Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zeemeermin ik zou voor de lange gaan. Die 3/4 kan ze nog maar heel kort aan... en ik vind hem super gaaf zo dat setje bij elkaar!

hier vandaag emma dr jas binnen gehad en hij is nog wel wat aan de grote kant inderdaad (en ik ging net niet meer voor steeds te groot). Voor nu zou hij echt nog niet kunnen maar wie weet over een paar maanden wel. En anders volgend jaar want ik vind hem wel erg gaaf!

2. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

ooo jingels ik zag dat plaatje al toen je ging bestellen en dacht wow die moet ik ook! Ik zag die prijs en dacht o focking no no! Hij is geweheeeeeldig!!

mirell> juist dat staat je meisje super leuk. Ook zo panter achtig enzo staat haar goed. Ik snap trouwens ook soms niet dat sommige soms wel eens van de CA dan een set kopen die dus 20 euro is en dan mijn jurk van de sale die 25 euro is te duur vinden. Maarja....Niet iedereen durft op voorhand te kopen. is ook wel een gok waard he.
    Andere zwarte jurk is goedgekeurd!

debby> wij hebben een jubel winkel in de buurt! Alleen kwam daar dus achter dat het soort van bruin is dat terwijl ik dacht dat het antraciet was...hmmm dat moet ik dus even live bekijken maar.

3. Sweetlakecity

Neeee!! hahaha eigenlijk ook met gifzwart haar trouwens. :D
    en leren jacket enzo. :p STOERRRRRR!!!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    slc bedoel je dat rokje en die jurk? Op het plaatje is het wel echt bruin bij mij...ik ga eens verder kijken voor dat jubel. Vind het wel echt gaaf.

ik ben geen bengh fan maar kwam dit net tegen, misschien heeft iemand intresse:

Bengh per principesse - Zyzou kinderkleding

5. Sweetlakecity

ben wel een bengh fan alleen de prijs...:-s
    Maarreee...ik denk dat ik vanochtend verkeerd keek met peuter die aandacht wilde. Hahahaaa.

zeemeermin> heb die beer ook. Leuk issie he. Ze doet er alleen geen ruk mee :-s

Trouwens...soms denk ik wel eens dingen staan mijn dochter niet en dan trek ik het haar toch eens aan. En denk verrek dit kan je ook hebben. Ik vind die kleren van Danique altijd mooi. En dacht dus dat roezels kan ze niet echt hebben. Langzaam kan ik beter combineren en merk dat het haar echt sweet staat! :)

6. Sweetlakecity

z8> ik sta nog niet te gillen...maar vraag me weer af hoe gaan de leggings vallen. Vind de jurk met roezels en dat jasje erover erg leuk. En het tuniek met brede rand van onder. Enige nadeel is...je moet er een legging bij want het zijn echt kleuren die niet ergens anders te vinden zijn....

7. Miekje1979

Miekje1979 Fanatiek lid

23 aug 2010
    4.266
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind bij Emma en Danique die wijde jurken echt mooi staan!
    Maar mijn meisje staat juist de strakke jurkjes leuker.
    Ze is nml vrij smal, maar met dikke buik. Het staat haar erg armoedig... Haar vader heeft ook elke keer commentaar als ik een wijde jurk aan doe!! Ik heb er nog 1 voor de winter..
    maar ga vooral voor mooi aansluitende jurkjes.

Bengh en bomba staat haar echt onwijs goed!!! Maar idd projecteer je je eigen smaak op die van je kind. Ik draag bij mijn meisje wel veel kleur (bleekscheet). Maar zelf draag ik zoch hele neutrale kleuren, blauw, zwart, wit en beige.

Heb vandaag wat makkelijke broeken met laag kruis voor mezelf gescoord. Maar daar doe ik dan weer een net blousje op (liefst ook met sjaaltje of leuke ketting) ... Dus mijn stijl is sportie/netjes. Je zult mij allleen nooit op all stars zien lopen. Vind ik gewoon niets voor mij.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    miekje nou die strakke jurken staan emma juist niet. En dan zie ik de fotos van jullie meiden met een strak jurkje en dan denk ik leuk! Had ik van de zomer een claessens jurkje gekocht, stond gewoon weer voor geen meter. Leek net een pyama. Mijn man vond het dus ook spuuglelijk.
    Maar ik vind het dus wel heel leuk bij andere kindjes. Telkens denk ik, misschien toch nog een keer proberen? Misschien volgend jaar.
    Ik hou wel van roezels enzo maar zoals bij danique dat vind ik dan soms weer te voor emma (sorry lynn :p) en dan vind ik het stoere/eigenwijze van mirell weer heel gaaf. Dus misschien heb ik maar een aparte smaak, maar kan me niks schelen want ik vind mijn meisje er altijd leuk uitzien!
    O en dankzij jullie doe ik haar nu ook vaak een spijkerbroekje aan. Die vinginos zijn echt super (ik moet van reno dus meer spijkerbroekjes en shirtjes gaan kopen voor de winter, vind ie makkelijker op papadag...)

9. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Vandaag met Elin de stad ingeweest en ik kon de sale bij Carrel echt niet weerstaan (alles 50%). Heb een superleuk setje voor de kleine madam gescoord! Broekje is van Jean Bourget, tuniekje en vestje van Lili Gaufrette. Je ziet het op de foto niet zo goed, maar op het tuniekje zitten allemaal kleine kraaltjes gestikt, en in de onderrand van het vestje ook. Cute!

10. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    www.okiddo.nl
    redsound

11. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0

stoer zat whahahhaa

12. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    nou dit is beter denk

13. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    haha mirell wat ben je toch een heerlijk gek wijf ;)

14. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    maar debby een kort spijkerbroekje met een stoer kort tuniek jurkachtig erop vind ik ook superstaan hoor!
    en dat kan jouw meisje ook goed hebben
    maar ben wel beetje van de pittige dingen
    roezels mogen maar kraagjes om haar nek
    nee das weer niets voor mij

15. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    die 1e foto was wel carnaval he!
    zonder drank wand ik was zwanger

16. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  17. Sweetlakecity

ik ga voor zwart! Te gek!!

18. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83

Dat heb ik vaker gehoord :D

19. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @miekje: ik zag die set, en ik dacht, die wil ik.
    Ik heb dat tot nu toe alleen met de Catimini -lijn gehad.
    Het is inderdaad veel geld maarja... het is geen excuus maar als je in je directe omgeving mensen hebt die ernstig ziek zijn, besef je dat je het niet kan meenemen en dat we allemaal maar mensen van de dag zijn.
    Knop indrukken ging toen heel makkelijk ;)

@slc: leuk shirtje :p
    @lynn: ja er zat ook een bijpassende maillot bij...van 30€, dat vond ik dan toch weer ff tè. Ik ga wel kijken bij de sokshop als de nieuwe mode binnen is, nog tijd genoeg.
    De laarsje zijn echt heel leuk, maar die ga ik echt niet kopen.
    Dan wil ik toch dat ze wat stabieler qua schoenmaat is. Durf het niet aan, ze nu al te kopen.
    Maar ze zijn wel super leuk, bedankt voor het meezoeken.

20. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha mirell (en sluit me verder aan bij debby ;))

Deel Deze Pagina