Argh, heel mn reactie weg, even kijken of ik het zo nog weet. @ OTM, super leuk zeg, gefeliciteerd!! @ Madelief, fijn dat alles goed was met je ukkie en mooie foto! @ Ise, wat goed zeg van je meisje! Lot heeft ook nogeens hele zwakke spieren en daardoor is het nog moeilijker die hypermoboliteit op te vangen. Lisa is overigens ook hm maar daarbij nooit wat gemerkt, die was motorisch juist supersnel. @ Lynn, wat een mooi meisje weer! Waar ben je geweest?
Gefeliciteerd!! leuk zo kort op elkaar. Wel heftig voor jezelf 3 zwangerschapppen kort achter elkaar. Maar geniet er lekker van met z'n 4tjes..... Je hebt ook weer reden om te shoppen... Ik moet zeggen dat ik wel klaar ben voor even met zwanger zijn. Bij ons is nr 3 ook niet uitgesloten hoor!! Hebben altijd gezegd willen er 3 (vooral partner) Ik zelf wil eerst de 2e even afwachten..
@Diddle: ik ben bij alle drie de schoenewinkels in centrum geweest, maar bij nr. 1 hadden ze geen leuke meer in haar maat, bij nr.2 hadden ze maar 1 paar leuke maar die waren 75 euro en dat wil ik voor zomerschoenen nu niet meer uitgeven en bij nr. 3 hadden ze wel veel keus, maar het was niet allemaal mijn smaak. Deze in eerste instantie ook niet echt maar toen ze ze aanhad vond ik ze haar wel mooi staan. Ach thuis loopt ze op blote voeten, het is alleen voor als we buiten lopen. Ze doet nml. de hele dag door overal haar schoenen uit, tenzij ze echt moet lopen buiten, dan laat ze ze aan. Voor najaar wil ik deze kopen, die ga ik eind volgende maand dan kopen: Bekijk bijlage 167353
schoenen: emma dr voeten zijn ook gegroeid maar ze past haar schoenen nog wel gelukkig... lynn: leuke schoentjes en ik vind het rokje dat ze aanheeft ook heel leuk!
Hier straks maar even Danique haar voetjes laten opmeten. Ze slaapt nu eerst. @Lynn, leuke schoenen! Die laarsjes kwam ik ook tegen en vind ik ook erg leuk voor de winter! Gok je dan een maat groter dan ze nu draagt?
@OTM, heel jammer vinden we het niet hoor. Ligt eigenlijk nog niet op de planning, maar zou wel erg leuk zijn haha. @Jingels, leuke schoenen! Wow mt 24 al weer! Hier nu 21 en zijn denk ik toe aan 22.
@ lynn: leuke laarsjes, echt Danique d´r kleur ook! Die maat 24 kan ik goed een vinger achterdoen, dus die zitten gewoon goed.Dochter heeft een brede voet, dus het was even een probeersel of Ecco dan wel goed zou zitten,maar deze zitten als gegoten. Voor 45 euro in de uitverkoop,bij Omoda, ben blij dat ik het gedaan heb. Die oude meteen weggemikt. Zoonlief zit met 4 jaar trouwens al in maat 31, met pinksteren op laten meten. Vorig jaar juli zat íe nog in 28 Mijn ervaring is wel,dat voeten heel schokkerig groeien, opeens zijn ze zo 1-2 maten groter. Laatst ook een berg sokken bij de sokshop gekocht ook allemaal in de uitverkoop, ben er heel tevreden over. Bonnie Doon en Falke, prima kwaliteit, en leuke kleuren/printjes.
ja vind ik ook altijd net of t op de groei is nou setje hang ik weg tot volgend jaar het is vrij neutraal dus dat kan wel
ahhhh al mijn alarmbellen gaan rinkelen Amy-lynn loopt ook iets naar binnen en die gaat dus mooi weer naar de ortopeed toe een veelvoorkomende bijkomstigheid van haar heupafwijking jij hebt t ook wel eens over danique haar heupjes gehad toch???
OTM gefeliciteerd!! wat leuk zeg.. Lynn maar goed dat je toch even naar de schoenenwinkel bent gegaan, en leuke nieuwe schoenen..
@Mirell en Red88; de schoentjes die ik nu gekocht heb zijn maat22 (en ze is gemeten 21,5 vandaag) de laarsjes koop ik pas als ze ze ook gaat dragen, en dan gewoon haar maat, want op te grote schoenen lopen is toch zeker ook niet goed. Ik denk dat ze eind aug. al best met laarsjes kan gaan lopen met dit weer Ja Danique lag in stuit dus daarom had ze ook verhoogde kans met haar heupjes, maar bij haar was alles goed. Thuis loopt ze niet naar binnen op blote voeten trouwens, althans is mij niet opgevallen. Tnx meiden! ja vind die laarsjes ook echt bij Danique passen...
WAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH serieus OTM!!! Gefeliciteerd zeg. Maar wat ben jij mega superrrr vruchtbaar!!!!!!
ahhh lieve schoentjes van meiden meiden. Geluk heb je! Ik zat dus vorig jaar met stomme schoene maar dat was dus in augustus dat ik nieuwe kon halen. Toen was er niets meer. nee ook niet meer scapino ed. (ook meer omdat ze toen net 3 mnd goed liep en ik echt goede schoenen wilde hebben) Dat mimisetje rood. Ik vind hem eigenlijk heel leuk en eigenlijk niets mis mee. spullen uit 2010/2009. Ik koop wat ik leuk vind. Kan mij het schelen uit welk jaargetijde. Als het haar maar staat Zelf mp bied dingen aan uit weet ik veel waar. No worries. Ik heb nog steeds een kortingscode kleertjes.com he. Als iemand nog wil. Zal nu dat ze extra salen overal. Komt ook nieuw spul bij. Ik wacht even tot kleertjes.com met 60% en dan die kortingscode erop. en as woensdag z8 Ik moet me rokje hebben..... Oja...heb weer een tom tailor bestelling gedaan. Hahaa...ik moet mezelf extra goed verwennen. Kan me niet veroorloven dat me kind er leuk uitziet en ik niet. Was extra 20% korting.
Nou hittegolf, ik reken er niet op nee...maar anders, dan wachten de laarsjes nog maar een paar weken, is ook niet erg voor mijn portomonnee! Ik heb bestelling gedaan, alles bij elkaar heb ik dan 9 setjes voor het najaar, en dan heb ik dus nu alleen nog een jas en laarsjes nodig. Ik mag van mezelf 10 setjes. Dus als ik nog wat leuks tegenkom. Heb hierin wel 2 setjes gerekent wat ze nu al draagt (rood grijs van gisteren en wit van vandaag wat ik met antraciet combineer) maillots: ik had er echt nog wel een stuk of 15 van vorig jaar en yeeeaaahh ze past die dus nog, de meeste zijn nog nieuw of maar 1 x gedragen, dus we kunnen lekker vooruit dit najaar! Bestelling is van Pompom en Loff en Quapi Foto's volgen als ik het binnen heb, want moet het even passen allemaal, nieuwe merken dus geen idee hoe het valt.