Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ik zoek de losse zwarte shirt met die glitter letters benetton erop. Ikzag hem bij die online winkel maar vind het zonde om 4,95 verzendkosten te betalen.
    Iemand een code? Of iemand die daar gaat bestellen?

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn hoe zijn de mouwen? als die wel lang zijn zou ik denk ik de gok wel nemen. Hier worden shirtjes niet snel te kort omdat ze ook steeds minder een babybuikje krijgt. Alleen aan de lengte van de mouwen merk ik dat ze wel te klein worden.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc is er ook een online benneton shop dan?
    is er geen benneton winkel bij jou in de buurt?

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Debby: heb de 98 op de 92 gelegd, de mouwen van 98 zijn 1-2 cm groter. Maar de rest van het hele shirtje is even groot dus. Alleen de mouwen zijn iets langer. Maar de 92 kan ze nu al aan, de mouwen zijn nog een tikkie lang maar ze kan hem nu al aan zonder om slaan. Dus ja een jaar verder, zal die longsleeve 98 dan niet te klein zijn, ben bang van wel...

de 92 longsleeve van kleertjes.com was trouwens groter, zowel mouwen als ruglengte, dan die 98 van lofff

5. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heb je dezelfde als mijbesteld die met stip ?
    hij is wijd maar niet heel lang
    ik heb maat 98/104
    en zit goed op maat

6. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    leuk hoor!!
    waar heb je het gekocht???

7. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

was niet meer te vinden lynn bij de V&D. Niet in mijn maat.
    voor de rest hebben we niets

8. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zelfs imps & elfs hebben een circus thema!!!! iig de website cq collectiefoto's, in de (jongens)kleertjes zie je het niet zo erg terug.

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dat scheelt allemaal weer mooi in de portomonee, overal circus, bah haha!
    Ik heb mijn zinnen lekker op pompom gezet en verder hoef ik niks meer eigenlijk...heb nu 6 setjes paraat liggen voor de winter waarvan ook kleding die ze nu al draagt, daarnaast nog wat vingino's en blousjes dus het lukt hier wel hoor.
    Ik mag tot 10 setjes shoppen van mezelf.

10. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    lynn jij hebt al best veel dan!

ik heb alleen wat jurken, maar ik wacht op persival...

11. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: ik heb toch maar een longsleeve van Loff gekocht voor onder de jurk.
    Ik ben gewoon bang geen matching blouse te kunnen vinden, het is een moeilijke kleur taupé, en vind ik hem wel, ben ik er niet aan bekocht.

Ik kwam deze tegen... en mezelf ( en mijn dochter getrakteerd)...
    en nu stop ik echt met kopen...voorlopig ( wordt af en toe echt simpel ervan).
    Monnalisa Grijs joggingsrok met hartjes en bloemen

Monnalisa Longsleeve A-lijn meisje

Ik heb maat 98 besteld,want ik heb geen idee hoe Monnalisa valt, ik zie dat ik meteen de laatste gekocht heb.
    Ik was er gelijk weg van ( heb zelfs Lynn om advies gevraagd, ben normaal niet zo onzeker :D :D )

12. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Debby: ik wacht ook eerst op persival hoor, die hebben van die leuke dingen. Het grootste deel koop ik altijd daar.
    Ik heb hier ook al in de kasten zitten neuzen denk dat de meiden allebei nog een hoop passen. Dus kan goed op uitverkoop wachten van de merken, koop wel wat van persival uiteraard. Vooral maillots heb ik nodig die dingen slijten zo hard. En wat spijkerbroeken voor mijn zoon en een stoer vest ofzo!!

Lynn: Ik heb de prijzen gezien, ben gelijk minder enthousiast.;) Ga ik echt niet doen, hopelijk kan ik in uitverkoop wat leuks scoren!!
    Pom Pom winter 2011-2012 3 | classicclothesforkids.nl

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja ik wil gewoon van persival een berg hebben voor het begin van de winter en dan koop ik de rest wel in de uitverkoop.
    Ben ik nou gek als ik die prijzen van pom pom niet extreem vindt?
    Of raak ik er gewoon aan gewend? In de uitverkoop denk ik dat ik wel wat haal. Ik vind jurk masja leuk maar ik wil geen jurken meer erbij ik wil rokjes.

14. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
  15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Nee hoor maar ik ben niks gewend.:D Koop nooit merkkleren eigenlijk voor het volle pond. Ik koop gewoon wat ik leuk vind of het nou bij wibra, zeeman of mim-pi. Merk uiteraard wel dat het laatste beter blijf in de was, maar het is ieder waar naar zijn geld.

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mineke ik koop ook wat ik leuk vind maar in de praktijk is dat bijna alleen maar barbera farber, mim pi, jottum en persival... erg eigelijk...
    maar nu vond ik loff en pom pom ook leuk.

Niet alle prijzen zijn afgesproken. Van vinrose bijvoorbeeld niet.

17. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Oke dat wist ik niet, weer wat geleerd.;)

18. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mineke nou ik koop dus eigelijk ook nooit merkkleding voor de volle pond. Ik koop merkkleding in de outlet of in de sale. En voor de rest persival ;)

19. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou op zich zitten daar dus ook wat zomer dingen tussen die ze nu al draagt maar die wel combineerbaar zijn straks met wat grijs en zwart en dan voor winterset door kunnen gaan.

@Jingels: leuk geshopt :) Oh en beter inderdaad, een longsleeve in de goede kleur erbij...kan je altijd nog kijken of je er een vestje over kan doen als je nog wat tegen komt.

@Mineke: classicclothesforkids heeft vanaf maat 92 dus daar hoef ik gelukkig nog niet te shoppen :D

Die andere site is wel interessant, dadelijk maar even neuzen

Heb mijn zinnen gezet op 1 jurk, en 2 setjes van pompom, ik denk wel dat ik er wat van koop nu, moet even kijken wat....
    Maar pompom is momenteel het enige waarvan ik denk: ja dat wil ik echt hebben
    Voor de rest vind ik de wintercollecties niet zoveel aan. Dus als ik toch niet zo'n groot verlanglijstje heb, mag het best, wat spulletjes kopen in de niet-sale...ik kijk wel even.
    heb voor pompom maat 86 nodig dus moet ook een site vinden die die maat verkoopt dan.

20. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Ik vind pompom ook niet duur en heb al wat leuke dingen op mijn lijstje staan.
    Wacht nog wel even met bestellen omdat ik even wil afwachten wat ze doet in lengte want ze zit midden in een giga groeispurt.

Debby waarom wacht je tot de sale? Je vind het niet duur , ben je dan niet bang dat het er in de sale niet meer is?

Deel Deze Pagina