Belachelijk he.. Nou de eerste keer zei ze alleen maar ja is prima en ze werd een beetje rood. En ik keek vooral geirriteerd. En de 2e keer vroeg ik haar zuchtend of dat nou écht moest en toen herinnerde ze me volgens mij weer, toen zei ze zo rood als een biet, ja na ja ik hoef alleen maar even te zien of je hem bij je hebt, en toen heb ik haar mijn geboortejaar even goed laten bekijken haha. Daarna heeft ze er niet meer om gevraagd.
goeiemorgen meiden! Iedereen een beetje uitgeshopt? Ik wil nog wel wat shoppen maar weet niet wat haha... Ik ben 29 btw...
onder is het 92 en boven 98. Ik vind het wel goed zitten, maar volgend jaar zit het nog beter denk ik.
Ik heb mijn zinnen gezet op wat dingetjes van de winter collectie van tea princess. Maar de enige nederlandse webshop die ik kon vinden heeft niet dat wat ik wil..dus nu zit er aan te denken om het vanuit Australië te bestellen, iemand daar ervaring mee?
Zo wat is er weer veel gekletst! Leuke schoentjes en laarsjes voorbij zien komen! Verder is ierdeen weer een beetje uitgeshopt of niet? Hier wordt ook weinig geshopt en dat voorlopig ook even niet anders zijn, maar ja alles voor het goeie doel . Over de leeftijden, mirell ik wist dat jij ergens in de 30 was , Lynn ik vind je er ook jonger uitzien, maar niet zo jong dat ik je legitimatie zou vragen hoor . Sylvia pas 25 ?! Ik had je ook ouder geschat, maar meer omdat je ook al 3 meiden hebt en de jongste al bijna 2 is. Maar ja wat zegt een getalletje nou . Mijn man is 7 jaar ouder, en ik was 20 toen we trouwden en 15 toen we verkering kregen... dus al met al zijn we alweer 11 jaar bij mekaar.
Tesske ik had jou ook ouder geschat, misschien door de kleding stijl?! Hier wordt ik ook wel vaak jonger geschat hoor, tenminste als ze me zo zien. Zodra ik ga praten krijg ik vaak te horen dat ze me veel ouder schatten dat dat ik ben?!. Ach ik vat het maar op als compliment . O ja verder hier hele andere dilemma's , ik hoef me niet meer druk te maken over de zolder die nog vol staat met babyspullen, die komen over een maand of 8 weer tevoorschijn. Nu aan het bedenken hoe we alles aan gaan pakken. We hebben een bmw 3 serie sedan, en daar kunnen geen 3 stoeltjes in.. De zolder is nog lang niet klaar, dus de meiden misschien op 1 kamer doen? Kamer is groot genoeg.. maar hoe zal dat gaan? Duowagen heb ik gelukkig nog/al, dus dat scheelt. A;s het weer een meid zal zijn heb ik alles in huis, wordt het en jongen ga ik wel even bij mn schoonzuske shoppen haha. O ja k heb een gastouder, maar zit heel hard te denken of ze nog wel plaats heeft voor de kleine... Volgens mij zit ze aan het max. van kinderen.. en de oudste is dan nog geen 3, dus heb voor haar ook nog zeker 9 maanden opvang nodig.
debby, jij 29, dat past wel , Ik weet niet hoe oud ik je zou schatten, maar dit verbaasd me niet . Mooie leeftijd hoor!
Wat een jonge mama's hier zeg!! Ik ben alweer 31, jeetje wat ben ik al oud.. haha Bij het uitgaan voel ik me soms oud! ja,ja wij gaan af en toe nog een keer lekker op stap. De mannen vaker als de dames, maar toch. Hier zijn er nu zomerfeesten en vierdaagsefeesten en die mis ik dus... hmm balen. Kan ik helaas niet meer met m'n zwangere lijf. Mijn mannetje is gister ook thuis gebleven ivm weer.
en uiterlijk speelt ook natuurlijk mee als ikjou wel eens hoor met je kledingkeuze pareloorbellen sjaaltje enz ja dat kleed toch ook wat ouder af denk ik zo. maar we zijn wie we zijn hoor! ik vind het wel eens leuk als ik iemand tegen kom van vroeger en die zeggen jij bent ook niets ouder geworden.... tuurlijk ben ik dat wel..... maar ik vind het wel leuk om te horen
Ik ben nog jong van geest: 35 Gisteren was ik voor mijn gevoel nog 25 . NOuja in mijn hoofd nog steeds.
@Tesske: australie: heb ik weleens wat uit besteld, ook prima te doen hoor! @leeftijden: debby: ik had jou iets ouder gegeven, Jingels: klopt goed, Tesske: jou had ik ook ouder verwacht ja. @Ise: oh echt vervelend zeg!! @Miekje: ik vind jou juist nog een jonge mama
Ik ben 26.. Maar van Teske had ik het ook niet verwacht hoor dat je zo jong zou zijn! En Lynn jou had ik jonger verwacht.. Stom is dat soms hoe je erover kan denken he!
Haha ik was in de puberteit ook altijd al het hockey trutje cq paardenmeisje. Een product van mijn ouders en nooit de behoefte gehad die stijl te veranderen.
Ja, sorry maar ik hockey ook! Maar moet zeggen dat de meeste meiden bij ons in het team normaal gekleed gaan!! Ik denk dat het meer een kwestie van je stijl is. Ik heb ook blousjes hoor van Tommy, Riverwoods. Maar ook veel vlottere kleding. Ik hou er niet zo van om me op 1 stijl vast te pinnen. Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel van de sjaaltjes ben, maar lang niet altijd.
Ik zeg ook niet dat alle vrouwen die hockey spelen dezelfde stijl hebben. Maar het meeste wat er op de club rondliep zeker wel. daarnaast spelen het milieu en de wijk waarin je opgroeid ook een rol. ( althans bij mij wel ) Heb basis en middelbaar onderwijs gevolgd op de elite scholen ( waar bijv ook balletles werd gegeven) in de stad, sporten beoefend bij de clubs die min of meer onderdeel waren van de school en mede daardoor ben ik wel gevormd tot hoe en wie ik nu ben.