Danique draagt leggings echt nog 80, 86 is nog te groot. Broekjes ook. Alleen rokjes past ze al 86/92 van sommige modellen. Maar ook nog 80 rokjes hoor, die passen ook nog wel. Danique heeft een lange rug en een beetje een buikje, dat is het enige waardoor sommige kleding in 86 niet meer zo mooi zit, omdat het dan te kort is, maar bij de mouwen zit het dan nog wel goed en is 92 weer te lang.
@futuremama: was het erg in je huis? Of valt het mee, schade? Balen is dat zeg, lijkt echt echt zwaar kl*te!
Lynn en straks krijgen onze kindjesvan die slungelarmen omdat dat weer sneller gaat als de rest gek gezicht altijd maar das rond 4 5 jaar he!
lynn wow! 80 kan emma echt al een tijdje niet meer aan. Ze heeft al sinds de winter geen 80 meer aan. Alleen 1 jurkje van jottum die kon ze van het voorjaar nog aan, maar die zijn echt te kort geworden nu. Maar Emma heeft ook behoorlijk wat vetjes, (al vind ik nu weer dat ze iets smaller is geworden) en ik vind het dus echt niet mooi als een wijde jurk heel strak zit... leggings maat 86 gaan vaak nog wel omdat ze korte beentjes heeft, maar echt broeken zitten veel te strak.
ik las laatst in een topic hier welke maat een kindje bij 3 jaar heeft en volgens mij zat 90% al in 104. Nou ik mag blij zijn als Emma dan in 98 zit...
Hier ook nog maar pas in 98 hoor. Al zit 80/86 om haar middel veel mooier maar qua lengte zit dat natuurlijk niet mooi ( al kan het met broekjes wel)
over de maten: Is er een groot verschil tussen jongens en meiden dan? Dane zit nu in maatje 80 van shirts en broekjes kan hij sommige nog 74 aan.
Zou een chino broek mijn meisje staan? Heb leuke gezien en dan met een leuke polo met daarover een lamswol vestje met oprol mouwtje en en leuk sjaaltje leek me wel leuk
Heerlijk helemaal mijn stijl. Ik heb ook al zwangerschaps chino's gezien hihi die gaan er zeker komen.
@ teske chino's vind ik heel gaaf. Een buurmeisje van ons heeft er ook 1 en staat heel stoer!! Zelf ga ik er ook een berg kopen als ik niet meer zwanger ben!!
Carrel heeft geen website . Maar je zou de eigenaresse wel vooraf kunnen bellen wat ze allemaal in Danique´s maat heeft, het is echt een heel aardig mens die helemaal into de mooie kleertjes is . Echt zo iemand die er plezier in heeft iemand met een mooi setje de winkel uit te laten gaan. Je kan het natuurlijk ook combineren met een bezoekje aan de outlet in Maasmechelen
Ik ben bij babs geweest. Vind de schoenen idd erg leuk!! wrsch beter geschikt voor groter meisje, omdat ze nog erg ruim vallen rondom de kuit. Ik wil toch meer aansluitende schoenen voor de stevigheid. Dus wie weet in de sale of volgend seizoen. wel gekocht. lekker eenvoudig, maar heb vorig jaar ook veel plezier gehad van het grijze jurkje ervan, wat ze dit jaar hopelijk ook nog aan kan. met de veel te dure kniekousen, maar ik wilde ze toch graag hebben
die is dus ontzettend groot voor zijn leeftijd. mijn neefje van net 3 zit nl. ook in 110/116, en als hij bij de volgende meting nog zo groot is, tov gemiddelde, moet hij door naar de kinderarts (als ik het goed onthouden heb). jij nooit commentaar gehad op cb?