Haha ja idd. Manlief kwam hier uit de nachtdienst om half 8 en Danique werd toen wakker, dus er gelijk maar uit gegaan Maar waardeloos... nog niks
ik zit ook klaar... Echt waardeloos ja. Maar ik heb wel die brief gehad via de mail met sale vanaf vandaag 8.00! Ze zullen toch niet 20.00 bedoeld hebben?! Sukkels. Ik kan me daar zo kwaad over maken, hoe moeilijk kan het zijn?! Nou ja, dan houden ze hun spullen maar ! Alleen maar goed voor mn portemonnee, en manlief ook weer blij
hahahaha, zitten jullie allemaal te miepen over z8? ik heb trouwens geen nieuwsbrief ontvangen, otm...
Beste Sarina, De nieuwsbrief van de 50% actie moet nog verstuurd worden, deze start volgende week Donderdag. Met vriendelijke groet,Claudia
Die kun je ook nog terug halen via de site, lijkt mij dat dat wel moet kloppen. Maar belachelijk dat er nu een uur later nog niks te zien is. Moet om 9.45u weg, dus hoop dat er dan wel wat is.
Wow, wat is er veel gekletst, ik ga het straks allemaal bijlezen hoor, hihi, ik moet extra werken, omdat mijn collega op vakantie is, is wel handig voor wat meer shopgeld, maar ik raak helemaal achter bij dit soort topics . @SLC, misschien heb je er wel wat over geschreven, maar dan moet ik 10 pagina's doorbladeren, heb jij die jas nog gezien bij H&M? Kreeg vandaag die nieuwe H&M najaarsfolder/boekje binnen, vind het toch wel heel leuk er uit zien.
@z8, ik heb gebeld. Mail klopt niet, ze gaan het rechtzetten. Volgende week donderdag om 8.00 begint de sale. Hun excuses.
Volgende week donderdag , ze zijn niet goed snik, nou ze kunnen van mij echt de boom in :x.. Ze kunnen je dan toch aanbieden nu 50% op je bestelling te geven .