@zo79: wellicht dat je daar nog verandering in kan brengen..... Ik kwam een stoere trui tegen, voor over de mcGregor blouse.... ...... dus ik heb hem toch maar gekocht......... . Esprit Online-Shop - ESPRIT online shop - kleding & accessoires voor dames, heren en kinderen
Oh, voor wie het vroeg, ik heb onder 'kleding' in mijn privé-album ook even foto's van mezelf gezet. Is inderdaad wel eens leuk om te zien wie wie is. Ik heb trouwens niet echt een vaste kledingstijl, ik varieer heel erg, dat vind ik juist wel leuk, al zijn er ook bepaalde dingen die je me nooit zult zien dragen, maar dat heeft iedereen denk ik wel.
debby ook voor je meisje maat 92 genomen? zomerjassen zijn toch altijd dun? Zit zeker geen laagje in omdat je ze kan omdraaien he.
Haha nee toch maar niet, we laten het hier lekker bij de twee meiden. Ik leef me wel uit op mijn neefje Stoere trui!
Ik heb ook een foto in mijn album!! van ons als gezin... foto redelijk actueel, dus beetje pafferig gezicht van de zwangerschap..
otm: ja heb ze ook gekocht (de jongensjasjes ) maar tweedehands. slc: ja zomerjassen zijn idd altijd dun maar ik had ze iets meer vestjes achtig verwacht. Maar maakt niet uit! maar ik heb de jongens jasjes voor sam foto van mezelf... hmmm heb nu ff geen zin om mijn externe harde schijf te zoeken. Morgen maar. Wil iemand trouwens vriendjes worden op hyves? Ik heb al een aantal meiden maar nog niet iedereen. Mijn hyves is gordeldiertje.hyves.nl Vind ik altijd leuker om zo fotos te kijken...
Ik heb een verzoekje gestuurd Maar ik had me toch echt heel iemand anders voor me bij jou, dacht toch echt dat ik ooit al een foto van je gezien had. Ga morgen je fotos bekijken
@debby, ik kan je niet vinden, maar heb diddle al wel als vriend, dus als je haar toevoegt vind ik je wel . @Diddle ik zie dat je ook van paarden houd? Leuk zeg, ik heb eigenlijk vanaf mijn 7e al pony/paard gereden! Sinds de zwangerschappen gestopt helaas... maar het blijft kriebelen!
diddlmouses misschien een slechte foto haha... ik heb je geaccepteerd... Ik had al een keer mijn bruiloftsfoto volgens mij geupload... ja en op je bruiloft zie je er altijd anders uit haha... nou vooruit, hier een foto van mezelf, heb hem even van mijn hyves geplukt...
@ OTM, hihi was mn profielfoto je nooit opgevallen Ik heb 8 jaar een eigen paard gehad, helaas is hij overleden toen ik zwanger was van Lisa. Ik trainde heel intensief met hem (Z), heb ook een opleiding paardenhouderij gedaan. Dus ja ik hou wel van paarden Ben nu net weer begonnen met een bijrijdpaardje, zijn we aan het inrijden, erg leuk!