Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    @ Bloempje leuk zo`n volle kast volgens mij is die van mijn meiden ook zo vol dus k schaam met je mee :)

@ miekje leuk rokje!

Ik ga ook wel effe kijken voor persival maar vorig jaar vond k het niet veel ben benieuwd hoe het dit jaar is.

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    bloempje o dat is al erg veel! ik heb misschien pas 5 jurken, maar ach ik heb nog even de tijd he ;)

tesske thnx!

3. tulip

tulip Niet meer actief

*breekt in*

wie kan mij vertellen hoe cakewalk en barbara farber vallen vanaf maat 92??

*breekt weer uit*

4. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    tulip BF valt over het algemeen klein, heb hier ook 1 maatje groter dan ze eigenlijk heeft maar is maat 74 ;) vanaf 92 weet ik niet!

5. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Oh ik heb zelf ook nog een vraagje...
    ik moet weer rompers hebben maar weet gewoonweg niet welke er mooi zijn en blijven.... ik had het al eerder gevraagd en toen hoorde ik minibasics?? en dat valt toch veel kleiner dan de oorspronkelijke maat?

of iemand anders nog tips, ik wil ze ook gewoon als truitje kunnen dragen onder een vestje ofzo met rokje zonder dat je die gekke schouder openingen/drukkers ziet :(

6. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    zeemeermin, ik heb altijd spaghettirompers, meestal de stretch variant van de hema..

7. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Debby, over bakkaboe, waren voornamelijk basics, ik zou er nog niet voor naartoe rijden hoor! Er hingen wat leggings, shirtjes, een jurkje van sweatstof met 2 knoopjes (tuinjurkachtig).. Ik denk dat er nog wel wat bij gaat komen.

8. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    @Ise oh stretch vind ik erg fijn ja, blijven ze mooi?

9. @zeemeermin: Minibasics en niets anders! Die zijn echt super. Ze vallen wel wat aan de kleine kant. Ik zou als ik jou was maat 80 nemen. Mijn zoontje heeft tot nu toe 86 gedragen en gaat nu naar maat 92.

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @futuremama: Jawel vestje is mooi, maar had ook een 92 besteld en ze blijken dus even groot, dus dan heb ik deze niet meer nodig....

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Bloempje, wat veel al zeg! Maar heb je nou alle herfst/winter dingen al in zn kast hangen?

@ Debby, ik geef je helemaal gelijk. Ik ga het vd winter ook zo proberen te doen. Hier vd zomer ook overal de volle mep voor betaald en nog voor ze de meeste jurkjes gedragen hadden was het al 30%.

@ Tulip, hier een BF shirtje (92) wat vrij klein valt en rokje netjes op maat.

12. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    dus ze zijn die 9.95 zeker waard? want vind het toch een hoop geld...

13. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

De afgelopen dagen zijn er al veel leuke nieuwe items van de herfst/wintercollectie 2011-12 online geplaatst.
    Veel daarvan is op een dag als deze .... al lekker te dragen.
    Morgen(avond) verwachten/hopen wij een ruime collectie van Bengh per principesse online te plaatsen en
    zaterdag a.s. volgt Bor*z. Wij zullen je - zoals gewoonlijk - per e-mail op de hoogte houden.

14. @diddl, ja het is allemaal herfst winter spul. Nog wel wat dingen van de zomer. Maar veel daarvan al opgeborgen. De sets die hij nog niet veel had aangehad heb ik laten liggen voor de mooie dagen. Op een dag als vandaag kan hij mooi al de longsleeves of overhemdjes aan.

15. Sweetlakecity

klopt het dat olliewood opeens elke keer met nieuwe winterspullen aankomt. Opeens zie ik de 2 giletjes bij elkaar die ik wilde hebben en ik alsmaar overal los zag. JOEPIE!

vind deze ook mooi trouwens.

CakeWalk gilet - Gilet -2c115

doe je onder zo iets gewoon een shirtje? Zwart of wit?

16. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Olliewood vult idd vaak ineens de collecties weer aan.

17. Sweetlakecity

dat was dus een teken dat ze beide erop staan.
    Nu moet het!
    (houd ik mezelf voor...hahahaaaaa) Het is me gegund :p

18. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    slc staat alleen geen prijsje bij het gilletje klopt dat??
    welke rompers raad jij aan?

19. Sweetlakecity

hahaha lijkt wel gratis. Nee iets van 17 euro ofzo.
    Vind hem te sjiek.

ik zeg rompers kruidvat alleen ik ben zelf ook nog nooit t shirt rompers tegengekomen jammer genoeg op die van de sokshop waar ze mooi is uitgegroeid.

20. Sweetlakecity

en ook nog een zwart shirt die ik wilde hebben..je weet wel benetton met glitter letters. Dan nu een BF shirt!!! :)

Deel Deze Pagina