Debby, nee, ik zou dan ook specifiek zeggen wat ik wil hebben. Mijn ouders zijn toch zo dat ze dat wel makkelijk vinden en dan is het tenminste goed. Maargoed, ziet ernaar uit dat niemand komt. Ook wel jammer hoor, het geeft nu voor haar niet maar ze is natuurlijk ieder jaar in de vakantie jarig. Wel sneu, is het nooit een lekker drukke verjaardag. Daar ga ik wat op verzinnen. Bloempje:ga je je nu inhouden de rest van het najaar? Ik heb ook al best veel hoor. Voorlopig echt genoeg. Kijk over een paar maanden nog wel eens weer. Rompers, nu veel van claesen's die blijven echt mooi. En paar petit bateau. Heb ook hema maar die worden wel veel sneller lelijk hoor.
hier ook hoor!!! heb mijn zinnen wel gezet op 1 jurk en ik ben niet bang als ie weg is lekker jammer dan er is kleding genoeg te koop vind het ook leuk als ik moeite moet doen dan voelt het echt als een verovering
Ok vandaar dan is het zonde (tik vanf mijn mobiel dus alvast excuses voor eventuele taal fouten) maar wel een mooi vestje ben je denk zo kwijt! Maar overr rompers ik koop ze meestal bij de hema blijven op zich wel mooi.
Ik heb de witte en 1 met printje, en die blijven prima. Had trouwens ook 1 fuchsia, maar die is snel verkleurd (moet er bij zeggen dat ik ze wel in de droger doe, ook een claesens spaghettiromper is per ongeluk in de droger terecht gekomen en die is ook niet mooi meer..).
jammer dat wij geen persival hebben in de buurt! jeee ben benieuwd chaos and order Ga toch die vestjes niet shoppen. Ik draaf iets wat door. Hahahaa...komt vanzelf wel. Zijn toch dingen die straks er nog wel zijn denk ik.
slc waar woon jij? wij hebben ook geen persival in de buurt maar ik rij er wel een stukje voor mirell voelt idd als een verovering! En geeft me gewoon het gevoel dat ik niet TE veel geld uitgeef aan kleertjes haha rompers: ik had vroeger die van petit bateau maar tegenwoordig altijd hema. Zitten gewoon goed en blijven redelijk goed. En voor die prijs kan je nog eens nieuwe kopen. Nu ik ze in de tweede ronde voor sam gebruik zijn ze iets minder mooi maar hij heeft heel veel spuitluiers dus als hij dat weer eens heeft dan smijt ik ze direct in de vuilnisbak... voor die prijs kan dat nog
zo gisteravond ff los gegaan wel maat 98 dus als t nog iets groot is volgend jaar voorjaar ik kan geen plaatjes neerzetten maar heb alles bij okiddo gekocht redsound winter jurk zwart met col en dan lint in middel en zwart/wit print roezels zomer top zwart wit met allemaal laagjes diverse printjes met een kort zwart broekje een rokje met laagjes nou fotos volgen wel als het binnen is. gisteren de jurk en bolero binnen van loff en het is echt super
jubel winter De Button::Meisje zie nu pas vanaf 104 en groter...mag nog even wachten. Maar een mooie sale koop voor als ze bijna 4 is.