meiden willen jullie meedenken. Ik wil dit mimpi rokje kopen. Maar nu zoek ik iets met korte mouwen (en eventueel vestje ofzo erop) Wat zouden jullie hierop dragen? Mim-pi 288 Stippenrokje | MIM-PI winter 2011-2012 | VillaKids kinderkleding
iets met paars... vind het raar dat ze geen bijpassend shirtje hebben. Ik vermoed dat dat nog wel komt maar dat deze site hem gewoon niet heeft. Ik vind het een van de weinige leuke mim pi dingen trouwens deze winter.
Vind ook dat geen van de shirts goed bijpassend is. Op de foto draagt het meisje het met een groen shirt, vin dhet geen leuke combi, bovendien HAAT ik groen. Vind het een beetje balen dat ik geen winkel in de buurt heb die mim-pi verkoopt. Zou het graag even zelf willen zien. Ik vind de rest van de collectie ook niet spetterend
Ja ik ken 'm!! Dodowear. Hebben ook een online winkel alleen bijna nooit korting... Ik ben gek op Texel! Woon jij daar?
Er is hier een tijdje terug toch een foto voorbij gekomen met een paars shirt met een strik in de kraag? Zou dat wat zijn bij het mimpi rokje? Waar was dat shirt van? Van bengh? Vind het rokje erg leuk om met haar verjaardag te dragen maar dan moet er wel wat leuks op......zucht...
kon het niet laten Marktplaats.nl > S & D Le Chic rokje met bolero - Kinderen en Baby's - Kinderkleding | Maat 92 (ga weer zo werken, pauze over )
Hallo meiden, Wat een geweldig topic is dit toch! Ik ben vooral een meelezer, maar vind het ook wel eens leuk om wat te posten. 's Nachts tijdens de nachtvoeding zit ik altijd via mijn Iphone in dit en in het 'wat draagt je baby/dreumes vandaag' topic te neuzen. Via mijn Iphone kan ik alleen geen foto's uploaden, vandaar dat ik zelf nog nooit wat gepost heb. Maar ik heb zowaar een momentje op de laptop gevonden, dus kan nu even posten! Mijn oudste zit inmiddels in maat 92. Wat zijn er dan veel leuke merken zeg! Ben de laatste tijd helemaal los gegaan op nieuwe merken! Ze heeft nu voor het eerst een jurkje van Petit Louie, een flamenco van Br@nd en een jurkje van Bengh. Allemaal super leuk! Ook heb ik het merk 4funkyflavours ontdekt, ik zag het hier ook al voorbij komen. Daarvan had ik in het voorjaar deze jurk al besteld. Ik had allen 98 / 104 gedaan, omdat ik bang was dat 86 / 92 te klein zou zijn. Maar deze is dus nog wat te groot... Hij hangt dus nog in de kast te wachten op het najaar. Daar vind ik hem eigenlijk ook wel leuk voor! Leuk met Bergstein laarsjes eronder bijvoorbeeld! Nu in de sale heb ik er nog twee rokjes van 4ff bij gekocht. Eén met paarse vlinders en één met rood / blauw / aqua. Allebei voor 15,95!! Verder zit ik nog te wachten op een pakketje van kleertjes.com. Twee jurken van S&D, een spijkerrokje van Noppies en sandaaltjes van Shoesme voor de oudste en een paar setjes van Noppies voor de jongste. Ben benieuwd!! Zal straks (als mijn dochters me daar tijd voor gunnen) ook even wat foto's posten in het 'wat draagt jou baby / dreumes vandaag' topic!
Welkom Elfje! De merken die je noemt vind ik ook erg leuk. Mijn favorieten zijn momenteel, Bomba, Bengh, Br@nd (wil een nieuwe set uit wintercollectie) mim-pi en z8. Noppies blijft ook altijd leuk...
zojuist deze besteld: donkerblauw ruffle jurkje incl. ketting van Microbe/Miss Grant - Majesteitjes Webshop
@sidmick! wauw gedurfd hoor! Wel leuk! @Elfje: 4ff is leuk he? Ik heb er twee setjes van, 1 voor nu (zomer) en 1 voor najaar, ook lekker in de sale geshopt(zie mijn album shopaholic daar staan foto's) Heb van Ysatis Facebook al nieuwe collectie kiezeltje (grijs/rood/roze) en Loff(grijs/roze/blauw/bruin) gezien, heb van Loff al wat spul op mijn verlanglijstje staan hoor!(bolero grijs met roze roezel, roze rokje, roze longsleeve, wikkelvestje met roezel in grijs of in grijs/roze) LoFff Winter 2011/2012 | Facebook Kiezeltje Winter 2011/2012 | Facebook
heeft iemand ervaring met de basic shirt van kleertjes.com? Hoe zitten die? vallen ze mooi? en blijven ze mooi?
Ik vind kiezeltje wel leuk! maar niet echt de wow factor van de paar dingen die ik heb gezien. Ik vind loff leuker!!! toch wel fleurig voor de winter!!! welk rokje heb je of je verlanglijstje lynn??
@Miekje: ja vind zelf Loff ook leuker. Maar volgend mij gaat loff pas vanaf 92 dus een bolero daarvan en een truitje kan wel, maar rokjes 92 zijn haar echt nog te groot ben ik bang, weet ook niet hoe het merk valt... vind deze set leuk: Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer Welkom bij Facebook - Meld je aan, registreer je of ontdek meer en van deze foto het rokje helemaal links en het vestje ook...
@bloempje: nee daar woon ik niet. Ik vind het wel een hele fijne winkel,met een supervriendelijke service. Even de nieuwe mode bekijken.
Leuke dingen zijn er weer allemaal geshopt!! Nieuwe collecties alweer.. Ik moet zeggen dat ik er echt aan moet wennen! Ik vind het nog niet helemal geweldig maar komt mischien omdat ik nog in de zomer zit haha. Ik heb me al een tijdje hier niet gemeld maar heb nog wel geshopt! Wat spulletjes van Lynn waaronder de s&d jurk zwart met ecru en jil&sil jurk. Verder nog z8 en kiezeltje.Oja ook nog een jottum jurk! Bij kktk heb ik 3 jurken, 2 bolero's(foto's waren al bij wat draagt jou dreumes) claesens topje en jurkje. Vandaag heb ik nog een setje van Bomba gekocht voor Danique! vest die Lynn heeft (bedankt voor je inspiratie) en een rode Bomba longshirt voor eronder, dat setje is voor van het najaar. Vanavond nog even verder neuzen..
hihi kunnen onze Danique-en straks in hetzelfde lopen!! Wat doe jij dan bij haar aan, een broekje erbij, of gebruik je dat longshirt als jurk? Ik zat daar nml. ook over te twijfelen maar wist niet hoe lang dat longshirt zou vallen...
haha ja inderdaad! Voor Luna had ik al een grijze/rode bengh set dus dat vind ik dan wel leuk bij elkaar staan. Alleen nu voor Noa nog wat zoeken dus. Ik doe die longshirt als jurk en een legging eronder. Ik heb nog niks van Bomba dus weet niet hoe het valt maar bij Bengh vallen de longshirts als jurk.
@ lynn, ik vind de 2 en 3e set van loff.. Bij de 1e allleen de bolero. Het rokje vind ik iets minder.... Ik vind bomba groter vallen als bengh. Heb 1 jurk van bomba al vanaf vorig jaar in de kast liggen en ik vind hem nog steeds ruim. shirts vallen goed op maat... combi maat 86/92 draag ik nu hier...