgende winter...