@ OTM, fijne avond nog en alvast gefeliciteerd! Lynn wordt oud @ Ise, ja Lisa was heel snel met alles (nouja behalve met doorslapen ), dus was in het begin wel even omschakelen met Lot. Maar nu weet ik niet beter en vind ik dit eigenlijk heel normaal
Haha Lynn.. nou om eerlijk te zijn, ik weet het ook niet precies meer ! Ben ook al de 30 gepasseerd he .. Maar ik weet wel dat hij je veel jonger schatte.
ja en ik kan je natruurlijk ook niet persoonlijk maar soms denk je dat gewoon aghhh maakt ook niets uit toch!
Haha bij de toilet ik kan het me ook nog goed herinneren Otm Gefeliciteerd!! wat leuk!! en 3 meiden is ook echt geweldig BTW ik ben 25
Oja nu weet ik het weer, bij de toilet ja!!! Dat was nog eens een compliment haha, meisje noemde die man mij toch? morgen word ik 34
Mirell ook mensen die me persoonlijk kennen verwachten vaak dat ik ouder ben. Komt ook vaak door het feit dat ik een leidinggevende functie heb in mijn werk en een dochter. Mensen denken dan toch vaak dat je al wat ouder bent. sylvia ik had jou ook ouder geschat
nou en OTM, nu met 3e op komst, wat ben je jong ja! Net als Tesske. Mirell van jou had ik t al eerder gehoord, (ach ben 30....)
Haha inderdaad!! Tesske dat denken ze bij mij ook vaker, ook omdat ik 3 kinderen heb dan schatten ze me toch ouder. Als ik zonder kinderen ben of iemand weet het niet dan schatten ze me weer jonger.
Ik zie er helemaal niet per se jong uit, maar moest vorig jaar tot 2x toe mijn id-kaart laten zien toen ik sigaretten kocht voor mijn vriend(in 1 week tijd bij dezelfde verkoopster) Lynn ja dat was het!! Meisje.. haha. Nou idd wel een compliment.
Haha Ise!! wat zei ze toen ze je leeftijd zag?? Nou moet ik zeggen dat ik jou ook jonger had geschat hoor (niet dat je oud bent)
@ise: dat heb ik ook al vaak gehad, dat ik ID moest laten zien bij sigaretten kopen voor Maurice, zelfs toen ik dik zwanger was moest ik dat nog