Ik heb toevallig een gezinsfoto van afgelopen zondag, die is dus heeeeel recent, mag ik die ook plaatsen, of alleen van mezelf ???
Ik ben ook lid geworden van de shopaholic-club! Erg leuk om al die gezichten te zien!! Als het goed is heb ik ook een foto van mezelf geupload... Wel een beetje een oude, maar op de één of andere manier staat op deze computer geen recentere foto van mijzelf... Deze is met onze oudste dochter, vorig jaar mei op Kreta!
Shopaholic club Heb ik wat gemist? @Debby, hahaha die leggings, wat zien die er raar uit! Lijkt wel met geïntegreerde beenwarmers ofzo? Zie ze er hier ook niet in lopen
@sweetlake: ik moet je bedanken hoor, kreeg na jouw vraag spontane inspiratie en zit nu lekker aan de freubel!! Hihi!
Hee meiden , wat veel gekletst weer! Leuk inderdaad om nu eens de gezichten achter de personen te zien! Bedankt voor jullie liever reacties bij mn foto! Hier wordt even weinig gekletst, heb de hele dag al het gevoel of ik zweef... Voel me erg beroerd. Heb net even 2 uurtjes geslapen en voel me wel wat beter gelukkig. Begint dat gelazer nu al?! Ga nog even manlief aankijken voor de z8 sale, maar denk dat ie zegt dat we nu nog even zuinig aan moeten doen, zeker nu met de aankomst van ons 3e kindje. Verder belde mn vader gisteren op, die zit er helemaal doorheen... Volgens mij is hij overspannen ofzo. Mn moeder is haar hele leven al psychisch ziek (depressies) dus momenteel halen ze elkaar helemaal naar beneden... ach dat kan er ook nog wel bij
ik ook hoor.. ik kreeg wel een hyves uitnodiging van een grote zwarte neger in een witte strakke slip... is dat een van jullie!?
dj momo haha nee dat ben ik niet whahaha zo79 aaah ik ben dus niet de enige die die leggings bizar vind... niks voor mij idd...
leuk om jullie foto's te zien!! Ik heb eigenlijk geen (leuke) recente foto van mezelf.. ik kan er wel een plaatsen van een paar jaar geleden maar dan moeten jullie er wel een paar rimpels bijdenken
Whahaha Ise, grapjas! OTM ik heb je geaccepteerd hoor! Als het goed is staat er nu ook een foto van mijn gezinnetje bij de club.
heey een foto is zo gemaakt hoor!!! kijk maar hier! met rimpels die doorlopen van mijn ogen mijn wangen in hup geen smoesjes meer dame......
ise haha misschien kan je je rimpels erbij fotoshoppen haha volgens mij is jottum winter 2010 nu ook weer aangevuld bij kleertjes.com Weet eigelijk niet of het bij andere merken ook zo is.
maaaaaar dames hebben we nog geshopttttt????? ik kan ff niets bedenken op het moment hoor! vind het ook zulk raar weer steeds niet echt koud niet echt zomers pfffff
mirell ik was ook al aan het bedenken om de najaarscollectie al uit te pakken... maar ja dan ben ik straks heel snel op uitgekeken denk ik...