@ Debby leuk setje voor emma ik mis niks hoor vind het schattig zo! @ schoentjes Voor evi heb ik laatst ook schoentjes gekocht maar ik heb donker blauwe gedaan kan ze ze iets langer door dragen en de schoentjes zijn nu gelukkig niet zo duur!
OTM, proficiat meid! Wat een leuk nieuws! Je gaat Sylvia achterna met 3 meiden Schoenen, Puck heeft het afgelopen half jaar 3 verschillende maten gehad. Duur grapje, want deze mama wil in alle maten een paar dichte, een paar ballerina's en een paar sandaaltjes. In de sale is het leuk en dankbaar shoppen. Pucks laatste paar schoentjes zijn van Romagnoli, heel mooie kwaliteit. All, wat zijn jullie toch lekker aan de shop. Probeer zoveel mogelijk mee te lezen zover de misselijkheid het toelaat... Gisteren een echo gehad en ik blijk 5 dagen verder dan zelf gedacht. Zal m zo even spammen. Tot snel maar weer
@OTM: gefeliciteerd meid! Wow 3de keer gelijk zwanger! @Madeliefke: lieve echo foto hoor!! @Futuremama: ja balen hoor,maar de verzekering dekt gelukkig! @belize: ik heb net nog dingen uit oude collectie gekocht en dat is zelfs pas voor volgend jaar winter, want het is voor nu nog te groot. Als je iets mooi vind, maakt dat toch niet uit, het is nog steeds nieuw hoor! de kleding gaat er niet anders uit zien als ze een jaar ergens in een magazijn hebben gelegen... Je moest eens weten trouwens, Dirkje, maakt de kleding zelfs een jaar vooruit want hun zomercollectie 2012 kan je nu al op de site bezichtigen, die is dus al in de maak!
ok dames erg bedankt. in een magazijn zouden ze verpakt wel als nieuw blijven denk ik. ik vond het jasje inderdaad mooi legerding. als t goed is vr 3/4 mama's dan is het zeker goed voor ons!
Belize als je de jas maar mooi vind is er niets aan de hand toch? Heb je er een foto van? ( volgens mij ben ik de enige hier die geen outlet koopt)
nou ja, ik probeerde n foto te halen bij kleertjes com. lukt niet. hele winter kleding is trouwens ook ni meer te zien vr jongens. snap r niks van. van mijn account n foto pakken lukt ook niet. geen links meer bij de spullen.
zoontje heeft koorts helaas vandaag.zal me ni druk maken over jasje. ik vind t inderdaad mooi.misschien past het ook mooi bij tim. dus...ga nu babytv kijken met zoontje.
@OTM, gefelicteerd!!! Wat leuk zeg!! @Futuremama, welk merk heb je gekocht voor Evi? Vond ze erg leuk nl. @Madeliefke, fijn dat alles goed is met jullie uk! Haha, ik hou het hier maar even bij 1 paar. Als ze 2/3 maanden met haar schoenen blijft doen, kan ik m'n lol wel op.
@allemaal, bedankt voor de felicitaties! We zijn er erg blij (hoewel we het totaaaaal niet hadden verwacht. Indd Lynn, de 3e keer gelijk zwanger na het stoppen met de pil, er moet hierna maar een hele dikke driedubbele knoop in, want wij kunnen het er niet op gokken . @dj momo, eigenlijk hoop ik niet specifiek op een jongen hoor. Ik zou nog een meid helemaal geweldig vinden (en zeker als ik de foto's van sylvia zo zie ) Maar een jongetje zou ook leuk zijn. Als het maar gezond is! O ja ik heb voor de gein altijd geroepen dat ik 5 meiden wou haha, maar dat gaat m niet worden denk ik .
@madeliefke, ook leuk zeg 5 dagen verder dan verwacht . Ik ben 2 keer 3 weken terug gezet in de zwangerschap, dus houd er nu ook wel rekening mee . @redd, dus bij jullie niet? Jammer! Hier is het super welkom hoor, maar had het ook prima gevonden als het niet zo was. Ben wel bang voor alle reacties ... Zeker omdat we met C. zoon moeilijk jaar hebben gehad.. Maar goed wij zijn er blij mee ! @futuremama, oei das balen een hernia. Ik weet dat dat voor het gezin heel zwaar kan zijn. Hier wordt het ook wel echt aanpoten hoor, maar ik heb manlef gewaarschuwd, dat scheelt , hij staat er 200% achter maar zijn steun heb ik ook wel hard nodig hoor! Anders red ik het ook niet . O ja verder nu even een hele vette shopstop ... maar we moeten even een pas op de plaats maken.
@ red ze zijn van Red Rag ik vind het echt hele goede schoenen ben er helemaal blij mee en je kan blauw echt wel met veel dingen combineren!
@schoenen: ze is dus in 6 weken van maat 20 naar 21,5 gegaan De schoenen maat 21 die ik nu had zijn dus idd nu te krap, had het dus toch goed gezien! Nu schoentjes maat 22 kunnen vinden, nog in de aanbieding dus dat scheelt. Deze even ter overbrugging nog een ballerinaatje. Zag ook al een aantal leuke laarsjes! o.a. van shoesme en Gattina Even kijken welke ik dan in de herfst het leukst ga vinden, zag half hoge en hogere laarsjes, antraciet, maar ben nu aan het denken wat ik dan leuk vind, half hoog is gaaf met een beenwarmertje erboven...
@ otm: Gefeliciteerd!! Super leuk zeg! Ben stiekem een klein beetje jaloers... Was jij dat nou laatst die zich afvroeg of ze alle babyspullen nou moest verkopen of niet? Is dat dilemma ook weer opgelost! Maar goed, in die fase zitten wij nu dus ook een beetje... Spullen weg doen of bewaren? Ik zeg bewaren! Maar mijn man weet het nog niet...
otm: gefeliciteerd met je 3e zwangerschap! Vanochtend zijn de schoentjes van mijn dochter binnen gekomen, ecco´s. @lynn:Leuke schoenen voor je dochter! Mijn dochter d´r voeten zijn ook zo hard gegroeid de afgelopen 2 maanden.Half april droeg ze 22, en dat zat nog goed ruim! Ik heb nu maat 24, en ze loopt er zo in weg. Ik hoop dat ze deze tot en met september door kan dragen.
@JINGELS:die zijn ook mooi! Ja zit ze al in 24, poeh! Nee hier draagt ze nu maat 22 Begin maart begonnen we in 20. En 8-6 weken geleden liet ik haar 21 dragen, maar die zaten eerst nog ruim dus. Toen dacht ik nog: nou ze groeien niet zo hard als gedacht...NOT dus, ineens een groeispurt met die voetjes! Ik wacht met de laarsjes kopen dan ook tot eind augustus, dan zo'n beetje gaat ze ze nodig hebben.