Shop-a-holic topic deel 4

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 27 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Zwanger????

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier overigens niet hoor ;)

@Schoentjes, Danique haar schoentjes gaan wat lastiger aan. Papa dacht al dat ze wat krap werden. Heb naar haar zooltje gekeken en ze heeft nog een halve duim (5 mm?) ruimte. Is dat nog voldoende?
    @Lengte/gewicht, Danique is 78 cm en weegt 10 kg. Ze draagt broekjes 80, leggings 74, rokjes 68/74 en boven 80, soms 86.
    @Debby, leuk setje!

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    zeg, kom eens door? wat raden we nooit!

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  5. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    otm, word lichtelijk nieuwsgierig..

6. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Debby nee die jurk heb ik niet gekocht, ik wou toen de hardroze en die was niet meer te koop.

Misschien nou toch is op zoek gaan naar de witte.

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ja klopt.
    Maar Lot loopt ook nog niet hoor, is voor de sier ;)
    Als ze had gelopen had ze ze van mij trouwens niet aangemogen, want vind dat geen schoentjes voor als ze net lopen.

Maar idd, jou meisje loopt ook nog niet he, en is ook zo'n uk net als Lot. En volgens mij las ik eerst ook dat ze ook hypermobiel is?

9. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Had er hier niet iemand schoenen van HIP? Hoe vallen die?
    Shoesme valt klein toch? Danique draagt daar 21 van en die worden krap.
    Zie bij Amazingkids leuke voor niet veel geld.

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

He Belize!!!

@ Debby, ik vind het een super leuk setje!!

@ OTM, vertel!!!!!!!!!!!!!!!

@ Lynn, idd maar even na laten kijken morgen en dan nieuwe schoentjes in de uitverkoop kopen, ze kan waarschijnlijk echt nog wel even zomerschoentjes aan.

11. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    shannen in welke maat zoek je hem en wanneer heb je hem precies nodig?

12. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Haha nou wil ze inderdaad ook meer voor de sier. Maar ze ging vanochtend ineens staan midden in de kamer! Dus ze is wel vooruitgang aan het boeken, vandaar mijn twijfel. Ja klopt, ze heeft erg flexibele gewrichten.. Ben jij nou ook bij de fysio geweest? Heb je oefeningen gekregen?

En waar blijft otm???

13. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Debby, ik heb hem nodig 10 september, ik denk dat ik maat 92-98 nodig heb, ligt eraan hoe ze uit vallen.

OTM ben nu ook wel nieuwschierig geworden..

14. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @lynn: ik heb 2 dagen terug voor dochter en zoon ook nog maar even schoenen in de opruiming gekocht, allebei ecco´s.
    Dochter zit ook in een voetgroeispurt heb ik het idee.
    Deze kunnen ze nog wel even aan.

15. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry, dat ik jullie zo lang in spanning heb gehouden, was even bij de buuf, maar idd ik ben zwanger :D van ons derde kindje!!

16. Ise

Ise VIP lid

28 okt 2007
    5.163
    436
    83
    Jaaaa!! Gefeliciteerd!

17. ontzettendtrotsemama

ontzettendtrotsemama Fanatiek lid

7 aug 2009
    2.204
    0
    0
    NULL
    NULL
    O ja, voor degene die ik ook op hyves heb.. ssssssssstttt :)!
    Heb vanavond pas gestest, en meteen een dikke vette streep (niet 1 maar 2 haha ;)). De test streep was nog dikker dan de controle streep haha.
    Was niet helemaal de planning, maar ja ... als je met vuur speelt kun je brand krijgen! En we mogen heel erg dankbaar zijn dat we weer (3 keer is scheepsrecht) gelijk zwanger zijn :)!
    Ik moet nog wel even aan het idee wennen, maar dat komt vast goed! Manlief is helemaal blij, en dit gaan we redden samen!

18. futuremama

futuremama Fanatiek lid

10 okt 2008
    2.507
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    lekkerkerk
    OOOh OTM wat ontzettend leuk!! had t ook leuk gevonden maar manlief niet maar nu ook met die hernia kan het ook nog niet!!

Dinsdag komt er een man kijken bij de schade maar het is aardig wat! Er stonden ook dozen met kleertjes onder de schotten en die zijn ook verschrikkelijk nat! Allemaal zo zonde maar ja nu reden te meer om alles op de zolder aan te pakken wilde we eerst volgend jaar doen maar nu maar gelijk!

19. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    geen wonder dat die jas zo goedkoop was bij kleertjes.com. het is uit 2010!!!!pfff.2 jaar oud dus. ik heb nu spijt. ik vond het erg leuk vr mijn zoontje met die legerprint.die zie je niet zo vaak. misschien moet ik het terug sturen straks. ik moet het niet zo haasten met kopen. ik zag die legerprint camuflage en ik dacht wat leuk. maar uit 2010...baalen. hebben jullie ervaring met de kleding uit oude collecties?zien ze er versleten uit of zo?

20. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    belize lieverd volgens mij heeft 3/4 van de moeders hier voor het grootste deel outlet (oude collectie) kleding voor de kids.
    Het is gewoon nieuw hoor, alleen was het vorig jaar nog niet verkocht... mij maakt het echt niet uit welke collectie het is.
    En 2010 dat is toch 1 jaar oud... winter 2010/2011 neem ik aan...

trotsemama van harte gefeliciteerd! Ik zou ook wel graag een derde willen maar mijn man helaas niet.

Deel Deze Pagina