even snel: je scrapt! Wat gaaf en tijdrovend. Super gaaf! Nu weet ik het. Hahahaaa Kom maar met je adres. Oja...ik zag dat van z8 de postdata 18 juli had als nieuwsbrief. Ik heb NIETS per e-mail ontvangen. Zou morgen dan wel sale zijn?
Ja zeer tijdrovend maar ook lastig want je bent afhankelijk van inspiratie en dat heb ik nu al een hele tijd niet gehad. Wel vervelend want ik had wel graag alle foto's van Danique een beetje willen doen, maar dit laatste album heb ik 2 maanden geleden afgemaakt, maar zijn foto's van nov 2010...ik moet dus foto's van 10 maanden nog allemaal doen en ja heb geen clue wat ik wil maken... adres pb ik wel even z8: geen idee
it was i!!! had ik al heeeeeul lang geleden beloofd, maar door prive omstandigheden kwam het er niet van...
Ik heb ook een hele leuke stoffen liggen met een footballveld erop van volgens mij McGregor. Pb mij ook maar dan.
@Bloempje, heb je nog steeds geen PBtje gehad??? :S dan probeer ik het nog eens opnieuw! leuk zeg, scrapbooken, je moet er wel tijd voor hebben! Ik ga vandaag beginnen met een salontafel te decopatchen! ben benieuwd of het wat word. Leuke jas Lynn!
tnx mispoes, heb hem nog niet gekocht, dus hoop dat ik hem op tijd spot want zulke jassen zijn vaak snel weg in mijn maat. @SLC: balen...
lynn dat rokje is niet uitverkocht hoor. er staat bijv maat 92 en dan daaronder nog een keer 92(uitverkocht) dus je kan de eerste 92 wel selecteren... ik ga even verder neuzen, ik zie wel leuke dingen maar nog niks speciaals dat niet tot de sale kan wachten... o en ik vind die jas echt heel gaaf!
nee ik zie niks leuks... vindt het ook weinig... en wat zou dit moeten voorstellen??? Pagina helaas niet bereikbaar | kleertjes.com | kleertjes.com
Nee he, het is niet echt bijzonder....er zal nog wel meer komen want ik weet dat er ook nog blousjes enzo aankomen. Maar ik wacht ook wel lekker tot de sale, denk alleen dat grijze vestje.
o ik zie dat mijn link niet werkt. Ik bedoel die leggings. Ligt dat aan mij of zijn die heel raar (en niet mooi?). Vind het echt een gemiste kans van jottum die wintercollecties steeds...
Tja raar idd, maar misschien als grote meiden het aan hebben dat het wel leuk staat? ja ik begrijp ook niet dat Jottum elk jaar weer zo'n beetje hetzelfde doet/maakt. Het zal wel typisch Jottum zijn, maar toch ik vind dat er wel iets meer variatie in mag hoor.
ja dat vind ik ook. In het begin vond ik die jurkjes met die clipjes en dan heel veel roezeltjes wel leuk. Maar na 10 variaties denk ik nee... en dan is emma pas 2... Vind het ook een beetje depri mode ofzo... ik snap dat wintercollectie donker is maar ik vind andere merken dan leukere dingen hebben...
Ja klopt En soms hebben ze wel kleur erin maar dan vind ik het patronen voor grote mensen en niet voor kleintjes van 1-2 jaar...
Ow wat leuk om iedereens gezichten te zien!! sommige zijn echt totaal anders als ik gedacht had! Hier niks meer geshopt.. Ik moet ook zeggen dat ik uitgekeken ben op de zomer maar de winter nog niet zo heel leuk vind. Wel wat leuke dingen gezien voor mezelf, dus ik ga van de week weer even de stad in. Euh ik zal ook een foto van mij plaatsen in t topic...