Shop-a-holic topic deel 5

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lynn77, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Die zijn leuk! Waar heb je die gehaald???

2. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    @bloempje: ik vind Woolrich echt geweldig mooi, maar het is buiten mijn budget. Net als Stone Island voor jongens.
    Onbegrijpelijk trouwens dat de voering van Polyester is, helemaal niet kind vriendelijk.

3. Nee, niet echt al zie je het bij veel jassen vind ik. Icm met dons zal het zweten wel meevallen denk ik. Lijkt me verder ook een heerlijke jas hoor.

Ik heb hele leuke schoenen in een blad zien staan dat bij de Kinderen zat en die zouden van geox zijn maar ik kan ze nergens online vinden??

4. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    die woolrich jas echt belachelijk duur zeg...dat betaal ik echt niet voor een jas en zo bijzonder is ie ook niet ;)

@debby: laarsjes vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bij jouw kleding passen...

@hier die s&d jas binnen gekregen donderdag, vandaag gepast en in het daglicht gezien maar vind de kleur niet zo mooi bij de kleding die ik voor danique heb, vind hem dus toch tegenvallen, dus die stuur ik maandag terug. Ga dadelijk nog even naar h&m kijken of ik het vest niet toch een maatje groter moet hebben, even bekijken dus. En nog even langs vd Ven misschien zijn daar nu eindelijk winterjasjes binnen...

5. ...

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    sorry bloempje maar ik hou dus echt niet van lak...;)

7. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lynn, ik zag de jas in je album, en vond hem ook niet zo mooi staan, kleur was te flets voor je meisje.

8. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ja vind ik ook ja...wel jammer want het had een handig buitenspeeljasje geweest...

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    @Bloempje: ja ieder zijn ding :D
    hihi!

10. hihi ja erg ben ik he? Ik zou als meisjesmama echt moeten uitkijken dat het niet te " tuttig" wordt. Misschien heb ik daarom een zoon!

11. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    hihi! Ja ik ben soms ook wel te tuttig, met mijn roezeltjes haha, daar ben ik altijd helemaal fan van!

12. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
  13. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik heb gisteravond toch maar deze laarsjes geshopt bij house of shoes. Hopelijk vallen ze goed.

14. Glimlachje

Glimlachje Niet meer actief

hier eindelijk na ellenlange zoektocht een setje van benetton kunnen shoppen. Ben helemaal verliefd op het setje.... sooo jammer dat er zoveel rib zit in deze wintercollectie grrrr

Ik ga nu koekjes maken... maar zal in loop van middag wel effe een foto plaatsen.

Verder een Mimpi jurk gekocht

Heb nu een hele stoere jas van benetton gezien voor me meisje... die wilde ik nog hebben... twijfel of ik m zelf al koop of ga vragen voor dr verjaardag aan tante of oom.

15. Jana09

Jana09 Actief lid

5 aug 2009
    174
    3
    18
    Ik was eerst mandyjans heb mijn naam laten veranderen

Ik heb twee maillots gekocht bij vd ven ik heb ze tegelijk gewassen op 30 graden en nou is de ene gekrompen, heeft iemand dit ook al meegemaakt?

Het is niet zon ramp want zijn toch nog te groot en rekt wel wat mee maar zou toch niet mogen hè

16. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Leuk Loesjuh! Ik ga vanmiddag op pad voor laarsjes. Zal wel weer Clic worden hahaha, op de een of andere manier zit dat bij beide dames toch altijd het mooist.

17. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ben nog even op koopjesjacht geweest vanochtend ;) Was nog op zoek naar een donkerblauwe bolero en notabene bij de Bristol daarvoor geslaagd, 8 euro hahaha.

Verder bij de H&M nog twee zomerjurkjes alvast voor volgend jaar gekocht. Die hadden ze dit jaar ook en ze vonden ze zelf zo leuk, dat ik voor 3 euro niet zonder kan zitten :D

Deel Deze Pagina