@bloempje: ik vind Woolrich echt geweldig mooi, maar het is buiten mijn budget. Net als Stone Island voor jongens. Onbegrijpelijk trouwens dat de voering van Polyester is, helemaal niet kind vriendelijk.
Nee, niet echt al zie je het bij veel jassen vind ik. Icm met dons zal het zweten wel meevallen denk ik. Lijkt me verder ook een heerlijke jas hoor. Ik heb hele leuke schoenen in een blad zien staan dat bij de Kinderen zat en die zouden van geox zijn maar ik kan ze nergens online vinden??
die woolrich jas echt belachelijk duur zeg...dat betaal ik echt niet voor een jas en zo bijzonder is ie ook niet @debby: laarsjes vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bij jouw kleding passen... @hier die s&d jas binnen gekregen donderdag, vandaag gepast en in het daglicht gezien maar vind de kleur niet zo mooi bij de kleding die ik voor danique heb, vind hem dus toch tegenvallen, dus die stuur ik maandag terug. Ga dadelijk nog even naar h&m kijken of ik het vest niet toch een maatje groter moet hebben, even bekijken dus. En nog even langs vd Ven misschien zijn daar nu eindelijk winterjasjes binnen...
Ze waren voor dames zag ik dus ff link verwijderd. Ik ben gek op lak. Ook mary-jane in lak, geweldig! Deze passen mooi onder zijn jas: B gulp boy wpf a Geox (Wit) | Sarenza.nl | Sneeuwschoenen en winterschoenen B gulp boy wpf a Geox gratis verzending Aleen een beetje duur voor erbij..
Lynn, ik zag de jas in je album, en vond hem ook niet zo mooi staan, kleur was te flets voor je meisje.
Kijk zo'n lakschoentje vind ik echt super schattig : France Little Mary (Zwart) | Sarenza.nl | Enkellaarsjes France Little Mary gratis verzending
hihi ja erg ben ik he? Ik zou als meisjesmama echt moeten uitkijken dat het niet te " tuttig" wordt. Misschien heb ik daarom een zoon!
hihi! Ja ik ben soms ook wel te tuttig, met mijn roezeltjes haha, daar ben ik altijd helemaal fan van!
Lyyn moet ze maat 80 of 86 hebben van jasje? Ik heb nml een leuke gezien in maat 80: Manteau en drap de laine pour bébé - Fille - Gris Poivre - Obaïbi
hier eindelijk na ellenlange zoektocht een setje van benetton kunnen shoppen. Ben helemaal verliefd op het setje.... sooo jammer dat er zoveel rib zit in deze wintercollectie grrrr Ik ga nu koekjes maken... maar zal in loop van middag wel effe een foto plaatsen. Verder een Mimpi jurk gekocht Heb nu een hele stoere jas van benetton gezien voor me meisje... die wilde ik nog hebben... twijfel of ik m zelf al koop of ga vragen voor dr verjaardag aan tante of oom.
Ik was eerst mandyjans heb mijn naam laten veranderen Ik heb twee maillots gekocht bij vd ven ik heb ze tegelijk gewassen op 30 graden en nou is de ene gekrompen, heeft iemand dit ook al meegemaakt? Het is niet zon ramp want zijn toch nog te groot en rekt wel wat mee maar zou toch niet mogen hè
Leuk Loesjuh! Ik ga vanmiddag op pad voor laarsjes. Zal wel weer Clic worden hahaha, op de een of andere manier zit dat bij beide dames toch altijd het mooist.
Ben nog even op koopjesjacht geweest vanochtend Was nog op zoek naar een donkerblauwe bolero en notabene bij de Bristol daarvoor geslaagd, 8 euro hahaha. Verder bij de H&M nog twee zomerjurkjes alvast voor volgend jaar gekocht. Die hadden ze dit jaar ook en ze vonden ze zelf zo leuk, dat ik voor 3 euro niet zonder kan zitten