ok. Zag een leuk giletje in die maat maar ze draagt het nu. Is meer een wintergiletje met glitters. Nono dus voor mij
zal ze dat over 4 maanden niet meer passen dan? Jawel toch, hier heb ik alles voor najaar/winter op 86/92 geschat, dat draagt ze nu ook al, maar als ik vergelijk met vorige winter, dan is ze dus niet eens zo heel hard gegroeid en kan ze denk over een aantal maanden nog steeds 86/92 aan. Maar vind ook lastig want van pompom bijv. hebben ze maat 80/86 of 92/98 Maar ik denk dat 92/98 echt nog te groot is voor haar voor de winter, dus heb 80/86 moeten kopen en nu maar hopen dat ze daarmee kan doen deze winter...
@OTM, gefeliciteerd!! @Lynn, leuke schoentjes. Ik wist niet dat ze hier in de buurt Bo Bell verkochten? @Sweetlake, heb jij nog een andere code voor Kleertjes dan de al bekende codes dan? @hier, vind ik het voor de jongste ook moeilijk qua maten inschatten voor het najaar. Ze zit nu goed in 92, 98 is echt nog veel te groot. Maar ja, koop ik dan nog 92 of ga ik al voor 98? Moeilijk moeilijk.
@maten: ja meiden echt lastig he? Daarom besloten: nu 10 setjes en met de wintersale nog wat nieuws erbij, mocht ze dan weer gegroeid zijn naar een andere maat, dan kan ik die dan kopen. Tot december zal ze heus 86 nog wel passen...ze wordt in nov 2 jaar en dan zou ze in 86 zitten volgens de groeilijn. Dus... Pompom: als het klein valt ruil ik het om. Maar ik heb alleen een shirtje en een bolero die eventueel dus klein zouden kunnen vallen (80-86) want de jurk en de rok in die maat zullen prima passen denk ik hier. Rok sowieso, jurk past ze taille o 86 ook nog prima en andere merken 86 ook nog. @zo79: bo belle bij wim majoor gekocht in het centrum Ze hadden ook een leuke laars! @Tesske: als ze nu in 92 zit, zou ik voor 92/98 gaan hoor, Pompom kan weleens ruim vallen (heb ik gelezen) dus dan zou 98/104 echt te groot zijn
Hele leuke laarsjes Lynn. Ik ga voor Lisa ook echt pas eind aug. voor laarzen kijken. Bij dr zomerschoenen kan ik nogsteeds een vinger achter doen, dus ben benieuwd of ze wel naar een grotere maat kan voor vd winter. En Lot, tja zolang ze niet loopt worden het nog geen leuke laarsjes, wel jammer staat altijd zo leuk maar ach, scheelt weer geld
@Diddle: hoelang zit Lisa al in die maat dan? Ja jammer he als je nog geen laarsjes kan aandoen voor Lot. Ik vond vorig jaar winter ook jammer dat ik nog geen laarsjes voor d'r had. Nu heeft ze 4 maanden op flex zooltjes gelopen dus nu kunnen we over naar harde zolen en laarzen, joehoe!
Diddl, ze heeft het daarna niet meer gedaan . Komt wel weer.. Dus bij jou allebei hm.. Hoe oud was Lisa dat ze liep? Otm, zou bijna ook weer willen . Kortingscode kleertjes.com, helaas niet, maar is er nog één dan?
@ Ise, Lisa liep met 13 maanden, wel gelijk goed en veel los. Liep ook al met 7 maanden rond de tafel/bank. Dus daaraan was nix te merken bij haar.
o ja, ik klets morgen we leven bij, ben nu mijn verjaardag alvast aan het vieren , ik ben morgen jarig 26 jaar !
Nou Lynn, dat valt wel mee hoor met je ouwe taart!! En ik kan me herinneren dat je toch wel jonger geschat wordt haha.. die kerel bij de bijenkorf.. (sorry schoot me in ene weer te binnen )
Oh Ise je moet me even helpen herinneren hoor, bijenkorf...ehm wat zei die kerel ook alweer? Ben het een beetje kwijt, ja wordt al oud he? haha!